{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Ps3 Problem !!! Nogen der kan hjælpe {{forumTopicSubject}}

Hej alle baboom brugere smiley
jeg har lige anskaffet mig en ps3. men har et lille problem. den er sat til med hdmi stik, og har gjort fidusen med at holde on/off knappen nede, for at få de optimale indstillinger. problemet ligger i, at når jeg starter et spil op, flimre skærmen ( sne på billedet) og skrætter. og derefter går den ind i spillet? er der nogen der kender en årsag eller evt løsning på mit problem ?

på forhånd tak

Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ps3 Problem !!! Nogen der kan hjælpe
  • Baby ©
    Baby © Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 51
    #1   3. aug 2009 Har også lige købt ps3 men hva er det for noget med at holde on/off knappen nede? Står da knivskarpt fra standart af?

Med det andet problem kan jeg desværre ikke hjælpe, måske har du et discount HDMI kabel, de findes også smiley der er nogle billige hdmi kabler de kan fx. kun tage 420p eller max 720p... Såfremt du skulle forsøge at køre 1080p full hd så kunne det måske skabe lidt knas i kablet smiley bare et gæt.

• #2   3. aug 2009 Okay jamen må da lige få undersøgt det med mit kabel så, håber såfremt at det er der problemet er. tak for linket men kan ikke tjekke det før i aften , da jeg er på embede til 22.15... men ville bare se om der var andre der havde haft samme problem.

• #3   3. aug 2009 forstår ikke lige hvad det skulle hjælpe ?

man sætter hdmi stikket til og så går man ind i indstillinger og sige den skal køre det over hdmi ?

hvad skulle det der "trick" hjælpe

• #4   3. aug 2009 trickket er at du ikke behøver at gå ind i indstillinger vel, og at den gør det automatisk.

• #5   4. aug 2009 Jamen det tager jo ikke engang 5 sec at gå ind i indstillinger og sætte det til :S

• #6   4. aug 2009 nej jamen det er vel smag og behag smiley men man kan jo så gøre det på to forskellige måder.

Kommentér på:
Ps3 Problem !!! Nogen der kan hjælpe

Annonce