{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.961 visninger | Oprettet:

fik et par slag af en AAB idiot! {{forumTopicSubject}}

det er utroligt at ikke kan gå til fodbold mere uden at risiker at blive slået på

mig og to af mine venner fik et par slag af en fra AAB ultra igår, vi kom gåene stille og roligt at vi blev påkørt af en fra aab's hooligan og så ville han ellers bare slås og have os med om i en baggård men vi havde self mere hjerne end ham så vi gad ikke slås med ham da vi kunne se han havde 3-4 af sine "venner" med sig, så vi fandt sammen med AC casuals. vi snakket lidt med århus casuals om det og de viste godt hvem det var og vi fik et point mere i deres "liga" eller hvad et hedder da inten af mine venner gik i jorden af det

jeg hader bare sådan noget, jeg har ikke noget imod de hooligans grupper stås med hinanden men når det går udover uskyldige så er de sgu fuckt i hovedet!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fik et par slag af en AAB idiot!
  • #1   24. nov 2009 Det er en syg verden vi lever i.

• #2   24. nov 2009 De skulle alle benægtes adgang til at komme til nogle somhelst fodboldkampe - og i upper case, benægtes adgang til offentligheden. Men hold kæft hvor fængslerne vil blive endnu mere overfyldte.

Synes iøvrigt det er skræmmende, at man i et land som Danmark, har fængsler som er overbesatte, fordi der findes for mange snothjerner i dette land.

• #3   24. nov 2009 jeg kommer kun for at se fodbold og intet anden. jeg har både været til Brøndby og FCK kampe men jeg har aldrig oplevet sådan noget før

det skal lige siges jeg er AGF fan

• #4   24. nov 2009 ok

• Christina N
    Christina N Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Svar: 23
    #5   24. nov 2009 Det er sygt at det skal være sådan

Det er lige før man ikke tør at tage til kamp, sådan skal det fanme ikke være..

Jeg er selv Brøndby fan. Jeg tør ikke at tage i Parken og se dem spille, Det er pisse irriterende.

Men jeg håber da at i er okay:)

• #6   24. nov 2009 greve S: man men problemet er at det mest uden for stadionet de laver ballade så det vil ikke hjælpe meget de ikke fået adgang til fodboldkampe

• #7   24. nov 2009 Christan N: ja sådan har jeg det også. men det kan da være vi ses på søndag til AGF-Brøndby kampen i århus:) uden ballade selvom jeg er bange for der bliver ballade da mig og mine venner kørte med samme tog som AC casuals og de er vist klar til søndag sådan jeg kunne forstå på dem:(

• #8   24. nov 2009 DOLLE!: jeg har ikke noget imod jeres kultur, det skal sgu bare ikke gå udover uskyldinge fans

• kennet L
    kennet L Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 37
    #9   24. nov 2009 dolle

det er fint at i har jeres "kultur" jeg lære bare aldrig at forstå den, og vil nok heller ikke da fodbold siger mig mindre end minus.

jeg forstår bare ikke at flere at mine venner som netop går meget op i fodbold gang på gang fortæller om folk fra jeres "kultur" som nærmest overfalder udskyldige fordi de har en trøje på fra det andet hold. seriøst!

en af mine venners far var afsted til en kamp med hans søn (min vens bror) som nok var ca. 13 eller sådan, da de ville gå der fra blev det mødt af flere fra det andet hold som mente at faren skulle have nogle på hovedet foran hans søn på 13!!!!!..

forstår jeg seriøst ikke og kommer aldrig til det, nogle mennesker går til fodbold for at se kampen og have en stille og fredlig aften men alligevel skal de mødes af skændelses ord og tæsk.

syndes i skulle finde jer en bokse ring istedet var bedre for alle de uskyldige som det går ud over i sidste ende!

• #10   24. nov 2009 DOLLE !: "Bland jer uden om vores kultur" - det da en ordenlig omgang fis...

