{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.602 visninger | Oprettet:

GTA 5 online. ? {{forumTopicSubject}}

Ja har holdt lidt pause med gta og ved ikke om jeg er kørt lidt død i det, men hvad får i tiden til at gå med i online delen. ?
Synes ikke rigtig at komme videre. Er lvl 24 og synes det er de samme og de samme missioner jeg får tilbudt at de forskellige karaktere i gta. Har i en god måde at komme videre på og hvad i evt. har gjort og hvad i laver. ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GTA 5 online. ?
  • #3   1. feb 2014 gad ikke gta online i starten pga spillerer der lavet Spawnkill,

men nu jeg begyendt igen, og må sku nok indrømme jeg bruger mest tid ved Jagerflyet, smiley

• #4   1. feb 2014 LV 24 så er du jo så godt som lige startet... Du får forskellige missioner alt efter hvilken lv du er.. så der er ikke så meget andet at gøre end at blive ved med at spille.. evt finde nogle at spille sammen med der er i højere lv end dig selv..

• #5   2. feb 2014 Spiller oftest Survival. Der er gode rp og penge i det. Og så synes jeg, at det er skide skægt at skyde smiley

• #6   3. feb 2014 Det eneste problem med survival er at det tager lang tid at nå gennem gennem runde 10.. Har dog ikke spillet det i et stykke tid men mener at den måde man hurtigst kunne få lv's på er ved race...

Hvad spiller i på???
    Spiller selv på ps3
    Mener jeg er lv92, smid en request hvis i har lyst... Strand1980

• #9   3. feb 2014 Tror jeg de har fjernet.. De plejer at være rimelig hurtige til at fjerne den slags...

• #10   3. feb 2014 Jeg får ellers rimelig godt med RP på survival banerne, hvis jeg tager dem alene. Så får man jo RPene fra ALLE der bliver skudt og ikke kun dem man selv skyder ;p

• #11   3. feb 2014 Ja ja uden tvivl om at survival giver godt.. men det tager os hurtigt 20 min at gennemføre alle 10 lv så når man regnerud hvor meget det giver pr minut så er det ikke fordi det giver mere andet..

Kommentér på:
GTA 5 online. ?

Annonce