{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kampsport
  • #1   25. aug 2011 Kan helt klart anbefale Tae Kwon Do!! Gik jeg til i 8 år før jeg startede til mma (som også er rigtig fedt)

Thai og kick boksning er også rigtig fedt og en virklig god "begynder" kampsport! Her lære du de mest grundlæggende ting inden for kamp + det er dejlig hårdt!

Mma er noget du nok skal prøve kræfter med når du har fået lidt kampsport erfaring. Det er ikke umuligt at starte uden kamperfaring men det er laaaangt lettere.

Min anbefaling til dig: find det nærmeste thai boksning center eller tae kwon Do dojo ! smiley

Ps. Karate = største homo kampsport

• #2   25. aug 2011 ville vælge mma (: forskellen på MMA og thaiboksning er at MMA er der osse brydning i hvor i thai boksning må man ''kun'' slå og sparke (:

• #3   25. aug 2011 PBA - Pokemon Battle Arena: Fysisk krævende i alle perspektiver

• #4   25. aug 2011 MGL!

• #5   25. aug 2011 "og så må det også gerne være noget som er anvendelig i virkeligheden .."

Det må man så ikke. Det er noget du lære hvis du kommer i gang. Kun i selvforsvar.

Men jeg vil sige Kick Boksning.

• #6   25. aug 2011 min træner sagde som det første da jeg kom at hvis jeg brugte noget af det jeg lærte i træningen ude på gaden ville han aldrig se mig igen.. og jeg holder det men jeg har det altid i baghovedt at jeg ville bruge det som selvforsvar vilket han syntes er fint men så skal man gå efter at lave mindst skade så en lås eller den slags når man bruger det i selvforsvar..

Kommentér på:
Kampsport

Annonce