Der er ikk en skid kultur i det og "i" har ikk styr på en skid og i kan ikk engang finde ud af hvem der er i "kulturen" og hvem der ikk er, og det er derfor det går ud over helt almindelige folk der bare vil se noget bold...

• #11   24. nov 2009 AC = aarhus casuals. men jeg er også ligeglad med hvad de grupper hedder, jeg synes bare det er meget forkert at slå på uskylige når der er en masse andre i byen der gerne vil slås

• #14   24. nov 2009 SØren J: mener heller ikke fodbold har noget med vold at gøre, fodbold er kun fodbold og holdånd ikke vold.

jeg og mine venner plejer også altid at gå udenom de typer man føler sig utryg ved, men der igår kom de bagfra så man have ikke en chance

• #15   24. nov 2009 Nicolai E: ja jeg har hørt om den der tifo cup

• #16   24. nov 2009 hans H: NEMLIG!!! jeg var overi parken for at se AGF-FCK spille og de kom vi da i snak med en FCK fan og han gjorde da ikke noget. bare de slås med hinanden så er det helt iorden med mig, bare det ikke går udover andre

• #17   24. nov 2009 DOLLE!: hvem der din sidste besked til du har skrevet herinde??

• #18   24. nov 2009 Nicolai E: det siger jeg heller ikke da, men jeg mener bare at jeg også har haft gode oplevelser til højrisiko kampe:)

• #19   24. nov 2009 jeg har heller ikke bange for at tag ti fodbold kampe, og har aldrig været det og jeg tager min AGF trøje på og det er det ikke en eller andet idiot der vil slås der skal lave om på. de på gerne have deres kultur med de tager til fodbold og slås med hinanden men det skal bare ikke gå udover os der kun vil se fodbold og ikke vil slås

• #20   24. nov 2009 Men Dolle det er da oss for dumt at man ikk som alm fodbold fan kan møde op i klubtrøje uden at få klø?

• #22   24. nov 2009 Søren J - vold er blevet en del af fodbold kulturen i danmark af samme grund som det er i england, klubberne har på banen en indbyrdes rank i forhold til hvor at de ligger i ligaen (giver meget sig selv) men klubbernes fans har aldrig haft en hiraki, derfor var der nogen der besluttede sig for at stifte firmaer i england, dog vil jeg mene at deres aktivitet er markant større i england end i danmark, dog har de samme princip.
    De ''kæmper'' om at være størst, og for det meste ''afgøres'' det ved at de slås.
    Og ja, jeg giver dolle fuldstændig ret, i alt han har skrevet herinde, man skal skuda ikke være bange for at gå til fodbold? bare lad vær med at træk opmærksomhed til dig selv ..

Desuden forstår jeg langt fra hvad du mener med ''dårlig opførsel på udebane'' smiley

• #23   24. nov 2009 Båååh - det er jo heller ikke det han siger for guds skyld.
    Der er visse områder som tilhører de mere ''hardcore'' fans, deriblandt dem der slås
    Brøndby har faxe tribunen, FCK har sektion 12
    Det han mener er, at hvis du tropper op på enten den pågældende tribune, eller i området tæt derpå, så er du sku selv uden om at du får nogen på hovedet, du kan jo bare holde dig derfra, og gå de efter 2 minutter det tager at gå uden om ?

• #24   24. nov 2009 DOLLE!: self skal man ikke troppe op i ens trøje på modstandes tribyne for så er man jo selv udeom det. men efter kampen skal man da vel han lov til at komme ned til toget eller bil uden man får tæsk.

