446 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

Premier League Premier League

Premier League starter her den 11/8
hvem tror i der vinder mesterskabet, og hvad er jeres vudering af de forskelige hold, og hvad siger i til alle de indkøb der er blevet lavet hen over sommeren

ALLE, SOM IKKE HAR NOGET AT SIGE TIL DE SPØRGSMÅL,ELLER KUN SVINER ANDRE HOLD TIL, BEDES HOLDE SIG VÆK. DER BLIVER SMIDT UDSTEMME TIL DEM, SOM IKKE HOLDER SIG TIL SPØRGSMÅLENE !!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Premier League
  • #1   6. aug 2007 Fik united egentlig købt Tevez? Jeg kunne godt forestille mig at et hold som liverpool kunne overraske, men ellers er det sikkert manchester united eller chelsea

• #2   6. aug 2007 Ja de har købt tevez og nani osv : ) ..

• #3   6. aug 2007 1. Liverpool
    2. Chelsea
    3. Arsenal
    4. Manchester
    5. West Ham

Ad 1. Tror det bliver ekstremt tæt i år år i toppen..! Man må sige at Liverpool VIRKELIGT har købt godt ind..! De har jo ikke rigtigt købt nogle spillere, som bare VIL være i rampelyset hele tid osv.. Så jeg er helt sikker på at de vil klare sig godt..

Ad 2. Jeg er helt sikker på at det er godt for Chelsea at de ikke har købt mere ind.. De har købt diskrete, men dygtige spillere.. Ligesom Liverpool...

Ad 3. De fleste er nok uenige, men jeg tror at Arsenal gjorde sig selv en tjeneste da de solgte Henry.! ALLE spillere fra Arsenal stod i skyggen af Henry, nu synes jeg jo ikke at der er én bestemt stjerne hos dem længere, så nu tror jeg at spillerne vil kæmpe for at overtage den der "Stjerne-status"..

Ad 4. Altså, jeg synes at det kan siges meget kort.. For mange stjerner.! Altså.. De har uden tvivl det bedste hold, men alle kan jo ikke starte inde, og det forventer de jo at de gør..! Det vil give MEGA meget frustration i truppen, når de ikke "ved hvor de står"..

Ad 5. I-og-med at de ikke ville sælge Tevez, og kæmpede for at han skulle blive der, det synes jeg lidt at det viser ambitionerne i klubben..! - De vil sku også have "stjerner" på holdet.! - Nu vil de sku have rodet lidt rundt i den der mere-eller-mindre faste top 5 der er..!

• #4   6. aug 2007 Men Liverpool har købt torres, og han er vanvittig. Tror det bliver et tæt løb

• #5   6. aug 2007 Tevez er da solgt? og mareschano er ogs solgt og en mere.. west ham har da ingen tilbage. Ka ik forstå du tror de bliver nummer 5 heh..

• #6   6. aug 2007 http://www.manutd.com/ .. Han ser så skræmmende ud tevez..

• #7   6. aug 2007 Ja. Kunne være nitten at møde ham og rooney en mørk aften

• #8   6. aug 2007 Tevez er ikke solgt endnu..! Det er korrekt at det ligger lige til højrebenet at han bliver solgt til Manchester, da det viser sig at han slet ikke ejes af Westham, men af hans agent's firma..!

Men de TROEDE at det var dem selv der ejede ham, og selvom de troede det, så afviste de stadig et salg, da de gerne vil op og blande sig i toppen..!

• #9   6. aug 2007 Christian : (link fjernet)

• #10   6. aug 2007 Heh han er altså solgt!

• #11   6. aug 2007 jeg tror årets helt store hold bliver Man Utd.

de har forstærket sig gevaldigt, med; Anderson, Nani, Tevez, Hargreves. og glem ikk de stjerner de allerede har.. men måske blir deres defensiv et problem?

• #12   6. aug 2007 nogen der kender et sted man ka se alle tranfers her i sommers ?

• #13   6. aug 2007 Hop ind på www.plmanager.tv2.dk og sæt jeres eget hold smiley

• Marc C
    Marc C Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 14
    #14   6. aug 2007 Jeg er sikker på at united vinder i år, da de har den perfekte blanding af talent, offensive kræfter og mentalt stærke og rutinerede spillere...

Chelsea kommer dog til at blande sig selvf, men deres mest markante indkøb er Malouda og da de i forvejen havde stærke fløje har de ikk forstærket sig væsenligt...

Liverpool derimod kommer meget tættere på i år tror jeg, da de netop har forstærket sig der hvor de havde problemer... (Kanterne og i angrebet) Men lad os nu se, Torres er spansk og det er den engelske liga!...

