{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Styrketræning med weight gainer! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, jeg er hoppet på en kostplan og en styrketrænings plan her for et måned siden. Har læst en masse artikler om at få større muskler og alt det der. Men desvære er jeg født med meget tynde arme smiley Men så er mit spørgsmål om weight gainer gør armene større, altså ikke muskel mæssigt men bare tykkere?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styrketræning med weight gainer!
  • #1   28. mar 2012 ...
    Du målretter jo ikke dit kalorie indtag imod specifikke områder på kroppen.

Hvis du tager på rundt om armene, så tager du også på andre steder.

Men JA... du kommer til at tage på, på armene... Men ikke KUN på armene.
    - Og nu er armene ikke lige det sted hvor fedtet sætter sig aller mest, så hvis du ikke træner arme, så kommer det bare til at se ud som om at du har endnu tyndere arme, da din krop jo også får mere fedt på.

OG weight gainer er ikke sådan et vidundermiddel, der bare lige siger WUPTI og så har du taget 10 kg. på.
    Det tager tid, og hvis du ikke træner imens så er det jo kun fedt du smider på, og så bliver du bare helt blød jo.

Men køb noget weightgainer da det hjælper dig på vej mod de ekstra kg. du mangler.

• #4   28. mar 2012 Så i vil sige at jeg bare skal følge kostplan, og træne armene godt at grundigt, så skal de nok vokse ? Det mere fordi er blevet fortalt ligemeget hvor meget jeg træner mine arme, bliver de ikke større fordi at jeg har tynde arme.

• #5   28. mar 2012 Og tak for svarende!

• #9   28. mar 2012 Du må ALDRIG indtage weightgainer hvis at du skal have store arme

• #10   28. mar 2012 Diskopump

• #11   28. mar 2012 Mange tak alle sammen. I har været til stor hjælp.

• #12   28. mar 2012 Protein og Kreatin vil heller ikke være dårligt.

Men har du overvejet at du bare træner forkert?

• #13   28. mar 2012 Det gør jeg ikke. Har læst en masse inden jeg startede på at lave min trænings plan. Cirka et halvt år, så den burde være helt iorden!

• #14   28. mar 2012 Du spørger om "weight gainer gør armene større, altså ikke muskel mæssigt men bare tykkere" og alligevel så påstår du at det du har læst ang træning gør at du ved nøjagtig hvordan et træningsprogram skal sættes sammen?

• #15   28. mar 2012 David S .
    - Sssssh... Det er synd...

Kommentér på:
Styrketræning med weight gainer!

Annonce