{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tekken 6 eller DOA4?
  • #2   7. jul 2010 har os hørt tekken for det meste bare er combo tricks

• #3   7. jul 2010 Tekken 6 er et fanspil - det er kun til fans af Tekken-serien, alle andre bliver hurtigt træt af det.

• #4   7. jul 2010 Okey.
    Tror nok jeg vælger DOA 4 så.
    det ser os lidt ''sjovere'' ud

• #5   7. jul 2010 Jeg spillede mit DOA 4 4 timer så det gennemført og så det også kedeligt. men jeg er heller ikke rigtg til kampspil de sku for ensformig for mig. den er fede baner og god grafik i DOA4.

• #6   7. jul 2010 Hør nu her, du spiller sgu da ikke DOA for at 'gennemføre'...
    Har du unlocked alle costumes? Har du i det hele taget unlocked Tengu, den sidste karakter? Har du fået over 100 kills i Survival?

og så er der jo DOA Online.. Det er fedt hvis man har venner med samme spil, og man så lige går på live og råber og skriger af hinanden. Fantastisk xD

Men husk lige, det er et pææænt gammelt spil! Du burde kunne få det for en 50'er eller lignende brugt, for det kan da vidst ikke købes retail mere? Tror det er fra 2005 smiley

• #7   7. jul 2010 Daniel. Ja der fede baner ser det ud til. efter jeg prøvede demo'en men har spillet tekken 3, 4, 5 og synes det kun handler om combo.

Dane. det skal nok passe smiley

Rene- det et gammelt spil ja smiley
    men den koster stadig 150,-
    og tekken koster 99,- i elgiganten

• #8   8. jul 2010 Tror os jeg køber DOA smiley

Har spillet demo'en meget nu. og selvom det er det samme baner og personer
    så er det fedt at man pludselig laver noget vildt som at hoppe på væggen eller smide andre fra banen

Kommentér på:
Tekken 6 eller DOA4?

Annonce