Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Premier League
  • #1   2. jan 2008 Porthsmouth og Manchester City samt Aston Villa har overrasket, Chealsea har skuffet mig, synes også at Tottenham burde være højere oppe i tabbellen . Fernando Torres har satme gjort det godt. Schmiechel gjorde det godt i starten, ærgeligt han blev lejet ud. Fabregas har os slået igennem i år . Anelka og Berbatov kommer til Chelsea er der iværtfald rygter om lige nu . Men tror ikke der kommer så mange "store" handler .

• #2   2. jan 2008 Jeg syndes at Liverpool og Tottenham har skuffet vildt, når man tænker på hvor meget de havde købt ind.
    Manchester City, Porthsmouth og Arsenal har overrasket mig.
    Fabregas, Anelka,Martin Laursen og Tevez syndes jeg vikelig har vist at det klassespiller, men derimod syndes jeg at Torres har skuffet meget, var skarp i starten, men skulle score noget mere på de chancer han får.Ballack er også et flop i mine øjne.
    Berbatov skulle være på vej til Man U, i følge meget kraftige rygter, det samme skulle Jermain Defoe også være.
    jeg tror at der bliver skiftet en del på div. hold, mens vinduet er åben

• #3   29. jan 2008 Portsmouth har helt klart været den mest positive overraskelse i år. En kombination af en stærk defensiv og en skarp angriber i form af Benjani har resulteret en stærk ligaposition. Desuden har City også gjort det ret godt, men i betragtning af de store summer millioner der er brugt på transfers og ny træner vil jeg mene at det mere er forventet end overraskende.

Det mest skuffende hold er dog nok Tottenham. I lyset af af det spillermateriale Martin Jol havde til rådighed er det simpelthen ikke nok at ligge i den nedre del af tabellen. Dog ser det ud til at Juande Ramos har fået styr på tropperne og the spurs ser ud til at klare sig bedre og bedre for hver dag.

Kommentér på:
Premier League

Annonce