Indlæser...
Sortering
Hvad sker der i aften! Hey! Sidder herhjemme og keder mig lidt.... Den bedre halvdel er på arbejde til kl 22, og jeg skal op og på arbejde ...
Off Topic
Oprettet:
3. feb 2007
Visninger:
411
Frederikshavn - Gøteborg færge hej Jeg skal med en færge fra Frederikshavn til Gøteborg i morgen aften så jeg ville lige høre om der er nogen der v...
Off Topic
Oprettet:
31. jan 2007
Visninger:
364
html kode - film på siden Er ved at bygge min hjemmeside op, uerfaren :-( Har forgæves forsøgt at smide en film på siden, har den liggende i d...
Off Topic
Oprettet:
31. jan 2007
Visninger:
296
til markeds annoncer hej alle brugere her inde der er noget jeg vil bede jer om og det er: stop med at skrive til markeds anoncerne om pi...
Off Topic
Oprettet:
30. jan 2007
Visninger:
799
Hente film ned fra youtube heey hvordan for jeg filmene fra youtube , ned på min comp ,, hjælp:d skal bruge det til skole
Film og TV
Oprettet:
30. jan 2007
Visninger:
645
Mobiler Heej jeg har tænkt mig at købe en ny mobil, men ved ikk helt hvad for en. Hvad for en syntes i jeg skal købe. Der ska...
Off Topic
Oprettet:
29. jan 2007
Visninger:
411
Weekend :-D Ja så er det blevet weekend, og hvad skal i så bruge den til..??`Jeg personligt vil hjælpe daddy med at gøre lidt rent ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jan 2007
Visninger:
742
endnu engang har jeg brug for hjæælp!! til en filmtitel. Filmen hedder på dansk; ar på sjælen. handler om en pige og dreng, som bliver adopteret. filmen er a...
Film og TV
Oprettet:
26. jan 2007
Visninger:
690
videos.streetfire.net skal en video være af en bestemt format for at man kan uploade jeg har nemlig uploaded en MPEG-4 Movie og det virker ti...
Off Topic
Oprettet:
26. jan 2007
Visninger:
400
Linux SUSE???????? Jeg har en computer med linux SUSE!?? Men Hvor kan man hente det der gaim til den linux version jeg har! jeg har den de...
Off Topic
Oprettet:
26. jan 2007
Visninger:
314
ny mobil Hej Hvad for en mobil skal jeg vælge? Samsung SGH-X830: (link fjernet) Nokia N70: http://www.nokia.dk/phones/n70...
Off Topic
Oprettet:
25. jan 2007
Visninger:
427
Møgirriterende Hej! Nu sidder jeg som alle andre, en ny bruger på BaBoom. Så kigger man rundt i marked osv. Herinde konkludrere jeg s...
Off Topic
Oprettet:
25. jan 2007
Visninger:
901
Hvad gær jeg=? Min kæreste og jeg har et lille problem.. hun kan ikke rigtig kommunikere til mig... hendes voiceboks er løbet tø...
Kommunikation
Oprettet:
25. jan 2007
Visninger:
760
Hvad synes i om Mosken? Ja, hvad synes i om den moske de vil bygge i Brabrand? Jeg synes det er uhørt at vi skal til at betale for sådan nog...
Politik
Oprettet:
24. jan 2007
Visninger:
1.151

Annonce