614 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Mujo M
Mujo M
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73

Danskernes frustration Danskernes frustration

Hahaha...

Nu brokker danskerne sig over den udtalelse som den kroatiske træner sagde under kampen i går aftes.
Den direkte oversættelse lyder "Jeg knepper jeres mor, bonderøve" og nu kalder danske kommentatorer ham en mentalt forstyrret person som trænger til en pause.

Jeg kan ikke lade være med at grine af jer mennesker. I sviner Nordmændende til fordi de piver efter at have tabt en kamp, men hvad fanden er det i dobbeltmoralske aber selv gør. Den uskyldige udtalelse som Cervar er kommet med er ingenting! Absolut, da en sådan udtalelse dernede er en frustrationsbanding i HELE Balkan og betyder næsten ingenting.

I ER YNKELIGE, bare fordi i taber så kommer i med sådanne åndsvage udråb.... TAG EN KIKS

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Danskernes frustration
  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 385
    #1   29. jan 2010 tror ikke vilbæk sagde han ville kneppe normændenes mødre............

• #2   29. jan 2010 Du er garanteret fra sjælland, for <i> ALLE </i> sjællændere generaliserer helt vildt!

• Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

#3   29. jan 2010 mathias

nej, men hvis han nu i en frustration sagde fuck nu af med det filmeri (hvis nu en spiller forsøger at lave skuespil) så er det det samme som en fra Balkan siger "jeg knepper jeres mødre" for det er en yderst almen udtalelse dernede. Det kan virke underligt for jer, men der er noget som hedder kulturforskelle og lille Danmark har sin egen selvom den tror at det er den eneste rigtige smiley

KÆR

nej jeg er ikke

• #4   29. jan 2010 Kær

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

• Kristian P
    Kristian P Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 141
    #5   29. jan 2010 Nu ved jeg ikke hvordan det foregår i Kroatien, men i Danmark er det ikke normalt at kneppe hinandens mødre i flæng.

• Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

#6   29. jan 2010 Kristian P

jeg er ikke fra Kroatien, blot til orientering.

Det handler om en udtalelse og ikke hvad man gør. Det at sige "jeg knepper din mor" i Kroatien er at ligestille med når man siger "FUCK dig" i Danmark. Det betyder ikke det vilde...

• mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 385
    #7   29. jan 2010 det er åbenbart normalt dernede kristian p

• #8   29. jan 2010 Med den slags "udtalelser" skal det siger, at så er jeg glad for at bo i Danmark og ikke nede i Balkan landene! :o)

• #9   29. jan 2010 nu ligger forskellen i den evige "kamp" i skandinavien for danskere vil nordmænd altid være fjeldaber og vi vil altid bare være de der skide danskere og når vi siger det bliver det sagt i sjov for inderst inde elsker vi jo norge<3 smiley men at sige "Jeg knepper jeres mor, bonderøve" er at gå over stregen

• #10   29. jan 2010 Du burde selv tænke over din egen intelligens, siden du vil bruge tid på at 'føle dig sej' over så useriøs en side som BB..

• martin h
    martin h Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 236
    #11   29. jan 2010 okay?? er da pææææænt ligeglad med hvad han sagde.. det er ikke rettet mod mig og desuden rører sådan nogen udtalelser mig aldrig for personerne der siger det kender jo sådan set ikke min mor? og hvis de er til den slags så fred være med det...

• #13   30. jan 2010 Claus F

helt enig. Rører mig så lidt hvad folk går rundt og siger til hinanden, men ligefrem at kalde den kroatiske træner mentalt forstyrret på nationalt fjernsyn synes jeg er en tand for meget.

Kommentér på:
Danskernes frustration

Annonce