Mit bud på en top 5:

1. United
    2. Liverpool
    3. Chelsea
    4. Tottenham
    5. Arsenal

• Marc C
    Marc C Tilmeldt:
    jul 2007

#15   6. aug 2007 Og Christan R... Hvis du oddser på det der, så kan du lige så godt gi mig pengene som Danskespil....

• #16   6. aug 2007 Har i svært ved at læse eller..?

Jeg citere Ekstra Bladet:
    "Den argentinske angriber KAN nu skifte til Manchester United"

Prøv at lægge mærke til at der står KAN..! DooH..!

Så citerer jeg lige mig selv:
    "Tevez er ikke solgt endnu..! Det er korrekt at det ligger lige til højrebenet at han bliver solgt til Manchester"

ilovemyshirt og
    Daniel A.!
    Kaan i ikke godt se at det jeg skrev betyder det samme som det der står i Ekstra bladet.?

• Marc C
    Marc C Tilmeldt:
    jul 2007

#17   6. aug 2007 Sexy M:

United har et ganske udmærket defensiv...

Højre Back: Gary Neville og Phil Bardsley(Pisse god)
    Centralt: Rio Ferdinand, Vidic(Genial), Pique og Jonathan Evans(Fremtiden)..
    Venstre Back: Patrice Evra(Årets hold), Silvestre og fortsat Gabriel Heinze der dog nok smutter til Juve....

• #18   6. aug 2007 --> Marc C

DU kan lige så godt give mig dine penge hvis du havde tænkt dig at oddse..!

• #19   6. aug 2007 Og Marc C..!

Hva snakker du om..? Det var ligesom ikke kun Evra der kom på årets hold..!

• Marc C
    Marc C Tilmeldt:
    jul 2007

#20   6. aug 2007 Korrekt han er ikk solgt, de er igang med at lave den der "lejeaftale" med option på køb, men det er dog sikkert at han er united mand i denne sæson.... Han træner med dem og ska spille samtlige 90min i en træningskamp på onsdag mod Dunfermline.....

• Marc C
    Marc C Tilmeldt:
    jul 2007

#21   6. aug 2007 Faktisk mener jeg at hele 4-back kæden var på et af årets hold der blev lavet...

• #22   6. aug 2007 --> Marc C

Come on..! Watch and Learn:

Målmand: Edwin van der Sar
    Højre back: Gary Neville
    Centralt forsvar: Rio Ferdinand og Nemanja Vidic
    Venstre back: Patrice Evre
    Højre midtbane: Cristiano Ronaldo
    Central Midtbane: Paul Scholes og Steven Gerrard
    Venstre midtbane: Ryan Giggs
    Angreb: Dimitar Berbatov og Didier Drogba.

Jeg kan nemt tælle mere end en forsvarsspiller...!

• Marc C
    Marc C Tilmeldt:
    jul 2007

#23   6. aug 2007 Ja er det ikk hele 4-back kæden?

Det der er Pfa Team of the year....... Så nej er ikk helt dum.... Der er bare ikk så mange der har det store kendskab til Evra... Men pointen var også bare at united mere eller mindre er stærkt besat på samtlige pladser iår og har mere bredde end sidste år....

• #24   6. aug 2007 Du skre bare at det kun var Evra der var på årets hold (af de spillere du nævnte), og så sagde jeg at det var det ikke, de andre var også, og så skriver du:

Nej men nu snakkede jeg kun om defensiv og ja der var flere af united forsvarsspillere der kom på årets hold...

Du skriver godt nok bagefter at det var hele kæden, men det var efter du lige havde googlet den..! smiley

• Marc C
    Marc C Tilmeldt:
    jul 2007

#25   6. aug 2007 Jeg mente faktisk ikk at gary neville var på så ja jeg googlede den hehe... Men kig længere oppe... der står ikke at det KUN var evra der var på....

• The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 120
    #26   6. aug 2007 Tevez kommer til manutd næste sæson!

http://www.oldtrafford.dk

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7415

Og jeg tror også på Manchester vinder..
    Chelsea har nok i virkeligheden gjort klogt i ikke at købe flere store stjerner igen i år?!
    Så min top 3:
    1. Manchester U
    2. Chelsea
    3. Liverpool

Ved dog ikke helt med Arsenal? men er ikke enig med at det vil styrke dem at de er kommet af med Henry!

• #27   6. aug 2007 Premier League manager på TV2 smiley

(link fjernet)

• #28   6. aug 2007 ARSENAL vinder.. ;o)

• #29   6. aug 2007 har lavet hold : ) ..

• #30   6. aug 2007 Feeeed smiley

jo flere jo bedre smiley

• #31   6. aug 2007 Blev nummer 200 04/05 mener jeg det var.. og oprettede først holdet 3 uger efter sæson start.. heh..

• #32   6. aug 2007 Premier League manager på dr.dk/sporten

(link fjernet)

har lavet hold

Kommentér på:
Premier League

Annonce