{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Rat til PS3 kan det gå an? {{forumTopicSubject}}

Hey

kigger på rat til ps3 da jeg vil have et til GT5 (prologue indtil videre).

har kigget på
Logitech Driving Force gt
og
Logitech Driving Force pro

Vil ikke smide flere penge efter det nu.

Kan I hjælpe og sige hvilket jeg skal vælge, og hvorfor?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rat til PS3 kan det gå an?
  • #1   9. maj 2010 Altså jeg har selv et G25 rat. SUPER fedt rat! det koster lidt men du kan brug det til PS3 og PC og det er kval (:

men ja har ikke lige prøvet "Driving force" serien. Men ja de jo lavet til Grand turismo serien specielt Driving force GT. men vil du have et SUPER nice rart som du kan have glæde af i lang tid i mange spil så kig på et G25. tror ikk du finder noget der er meget bedre nede i den prisklasse (kan tage fejl, men det er det indtryk jeg har fået)

• #2   9. maj 2010 Her f.eks et ret billigt G25

http://www.dba.dk/anden-spillekonsol-logite/id-66081695/

Og Kender ikke den serie du selv nævner, men G25 går man ikke forkert med.

• Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 60
    #3   9. maj 2010 Jeg ville også gå efter et G25 Rat

• #4   9. maj 2010 jeg kan kun være enige med de andre, et brugt g25, så er du rigtig godt kørende

• #5   9. maj 2010 tak for hjælpen.. jeg må prøve at se hvai det bliver til..

• #6   9. maj 2010 Nicolai S:

Det vil jeg ikke kalde for billigt ? det var hvad jeg vidst nok gav for mit nyt.
    men vil så også lige tilføje at jeg kan se på edbpriser det er steget en del i pris smiley :S underligt men forståeligt alligevel. det sgu kræs for de penge.

• #7   9. maj 2010 Jeg tog nemlig også udgangspunkt i EDBpriser, så derfor er 1400 billigt.
    ,
    Så dog at G27 koster lidt over de 2k, men ved ikke om det er så meget bedre end G25?

• #8   9. maj 2010 Mener ikke det er bedre som såen. Altså der er ikke bedre feeling i rattet og sådan. det bare flere knapper og sådan vidst? MENER jeg nok xD

Men ja det er godt nok steget det jo helt crazy ! ting plejer at falde men det er steget må jeg sige. har haft mit i 1½ år vidst nok og der mener jeg da nok jeg gav 1400 for det.

• Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 60
    #9   9. maj 2010 Søg i marked der er der da et par stykker

• #10   9. maj 2010 carsten h, tak har skrevet til dem smiley

tak til jer andre.. må se om jeg kan finde et billigt en gang.. vil ikk ud og smide så mange penge efter det som det koster nyt.. så meget bruger jeg ikk min ps3

• #11   9. maj 2010 Det også ret mange penge 2 kilo, synes jeg. Dog som jeg sagde tidligere er det så også de penge værd ! jeg har haft nogle forskellige rat inden det og også prøvet flere igennem tiden, men G25 er i en helt anden klasse. ikke nok med der medfølger en "6 trins gearkasse" som få tal har, så har det også en ekstrem god feel i rattet.
    jeg bruger heller ikke mit så tit men fortyder alligevel ikke købet, for når jeg så bruger det så er det med et smil på læben ;D
    men held og lykke smiley

• #12   9. maj 2010 tak.. har aldrig haft rat før, så ved ikke om det er noget der fanger mig.. har budt på et logitech driving force pro også med gear skifter.. hvis jeg får det til den pris jeg gerne vil, så kan jeg se om det er noget for mig.. så må jeg jo sælge det og købe storebror hvis det bliver aktuelt

• #13   9. maj 2010 Okay hehe... men held og lykke så i hvert fald !

Kommentér på:
Rat til PS3 kan det gå an?

Annonce