{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er min ps3 værd?
  • #1   23. dec 2010 Der er desværre den fejl ved mange ps3'er. Min bror's gør det også, men efter lidt tæsk og måske lidt pust, så virker den lidt igen smiley
    - Nogle gange skal den bare køle af smiley


  • #2   23. dec 2010 lyder til det nemt kan ordnes med at formatere disken, og så bed PS3 starte op og installere firmware fra en USB pind,

    hvis dette er prøvet har selve Ps3´en ingen værdi da den er så er helt kaput, Men ser flere af dem for en 1000kr uden spil, og spil koster 50 - 150kr brugt, -- Hvis en potentiel køber allerede har en Ps3 så kan du nok få 7 - 900kr men for en som ikk har en .. 500,- da han ingen glæde har af spil og ekstra Udstyr


  • Kristoffer P
    Kristoffer P Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
    #3   23. dec 2010 Jeg kan måske fix den ved at downgrade den. Det er vel et forsøg hver.
    Det koster 200 kun hvis det virker altså, er fra Aalborg


  • #4   23. dec 2010 lyder til det nemt kan ordnes med at formatere disken, og så bed PS3 starte op og installere firmware fra en USB pind,

    Hvor får jeg sådan en usb pind henne? smiley

    Kristoffer jeg er fra Herning så har lidt langt op til dig desværre smiley


  • #5   23. dec 2010 du skal jo bare bruge en normal usb pind

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Svar: 57
    #6   23. dec 2010 vil godt købe nogle af de spil og fjernbet evt det hele hvis prisen er ok

  • #7   23. dec 2010 Hvordan formatere man den når man ikke kan gå i menuen?

    Michael B 900 kr og det er dit det hele ellers vil jeg have den lavet smiley


  • #8   26. dec 2010 man tager disken ud, og sætter den i sin stationære pc, og man søger bare efter den nyeste firmware på nettet, og følger vejledningen på internetsiden man finder den, har gjort det ved mange maskiner efterhånden, dog ingen med Menu fejl endnu, men det er i princippet det samme

Kommentér på:
Hvad er min ps3 værd?

Annonce