Forum kategorier

Snigende slange

Snigende slange

Medlemmer: 21
Forside Forum Medlemmer Annoncer Fotoprofiler

Indlæser...
Sortering
1.0 lesser kongepython 714 gram 1,05 m velfungerende sund og rask håndterbar med papir sælges for 2400 kr eller billigere ved bytte med en 1...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. aug 2011
Visninger:
1.083
Nyt forum/galleri for exotiske dyr :o) Min ven og jeg har lige startet et nyt forum/galleri op, for eksotiske dyr. <b>Du har her mulighed for følgende:</b>...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. dec 2010
Visninger:
1.170
kongepython, spider og alm hvis i er intra så skriv:D Alm. (link fjernet) spider (link fjernet)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. dec 2010
Visninger:
727
søger mus i rødekro og aabenraa hej jeg søger nogen mus, det skal være i rødekro eller aabenraa, gerne en avler for skulle komme en gang i ugen:D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. maj 2010
Visninger:
510
nogen der kan køns teste min spider? ja som overskriften siger;D er der nogen der gider at kønsteste min kongepython? jeg bor i rødekro så det skal helst ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. maj 2010
Visninger:
735
foder rotter gives væk har 4 rotter som er bliven for stor til mine slanger så nu giver jeg dem væk. de er i randers. skriv hvis du vil ha ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. apr 2010
Visninger:
1.032
Lidt billeder af de 2 Damer :) http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=23085
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. jan 2010
Visninger:
941
Nyt hjem Hej er ved at lave et nyt hjem til min boa. så ville lige hør hvad i siger til det indtil videre :) http://www.ba...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jan 2010
Visninger:
612
kongepython tilsalg hej jeg har sat en af mine kongepythoner tilsalg, kig i anocen.:D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jan 2010
Visninger:
671
Ny side til slangefolket :o) Jeg sad på et tidspunkt og kedede mig lidt, og besluttede mig for at lave en side for slangefolket både i ind- og udlan...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. dec 2009
Visninger:
757
så fik jeg købt mig en kongeboa ja nu skulle jeg jo os have en kongeboa, noget lige at få soglt min ene kongepython så jeg kunne få en boa, da vi tog t...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. okt 2009
Visninger:
506
bygning af terrarie ja jeg vil jo godt bygge et terrarie selv. men hvorfor noget træ skal jeg bruge,? melamin plader? eller er der andet go...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. okt 2009
Visninger:
1.506
varmemåtte nogen der har en varmemåtte som i ikke bruger og vil sælge den? for så er jeg intra. det skal helst være en 20 watt. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. okt 2009
Visninger:
556
Salg af KP. så alle sammen, så er jeg blevet enig med mig selv om jeg vil af med min KP. hvis nogen af jer er interesseret så ki...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. sep 2009
Visninger:
423
hjælp til at poppe min kongepython hej, jeg skal have soglt min ene kongepython. derfor vil jeg godt vide om det er en han eller hun. da jeg har en der er...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. sep 2009
Visninger:
524
0.1 rød kongeboa sælges (billeder) Jeg må desværre skille mig af med min ene kongeboa... :o( Kig forbi min annonce: http://www.baboom.dk/html/mar_vis....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jul 2009
Visninger:
917
Kongepython søges hej jeg søger en Kongepython unge.< og det skal være en han skriv hvis i har noget
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jan 2009
Visninger:
769
annonce. tjek min annonce, måske er det noget for dig ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jan 2009
Visninger:
847
Kongepython Bumblebee Hej BB.. Jeg søger en Kongepython Bbumblebee.. hvis nogen af jer ved hvor man kan få den henne, eller evt. selv har e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jan 2009
Visninger:
811
Slanger Så er det kommet lidt nye billeder af mine slanger, :) Nogle af jer der osse har fået nye billeder, så smid nogle links...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. dec 2008
Visninger:
521

Annonce