{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GTA 5 online - PS3 -PC
  • #2   13. maj 2015 Jep derfor man vælger at have en gamer computer istedet for PS/Xbox - et de skal have penge for at man spiller online og to fordi computer kan opgraderes, istedet for man hele tiden vil have den nyeste PS/Xbox

• #3   14. maj 2015 Det med opgradering var et dårligt agument Russel. Nu har jeg begge dele. Og vil mene at jeg skulle bruge mindst lige så mange penge, for at have min pc med på beatet, som en ny xbox/PS koster hvert 4-5 år. ?
    En ny PlayStation til 2500-3000 en gang hvert 4-5 år. Ja min erfaring er at der hurtigt er brugt på en ny processor, måske lidt ram og et grafikkort til en pc. Ret mig hvis jeg er galt på den. ???
    En anden ting kan være at mange synes at grafikken er dårlig på PS i forhold til hvad man kan få på pc. Og pc kan man holde opdateret med grafikken, hvor PS'en er født med det grafikkort den nu er lavet med. Dog har jeg ikke det sære forhold til dette og spiller mest PS. Men kan også godt lige at spille pc (hvilket meget af tiden går med, nu hvor project cars er kommet).

• #5   14. maj 2015 Hvis man vil være med på beatet - ja okay - hvis man bare vil game og ikke tager det så tungt, at man ikke kan have den på den aller højeste grafik mulig - så pc.
    Min comp er fra 10 tror jeg, har ikke brugt en krone på den i opgradering, og køre gta v helt som den skal.

Det eneste konsol er god til, er når man har venner på besøg og vil game flere.

• #6   14. maj 2015 #2

Men nu skal man ikke betale penge for at spille online på ps3... Det er først i ps4.

- Schmidt -
    Ja det kan godt passe.
    Du kan heller ikke spille online mod nogen på ps4 med din ps3.
    Det skal være samme platform.

• #7   14. maj 2015 Tak for svar folkens smiley

Kommentér på:
GTA 5 online - PS3 -PC

Annonce