{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.563 visninger | Oprettet:

jacob .
jacob .
Følger: 1 Emner: 97 Svar: 142

Styrketræning, Weight gainer vejledning søges {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Jeg har trænet en 2 måneders tid nu med nogen håndvægte til hjemmeøvelser til bla. Bryst, ryg, skuldre, biceps, triceps osv.
Jeg har os for en del tid siden gået i fitnes men det er som om luften af ballon lidt går af når man ikke ser forandring, man mangler motivationen af at man kan se fremskridt.

Jeg er meget tynd fra naturens side vil jeg tro.
Jeg er ca 1,85-86 høj og vejer 60-61kg og bliver 18 om ikke så længe.

Jeg har ikke noget kæmpe ønske om at blive stor og muskuløs, jeg vil egentlig bare gerne have lidt sul på kroppen samtidig med at få lidt størrelse på muskler.

Jeg har læst lidt om weight gainer på nogen forums osv men jeg vil gerne have "min egen" vejledning af jer derude, så hvis der er nogen der kan sige mig noget om en kostplan eller andet jeg kan bruge for at få gang i noget opbygning af kroppen ville det være lækkert.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styrketræning, Weight gainer vejledning søges
  • jacob .
    jacob . Tilmeldt:
    okt 2009

#1   21. jun 2012 det skal måske os siges at jeg er en af dem som, ikke tager på uanset hvor meget eller hvor usundt jeg spiser.

• jacob .
    jacob . Tilmeldt:
    okt 2009

#2   21. jun 2012 så, kød kød kød, ris kartoffler pasta og drik mælk til hver måltid måske?
    hvad med når man er lidt småsulten hen af dagen snakker vi så et par skiver rugbrød istedet for lidt lakrids osv.

hvis man nu dropper det usunde så meget som man nu prøver ville det være bedre?

• #3   21. jun 2012 topic starter: jeg har det på samme måde som dig, stadigvæk.. men det har hjulpet lidt på min vægt siden jeg blev 20.. jeg er 173 og vejer 65 ca.. det er jo heller ikke meget, jeg har også "svært ved at tage på" og jo, det er der fandme noget der hedder;) jeg spiser i alle pauser jeg har.. drikker weight gainer ved siden af min havregryn om morgenen osv.
    det med du ikke er færdig udviklet og du skal holde dig fra det kusntige, vrøvl.. en weight gainer er blot ekstra tilføjede kulhydrater og proteiner til din i forvejen varieret og sunde kost. og så træning, MASSER træning.
    hvordan spiser du typisk i løbetr af en dag, og hvordan ser dit træningsprogram ud ?
    og kæmp dig op i fitness, selvom det kan være svært når motivationen ikke er der, men det er oftest minimalt hvad folk får ud af lidt hjemmetræning med en håndvægt eller 2

• #5   21. jun 2012 det ved jeg.. men er på arbejde fra kl 6 til kl 16, og så direkte ind og træne så er først hjemme kl 18 ca.. derfor tager jeg bare min den første om morgenen efter havregryn, fordi jeg har så svært ved at få en stor portion ned om morgenen så det er bare for at få godt fyldt op fra morgenstunden smiley derefter tager ejeg en lige efter træning, og en igen inden jeg går i seng..

Kommentér på:
Styrketræning, Weight gainer vejledning søges

Annonce