241 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Jens K
Jens K
Følger: 1 Emner: 352 Svar: 1.332

Cod4 Multiplayer Cod4 Multiplayer

Hey bb..
Jeg har købt det fantasktiske Cod 4...
jeg har bare et problem og det er at når jeg spiller / prøver at spille multiplayer så finder jeg en bane og når jeg så åbner banen står der Awating Connection i et stykke tid og så begynder den at åbne og så pludselig står der Key code in use :S... Jeg ved ikk hvad jeg skal gøre for at få det til at virke.... Så hvis der er nogen der kan hjælpe så ville det være dejligt...

Mvh
Jens Knudsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cod4 Multiplayer
  • #1   11. dec 2007 Så bruges din key af en anden spiller... Ved ik hvor meget der kan gøres; men prøv at kontakte Infinity Ward som står bag og se om de kan hjælpe dig...

• #2   11. dec 2007 Peter L:

Det kan de ik hjælpe med desværre... Har prøvet det med et af de første Battlefield, som jeg købte i EB Games i Roskilde, og der var koden også brugt - de ku ik' gøre noget, da det ik' var deres fejl - så måtte købe et nyt spil og håbe på det bedste... Men kontaktede EA og forklarede dem situationen, og sendte dokumentation og billeder af mit org. spil, og de fremsendte mig en ny key kort tid efter...

• #3   11. dec 2007 de har pligt til at gi dig nyt spil. Det er sgu ikke fedt at gi 350kr til spil, hvis man ikke kan bruge den online

• Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 352 Svar: 1.332
    #4   11. dec 2007 Tak for alle svarende... Jeg tror lige jeg vil se lidt nærmere på det smiley

Kommentér på:
Cod4 Multiplayer

Annonce