{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Frederik
Frederik
Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396

PS eller Xbox? {{forumTopicSubject}}

Hej BB.

Ville snart ud og anskaffe mig en ny game maskine, da jeg ville prøve noget andet end PC. Dog kan jeg ikke finde ud af om det skal være en ps eller xbox.

Hvad er i mest til? Ville være dejligt hvis i ville skrive hvad der er best til de forskellige ting.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PS eller Xbox?
  • #1   10. nov 2011 Udmiddelbart vil jeg sige du skal være den der har de spil du vil spille, men ikke kan på den anden konsol..

For ps3 og xbox 360 er to gode maskiner..

• #2   10. nov 2011 vælge*

• Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

#3   10. nov 2011 Har spillet ps2 da jeg var mindre, som de fleste andre men kan ikke finde ud af hvad jeg er mest til nu, da jeg kun lige har prøvet dem hos venner, og har jo hver sine fordele smiley

• Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

#5   10. nov 2011 Jaaa johan. Dejligt med din mening, men kan ikke lige bruge det der til så meget?

• Rasmus E
    Rasmus E Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 54
    #6   10. nov 2011 Jeg har begge maskiner og bruger næsten kun ps3 bla. fordi jeg bedre kan lide ps3's spil, den har bluray, Syntes controlleren er lidt bedre at spille med, og så er menuen noget bedre at finde rundt i syntes jeg

• #7   10. nov 2011 Du skal ko nok kigge på hva du skal skal bruge den til... Er du til online spil,så er Xbox 360 klart bedre end PS 3,er du mere til offline er PS 3 god,men også med en ok online del... Dernæst skal du kigge på de eksklusiv titler som hver konsol har... Xbox 360 har Gears Of War og Forza Motorsport mens PS 3 har Uncharted og GT 5,så find ud af hvilke spil der tiltaler der mest,og træf så dit valg af konsol ud fra det...

• #8   10. nov 2011 Jeg købte en ps3 for ca. en måned siden. og det var på baggrund af Gran Turismo 5. Dog har jeg senere købt GTA 4 og lidt andre spil.

Xbox har aldrig rigtigt sagt mig det store.

• #9   10. nov 2011 Jeg har kun Xbox 360 pga af Forza spillene, købte faktisk en PS3 for at spille GT5 men spillet kan sq ikke sammenlignes med Forza og den røg sig hurtigt en tur efter man havde gennemført GT5 smiley

såååh.... XBOX 360 herfra
    + syntes jeg Kinect er langt bedre end move, men det er sq bare min mening.

• Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

#10   10. nov 2011 Okay. Men er det ikke noget med xbox koster for hver måned altså at være på nettet?

• Rasmus E
    Rasmus E Tilmeldt:
    dec 2007

#11   10. nov 2011 Jo på xbox'en koster det at være online

• Rasmus E
    Rasmus E Tilmeldt:
    dec 2007

#12   10. nov 2011 ps3 er gratis

Kommentér på:
PS eller Xbox?