{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ps3.. 40 og 60gb forskel?
  • #2   2. mar 2008 Har svært ved at tro jeg sku få lyst til at smide ps2 spil i min ps3 smiley specielt når man tænker på hvor flot grafisk de nye spil er..

Nu kommer der nok nogle som vil sige: at de gamle spil jo også var fede, ja det er klart... dengang... smiley men spiller heller ik C64 mere bare fordi man var tvunget til lortet dengang hehe

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #3   2. mar 2008 når man nu har ofret penge på ps2 spil, så vil man jo nok gerne kunne spille dem bare fordi man har fået ps3

• Per N
    Per N Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   2. mar 2008 nu er det bare sådan .. at jeg ikke eger nogle ps2 spil.. smiley så det gør det så nemt..

• #5   2. mar 2008 Godfather> tjae måske, har da en del ps2 spil, men de har lagt på hylden siden jeg fik 3´eren.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #6   2. mar 2008 spillede mest ps1 spil på min ps2'er den gang jeg havde en smiley
    bomberman osv. smiley

• #7   2. mar 2008 Folkens 40gb kan godt afspille ps2 spil man skal bare hente en opdatering til den på nettet og så kan de det samme.. dog har den knap så mange usb stik. men har stadig til til den man skal bruge den til.. der er bare mange der ikke ved en pind om det men bare siger det samme som det de selv hører af andre..

• #8   2. mar 2008 Køb en 40 gb og en ps2 ved siden af hvis det er. For 60eren er udgået og koster kassen.

• L@sgo .
    L@sgo . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 410
    #9   2. mar 2008 PS3 Premium 60GB is the only model backwards compatible with PlayStation 1 and PlayStation 2 games!
    PS3 Premium 60GB is the only model with 4 x USB 2.0 Ports.
    PS3 Premium 60GB is the only model that can be expanded with Any External Hard Drive.
    PS3 Premium 60GB is the only model with Full Cooling System that prevents overheating.
    PS3 Premium 60GB is the only model with 60GB HDD.(Hard Disk Drive)
    PS3 Premium 60GB is the only model with the PLAYSTATION 3 reflective logo.
    PS3 Premium 60GB is the only model with Memory Card Reader (SD, Memory Stick, MS Pro etc) for music, video and photo sharing.

• #11   3. mar 2008 det da sjovt min makkers 40g kan afspille stortset alt han putter i den så.

så hvis det passer der du skriver så har sony da dummet sig noget så grusomt. IGEN..

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #13   3. mar 2008 Betyder nada nu, for 60gb modellen er udgået!

Forskellen var:

2 ekstra USB porte på 60gb
    60gb kan køre ps2 spil
    60gb har kort læser(har 40gb ikke!)

Dog, så har 40gb modellen en ny processor der udvikler mindre varme og bruger mindre strøm, men yder det samme!

Kommentér på:
ps3.. 40 og 60gb forskel?

Annonce