• #25   24. nov 2009 Martin N: ja jeg tror også det er det DOLLE mener og det vil jeg da give ham ret i, men man skal sgu da kunne komme ned til toget eller til bilen uden man risiker man får tæsk (altså os der KUN vil se fodbold)

• #26   24. nov 2009 Nicolai E: JEPS! jeg tager altid toget eller fanbussen, aldrig i bil

• #27   24. nov 2009 det satme da en syg mening nogle mennesker har -_-

• #28   24. nov 2009 Man skulle få politiet til at lade hooligans være, så de kan bekæmpe dem selv..
    Så når der ikke er flere at smadre af andre hooligans, så tager politiet over, og får dem alle sat bag tremmer.
    Synes det skulle være sådan, så kan de lære det...

• #29   24. nov 2009 Afskaf fodbold.

=problem løst!

• #30   24. nov 2009 Jadaah.
    Det sgu nok det kedeligste der nogensinde er blevet opfundet.

og ingen fodbold ingen hooligan.

• #32   24. nov 2009 DOLLE: Du skulle tage at blive klippet og få dig et arbejde... Mage til idiot som dig, skal man da godtnok lede længe efter, ihvertfald der hvor jeg kommer fra. For der hvor jeg kommer fra, sidder folk som dig i spjældet!!!

• #33   24. nov 2009 se mig

• Christina N
    Christina N Tilmeldt:
    okt 2009

#34   24. nov 2009 DOLLE ! -

Selvfølgelig tør jeg komme til KBH, jeg bor i kbh, men tør sku ikke at vise min Trøje frem smiley

Men sådan er det jo..

• Christina N
    Christina N Tilmeldt:
    okt 2009

#35   24. nov 2009 J/L Jesus/Lucifer . - Det er da det dummeste jeg nogensinde har hørt.. Man kan sku da ikke afskaffe bold... ???

man kan da godt hører at du ikke er intra i det..

• Christina N
    Christina N Tilmeldt:
    okt 2009

#36   24. nov 2009 kasper B - Jeg skal ikke til Århus.. smiley hehe

Der er jo altid ballade mellem Bif og Agf så hvorfor ikke denne gang smiley

Nicolai E - Der er ingen der siger at man ikke kan tage til kamp uden at få tæsk.. Men man føler bare at man ikke kan vise hvem man holder med uden at der skal ske noget..

• #37   24. nov 2009 J/L Jesus/Lucifer: det er jeg meget uenig i!

du mener sikkert man bare kan afskaffe alt og så er problemet løst, men sådan er virkeligheden bare ikke!

• Christina N
    Christina N Tilmeldt:
    okt 2009

#38   24. nov 2009 * Bine & Gucci * OB holdet i mit hjerte <3<3 . - Det har da intet at gøre med at tage det personligt.. vi fortæller bare hvordan det kan være.. Selvfølgelig sker det ikke hver gang. Heldigvis. men sådan bliver det sku snart.

Ved ikke om i har hørt men et par gange er det sket at forældre med deres små børn er blevet overfaldet.. jeg forstår virkelig ikke at flere af jer synes det er okay. Men det må i heldigvis selv om. i synes kun det er okay til det går ud over jer selv.

• Christina N
    Christina N Tilmeldt:
    okt 2009

#39   24. nov 2009 jeg har sku da også selv været til flere kampe både på Brøndby Stadion og parken og i jylland og odense hvor der ikke er sket mig noget..
    MEN DET SKER STADIG FOR ANDRE NOGEN GANGE.!

• Christina N
    Christina N Tilmeldt:
    okt 2009

#40   24. nov 2009 jeg ved godt at det er bedst at komme til kamp uden klub tøj.. jeg synes bare ikke det kan være rigtigt at det skal være sådan :S Det kan du vel godt forstå?? Ja man støtter dem ikke ved at have en skide klyb trøje på det ved jeg, men jeg synes at man står ved sin klub hvis man går i det. smiley Men det er jo bare min mening..

• Christina N
    Christina N Tilmeldt:
    okt 2009

#41   24. nov 2009 og det er heller ikke kun folk med de "forkerte" klub trøjer der kan blive overfaldet... Det kan se bare fordi at man kigger lidt forkert... Sådan er det desværre bare.

