{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

Ang fodbold støvler. {{forumTopicSubject}}

Ja ang. Fødbold støvler ville jeg gerne ville høre om der var nogle proffer på det område.

Nogle der ved hvad for nogle man skal bruge til de forskellige placeringer osv osv, spiller mest i angrabet, ellers på midten :)...

Evt om de Nike hvor man selv kan bestemme farve osv om de er gode smiley Hilsen Mikkel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang fodbold støvler.
  • #1   23. dec 2009 ha ha nybegynder ? . man køber bare de støvler man syndes sidder bedst . det er forskellig fra person til person

• #2   23. dec 2009 Jeg har aldrig hørt om nogen, der har valgt støvle alt efter hvilken position de spillede... Ok, jeg nåede kun KB's andethold som drengespiller, men alligevel, hehe...

Jeg vil til enhver tid vælge en støvle der er let, passer på ens hæl (beskyttelsen der er ekstremt vigtig) og ikke mindst IKKE er for spids...

Jeg har selv et par Nike Vapor, der omend de er pænt grimme, opfylder lige præcis disse krav...

Tror i øvrigt ikke, at der findes nogle støvler på markedet der er lettere...

Ps. spiller højre midt, haha!

• #3   23. dec 2009 Lotto laver verdens fedeste støvler..

• #4   24. dec 2009 lotto har lavet fede fodbold støvler ja smiley . men troede bare der var lavet fodbold støvler til om man skulle have god første gangs berøring, nogle sko man kunne løbe hurtigere med osv osv. My bad, men har også valgt nogle skal bare lige have pengene smiley

• #5   25. dec 2009 hvis du kan støve et par Lotto Optika op et sted, så køb dem! smiley
    Verdens fedeste støvle..

• #6   29. dec 2009 kim hp hvad var det for at par nike vapor du spillede i

Kommentér på:
Ang fodbold støvler.

Annonce