1.427 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Ang fodbold støvler valg :S forskel ? Ang fodbold støvler valg :S forskel ?

Hvad er forskællen på Nike - Mercurial Steam V og Nike - Mercurial Vapor V .kan umilbart ikke rigtig finde ud af det :S Hjælp tak hehe smiley

Nike Steam : http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1832/id/52897/Nike_Mercurial_Steam_V_FG_GulSort_FORUDBESTILLING.html
Nike Vapor : http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1832/id/52786/Nike_Mercurial_Vapor_V_FG_GulSort.html.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang fodbold støvler valg :S forskel ?
  • #1   10. jan 2010 jah ok hehe, tak :D.. kan heller ikke lige se det nemlig, men det er vel metialet eller sådan noget smiley

• #2   10. jan 2010 Man kan se på det, somom det er på flere niveauer.
    Steam - vapor - superfly.
    Den førster som er steam er en lavere "version" af den samme støvle, hvor Vapor så er mere opgraderet i stortset alting. Lettere, dyrere materiale osv osv.
    Og så er der så den dyreste som hedder superfly, som er den som de proffesionelle bruger :).

• #3   10. jan 2010 Hovsa. Glemte lige talaria, som er den version som ligger lige imellem Steam og Vapor - men som dog ikke har den lille "flap" som dækker for snørrebåndet ;).

• #4   10. jan 2010 ja ok bang smiley sådan havde jeg ikke lige set på det :b

• #5   10. jan 2010 Men det kommer jo os an på hvordan du skal bruge dem, osv :D.

• #6   10. jan 2010 menr du med hvordan ??

• #7   10. jan 2010 ikke køb nogle af de der slags, det er noget lort, hvis du skal købe nogle, skal du købe (((Nike SuperFly modellen))), den dyreste der er.. pga, de lidt billigere ødelægger ens hæle i længden... (også gir de mange vabler) det gør superfly ikke.. jeg har meget forstand på nike fodboldstøvler, da jeg spiller fodbold hver eneste dag (storset) spiller til daglig i Nike Superfly, i farum/fcn på U17 holdet..

• ­  ­
    ­ ­ Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 424
    #8   10. jan 2010 Det er da vel så forskelligt fra fodprofil til fodprofil, hvad der giver vabler og hvad der ikke gør?

• #9   10. jan 2010 nejnej, ALLE jeg kender som spiller i de billigere modeller, får vabler de første 1-6 måneder, og det er som regl store irreterende vabler!
    men altså bare køb de billige, jeg er ligeglad, jeg prøver kun at hjælpe ! fordi jeg har erfarning.

• #10   10. jan 2010 vælg en adidas itunit

• #11   10. jan 2010 adidas tunit 50. hvis du vælger den, så husk at spænd konpperne inden træning. (afhænig af hvor mange gange om ugen du træner) fordi ellers falder de af..

• #12   10. jan 2010 Mikkel, jeg mener hvordan du spiller.
    Altså, om du som Janik Z A spiller hver dag sådan seriøst, eller om det er mindre seriøst. Personligt ville jeg ikke bruge 2,5 på at købe Superfly.
    Jeg ville vælge(som jeg også har gjort) Nike Vapor :).

• henrik j
    henrik j Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #13   10. jan 2010 kvali > pris

• #14   10. jan 2010 bang, fik du ikke vabler istarten smiley
    og ja selvfølgelig, hvis man bare spiller noget hyggebold, er der ingengrund til at købe støvler til 2,5kr. men stadig, så ville jeg bare ikke købe nogle af de andre slags, så hellere købe nogle Adidas, eller Puma støvler.. (der kan man også få mange fede og gode støvler, som er til samme pris som de dårlige letvægter nice.

• #15   10. jan 2010 jo tak hehe men tror det bliver vapor, da jeg kan få et nyt par for 1100 kr smiley over england

• Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 94 Svar: 157
    #16   10. jan 2010 Hvis jeg var dig ville jeg slet ikke købe en sådan støvle. Min mening er at man skal have meget smalle fødder for at kunne være i dem. Superfly er for dyre, men de billigere er for dårlig kvalitet. Køb helere Tiempo eller T90 da de både er billigere og holder bedre.

• #17   10. jan 2010 Janik, nej, jeg har aldrig døjet med vabler pga. Mercurial serien, hverken med steam eller med vapor :).
    Mikkel l, god ide ;).

• #18   10. jan 2010 så spiller du heller ikke særlig tit fodbold.

• #19   10. jan 2010 2-3 gange om ugen også en kamp det vil sige 2-4 gange om ugen smiley

• #20   10. jan 2010 Janik, spiller cirka 3-4 gange om ugen, så det gør jeg da?
    Det har os meget med fodens form at gøre :).

• #21   10. jan 2010 okey, jaja 3-4 gange om ugen er også en del, jeg spiller 5 gange om ugen.

hvor spiller du ?

• #22   10. jan 2010 Spiller i bagsværd boldklub, og ja Vapor 44,5 passer 100 procent på min fod, han sagde jeg ikke fandt en fodbold støvle der sad bedre end den

• #23   10. jan 2010 jaja, men det kaldes forretning smiley
    de ville jo gerne tjene penge i diverse sportsbutikker smiley

• #24   10. jan 2010 som sagt, så ville han jo henvende mig til en anden støvle hvis den ikke sad godt, de skal jo hjælpe og det gør han jo også, han spurgte også før jeg prøvede den om min fod var meget bred, så sagde jeg ja, opgså sagde han så ksal du ikke have den støvle, også prøvede jeg den, også sagde han totalt overresket, den størrelse er lige dig, den støvle passer 100 % på dig og du for ikke en støvle der kommer til at passe bedre på din fod

Kommentér på:
Ang fodbold støvler valg :S forskel ?

Annonce