• Christina N
    Christina N Tilmeldt:
    okt 2009

#42   24. nov 2009 Og dolle jeg vil da gerne vide hvad der står på din lønseddel smiley

• Christina N
    Christina N Tilmeldt:
    okt 2009

#44   24. nov 2009 jeg kan så fortælle dig at jeg nok ed meget mere end du tror jeg ved kan jeg hører.!

Jo piger bliver sku også overfaldetm det kan du sku ikke løbe fra.

hvem har sagt noget om nazi soldater??

LIDT BALLADE????????????? hahah

• Christina N
    Christina N Tilmeldt:
    okt 2009

#45   24. nov 2009 hvis du synes at de kun laver lidt ballade så kan jeg godt se hvorfor du er imod de her indlæg

• Christina N
    Christina N Tilmeldt:
    okt 2009

#46   24. nov 2009 Jeg er aldrig selv blevet overfaldet.! Men kender nogen der er. Det er ikke på tribunen de bliver overfaldet det er uden for stadion..

Er det kun dig der kender det milijø eller hvad?? Åbenbart eller nej det er det sku ikke! Så stop nu det der. jeg er færdig med at skrive i det er indlæg nu, for det er sku blevet for latterligt nu.!

Snakkes!!!

• #47   24. nov 2009 Ho Ho hooligan!

• #48   25. nov 2009 Lise
    Små hjerner små fornøjelser ;D Det ved du godt...

• Christina N
    Christina N Tilmeldt:
    okt 2009

#49   25. nov 2009 DOLLE - Jeg ville aldrig skrive på dette indlæg hvis jeg ikke kendte noget til det.! Jeg kender flere som er hooligan.. Nej jeg er ikke selv hooligan så dum er jeg sku ikke.

Liserie . - HØRT!!!! smiley

• #50   25. nov 2009 DOLLE!: Hahaha. Et øjekast på din lønseddel? Hvem tror du betaler din løn? Det gør vi andre, som betaler 60% af vores løn til skattefar... For du er jo på SU.

Så tror ikke lige jeg er den, du skal sidde og spille smart med din "løn" over...

Iøvrigt står du med et falsk Gucci bælte på et af dine billeder... smiley

Men tak for dagens gode griner!!!! smiley HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....

• Christina N
    Christina N Tilmeldt:
    okt 2009

#55   25. nov 2009 * Bine & Gucci * OB holdet i mit hjerte <3<3 . -

Der er ingen der har nævnt at det ikke er okay at slås hvis alle er indforstået med det.. MEN vi snakker om at det ikke er i orden bare at slå på alt og alle til kamp eller bare når man har lyst til at skade andre.

Dem er synes det er okay er virkelig tilgrin!

• #56   26. nov 2009 jeg syntes bare at det er trist at man ikke kan gå til en fodbold kamp uden at se en slåskamp...

jeg syntes nu det plejer at være hyggeligt nok atvære med inde og se... men vi blander os heller ikke i slådskampe.

• #58   26. nov 2009 DOLLE !:

Du er virkeligt dummere end jeg først troede. smiley

Men tak skal du alligevel have. Har da moret mig synderligt meget over dine dumpappede kommentarer til alt og alle herinde smiley

• VESTEGNEN *
    VESTEGNEN * Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 211
    #59   26. nov 2009 I er helt blanke allesammen!
    I har ikke en skid forstand på kulturen!

• Christina N
    Christina N Tilmeldt:
    okt 2009

#60   26. nov 2009 Jeg er færdig med dette indlæg nu bliver det sku for lavt til mig, jeg er træt af at hører på folk der synes det er okay at der er alt det ballade til kampe osv..

Ciao..

