Indlæser...
Sortering
Fortæl om din pibe ! Hvad en lille fortælling om din pibe ? :D Jeg selv har en lille pibe.. Klar til strandturen når det bliver sommer.. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. feb 2007
Visninger:
657
Til sælgerne! Nu har jeg siddet i den sidste lille time og kigget rundt på diverse salgsannoncer. Og til min store overraskelse så st...
Off Topic
Oprettet:
7. feb 2007
Visninger:
348
unge der drikker.? 12/13/14 år? ja hvad syntes i om unge der drikker i den alder.?? jeg er selv 14 her den 2 marts, og jeg kan bare ikk se det seje i ...
Off Topic
Oprettet:
6. feb 2007
Visninger:
1.890
hot peopel & Arto go home :-) Hvad sker der for alle de folk der ligger billeder ind af sig selv.( se mig, tjek mig, er jeg ikke fin) *LOL*, det er s...
Off Topic
Oprettet:
5. feb 2007
Visninger:
743
Den nye 3 reklame Hey.. Er der nogen der ved hvad sangen fra den nye 3 reklame hedder..? Det er den hvor de sidder og skriver med h...
Musik
Oprettet:
5. feb 2007
Visninger:
639
Hvad sker der i aften! Hey! Sidder herhjemme og keder mig lidt.... Den bedre halvdel er på arbejde til kl 22, og jeg skal op og på arbejde ...
Off Topic
Oprettet:
3. feb 2007
Visninger:
411
ØL!... hvad er den bedste? hvilken øl er den bedste i har smagt? jeg tænker ikke kun på den evige "kamp" mellem carls og tub, men de gode udenland...
Mad og vin
Oprettet:
3. feb 2007
Visninger:
2.030
GAAAAAMLE forældre!!! har lige startet en debat på hundegalleriet om hvornår det er for gammelt at få børn; har lige læst i ude og hjemme ...
Off Topic
Oprettet:
1. feb 2007
Visninger:
513
Sport Hvad dyrker i af sport og hvor tit.. Hvorfor lige den sport og ik noget andet?? Jeg dyrker selv Taekwondo 4 gange om u...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. feb 2007
Visninger:
591
Salgs Annoncer... Hey alle jer som sætter annoncer ind på markedet kunne i ikke prøve at skrive den pris i ønsker at få for varen istedet...
Off Topic
Oprettet:
30. jan 2007
Visninger:
323
Trådløst internet. Hejsa, Håber der er nogen der kan hjælpe mig;-) Har en bærbar computer som også har trådløs internet, men jeg ska...
IT og teknik
Oprettet:
29. jan 2007
Visninger:
873
Weekend :-D Ja så er det blevet weekend, og hvad skal i så bruge den til..??`Jeg personligt vil hjælpe daddy med at gøre lidt rent ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jan 2007
Visninger:
743
Møgirriterende Hej! Nu sidder jeg som alle andre, en ny bruger på BaBoom. Så kigger man rundt i marked osv. Herinde konkludrere jeg s...
Off Topic
Oprettet:
25. jan 2007
Visninger:
908
video til dem der keder sig.. og er der nogen der ved hvad den sang hedder. http://videos.streetfire.net/hottestvideos/1/22D...
Off Topic
Oprettet:
25. jan 2007
Visninger:
454
Hvor tit`? Hvor tit mastubere i? :P Personlig mastubere jeg jeg 16 gange om dagen som en syg abe.. minimum.. Hvad med jer? er d...
Kærlighed og forhold
Oprettet:
25. jan 2007
Visninger:
3.247
Den ultimative opsætning? (realistisk) Hva så gutter.. Hvad er den ultimative opsætning som også skal være realistisk for under 25000kr :) Min er: 5 gea...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jan 2007
Visninger:
692
hey alle sammen! Velkommen i gruppen vil nok være mest fornuftigt at lægge ud med.. jeg har et projekt igang med min ene maxi http:/...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jan 2007
Visninger:
1.409
Scooter mekaniker Hej drenge, så er jeg sgu ved at uddanne mig til knallert/scooter mekaniker. har lige lært idag på skole at skifte stem...
Job og uddannelse
Oprettet:
25. jan 2007
Visninger:
1.196
Hvad synes i om Mosken? Ja, hvad synes i om den moske de vil bygge i Brabrand? Jeg synes det er uhørt at vi skal til at betale for sådan nog...
Politik
Oprettet:
24. jan 2007
Visninger:
1.154

Annonce