4.391 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Sims 3 fejl? Sims 3 fejl?

Hej Hej
Min kæreste spiller the sims 3, og hendes par har lige fået en baby. Så satte hun moderen til at lære barnet at snakke, men nu vil de ikke stoppe igen, selvom hun trykker stop så der kommer et kryds over det, og sætter dem til noget andet, så bliver de bare siddende. Nogle der har prøvet det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sims 3 fejl?
  • #1   17. jun 2009 hæhæ tror der er nogle bugs.. mine skifter forkert tøj.. bader i formelt tøj.. og sover i badetøj osv smiley

• #2   17. jun 2009 Sims 3 er så fuld af fejl man skulle tro det var løgn. Utroligt de har sendt det lort på gaden når det langtfra var færdig. Det handler kun om penge intet andet.. mit lukker ned og gemmer ikke. min bil i spillet forsvinder. noget gange kan min sim ikke gå på arbejde selv om bil der skal hente ham holder og dytter. Når han går i bad kan den fryse sig fast så han bliver der inde. (sidste bad tog 12timer)

alt ialt et MEGA lortespil !

• #3   17. jun 2009 Hvis man nu ejede det originale spil kunne man opdatere det...
    Har overhovedet ikke set de fejl der, og har altså gloet meget længe på en veninde sidde og spille det forrige weekend i 3 dage... har i overhovedet tjekket om der er opdateringer?

• #4   17. jun 2009 René V. jeg har skam originalen. 399kr i blockbuster og 499kr for konen som er en spec udgave med usbnøgle. så har betale for det. og køber ikke mere der har med sims at gøre igen. konen spiller sims2 igen. og går ikke tilbage til sims3

• #6   17. jun 2009 kærsten siger lige at sidst hun gamet sims3. var hendes bran væk ! den lå i sengen og sov og da "hun" gik ind for at tage det op da det græd var det ikke i sin seng !??!?!? og når hun skifter tøj er det nogen gange en anden person der kommer frem efter tøjskifte!. OMG siger jeg bare. og så self det med at hendes com slukker heletiden efter hun fik sims3 på den.. så alt ialt et lorte spil. de har haft 4 ekstra mdr til at fixe det. for det skulle jo være kommet ud i feb. jeg har brugt 898kr på spil der ikke virker. og derfor fra nu af downloader jeg mine spil først. hvis de virker i dl så virker de også original. og så køber jeg det selv, men det er slut herfra med at smide penge ud på lort der ikke virker.

• #7   17. jun 2009 der skal self stå barn ikke bran smiley

• #8   17. jun 2009 Mit er også org. købt og betalt med fejl desværre...

• #9   17. jun 2009 Har overhovede ingen problemer haft med the sims 3
    Og ja deres bil forsvinder men den ligger inde i deres opbevaring, så når du klikker påd en der taske ting så klikker du på bilen

• #10   17. jun 2009 Hverken mig eller kæresten har haft problemer overhovede. Syntes det lyder underligt a i har så mange fejl ? :S

Morten S
    Dog det der med hendes computer lukker ned er du sikker på at hendes computer har plads og kraft nok til at spille det?
    For min kærestes bærbar kan ik spille det mere end 10min så går den ud. men det er kun når vi spiller the sims 3. På hans stationær der er overhovede ingen problemer

• #11   17. jun 2009 Ingen fejl her udover at hast 3 er lidt langsom (men det er vist ret generelt). Husk at skrive til EA så de kan tage det med når de laver patches

• #12   17. jun 2009 tryk ctrl shift c og skriv: motherlode
    så få i 50,000kr hehe

• #14   17. jun 2009 hvorfor spiller alle med deres kærester ? smiley har i ikke andet at lave ? smiley

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 5 Følgere: 2 Svar: 35
    #15   17. jun 2009 Jeg oplever også mange fejl. Men man skal jo bare vente på at der kommer en patch, hvilket jeg har læst at der kommer engang i denne måned. Man behøver ikke skrotte spillet og lade være med at spille det mere. Man må jo bare acceptere at det ikke virker fra start og vente på opdateringen, så skal det jo nok ordne sig...

Kommentér på:
Sims 3 fejl?

Annonce