• #61   30. nov 2009 VESTEGEN: derfor behøver jeres vold da ikke gå udover uskyldige da! for min skyld må i gerne slåes med hinanden, altså de hooligans grupper men os der bare vil se fodbold og ikke vil ballade skal det sgu ikke gå udover.

iøvrigt var det flot det med de romerlys på AGF stadion igår

• VESTEGNEN *
    VESTEGNEN * Tilmeldt:
    okt 2007

#62   1. dec 2009 Ja, tager også stærk afstand fra folk der slå på uskyldige!
    Ja, vi grupper skal slås mod hinanden!
    Det var rigtig flot, ikk?

• #63   1. dec 2009 jojo men det var jo lige får i brøndbyer fik stoppet kampen. og jeg tror ikke på at dommeren i første halvleg blev syg

• VESTEGNEN *
    VESTEGNEN * Tilmeldt:
    okt 2007

#64   1. dec 2009 Det var ligesom kampen mod Aalborg i sin tid, hvor kamp faktisk blev stoppet.
    http://www.youtube.com/watch?v=ebspOgmg1_I
    Der siger Per B. AT der det bare er et par stykker, og det er latterligt at stoppe kampen!
    http://www.youtube.com/watch?v=xfR06IJuYwk&feature=related
    Her siger han det stik modsatte!

• #65   1. dec 2009 jeg er eing, vis den kamp du linker til med BIF - AAB skulle stoppes så skulle den i århus i søndag da også, men det så da ud til at vagterne og BIF hooligans havde styr på den. self skal der da være spillestop i kampen da man jo ikke kunne se en skid pg at alt det rør

• VESTEGNEN *
    VESTEGNEN * Tilmeldt:
    okt 2007

#66   1. dec 2009 Den i Aalborg bliver stoppet, men det gør aarhus ikke.
    Men ja i havde nu meget godt styr på lysne. Dem der blev kastet blevet kastet ned på tribunen under os, hvor der ikke sad særlig mange. Dem der sad der, sad helt op under halvtaget. Så det ikke ramte nogen.

• #67   1. dec 2009 det ved jeg, jeg var selv ude og se AGF - BIF i søndags, der var også nogle romerlys der blev kastet ud på løbebanen så jeg da

• #68   1. dec 2009 OBS! vis man ikke tror på hvad man skriver bedes man ikke kommenter på det er indlæg!!!!

• #69   1. dec 2009 TIFO D: jaja vis og vis!!!!!

• #70   1. dec 2009 mine venner og jeg tog toget med århus hooligans hjem og fortalte hvad der var skel osv og fortalte hvordan se så ud og de viste godt hvem de var

• #71   1. dec 2009 folk må da gerne tvivle og stille spørgsmål men jeg ved det er rigtig hvad der er sket

• #72   1. dec 2009 fordi dem fra århus hooligan siger det. men jeg jeg kan self ikke sige med sikkerhed at de var fra ultra, jeg kan kun sige hvad jeg har fået aflige. århus cacuals havde ihverfald aftalt at de skulle have mødtes med dem men det kun de vis ikke til

• #73   1. dec 2009 jeg hænger ikke ud med dem fra århus hooligans, det var kun da vi skulle med toget hjem at vi støtte på dem jo!!

• #74   1. dec 2009 det var kun på tog stationen vi sto sammen med dem jo og ikke nede i byen

• #77   2. dec 2009 nogen forstår det og andre forstår det ikke jo, sådan er det jo bare heri verden, heldigvis er vi jo ikke ens:)

• Mikkel J
    Mikkel J Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Svar: 2
    #79   9. dec 2009 hvis vi fanatiske fans ikke var til så ville der ingen stemning være på nogen af de danske stadions. så ville de være en flok kedelige mennesker som klappede lidt engang imellem. det er sku os "Hooligans" som laver stemningen både før og under og efter kampen smiley

• #80   9. dec 2009 Mikkel J - Du da en nar hvis du tror at en god stemning bliver skabt ved at slå folk ned :S

Kommentér på:
fik et par slag af en AAB idiot!

Annonce