Styrketræning, Weight gainer vejledning søges {{forumTopicSubject}}
Hej derude.
Jeg har trænet en 2 måneders tid nu med nogen håndvægte til hjemmeøvelser til bla. Bryst, ryg, skuldre, biceps, triceps osv.
Jeg har os for en del tid siden gået i fitnes men det er som om luften af ballon lidt går af når man ikke ser forandring, man mangler motivationen af at man kan se fremskridt.
Jeg er meget tynd fra naturens side vil jeg tro.
Jeg er ca 1,85-86 høj og vejer 60-61kg og bliver 18 om ikke så længe.
Jeg har ikke noget kæmpe ønske om at blive stor og muskuløs, jeg vil egentlig bare gerne have lidt sul på kroppen samtidig med at få lidt størrelse på muskler.
Jeg har læst lidt om weight gainer på nogen forums osv men jeg vil gerne have "min egen" vejledning af jer derude, så hvis der er nogen der kan sige mig noget om en kostplan eller andet jeg kan bruge for at få gang i noget opbygning af kroppen ville det være lækkert.
okt 2009
Følger: 1 Emner: 97 Svar: 142
okt 2009
Følger: 1 Emner: 97 Svar: 142
hvad med når man er lidt småsulten hen af dagen snakker vi så et par skiver rugbrød istedet for lidt lakrids osv.
hvis man nu dropper det usunde så meget som man nu prøver ville det være bedre?
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 216 Svar: 2.025
det med du ikke er færdig udviklet og du skal holde dig fra det kusntige, vrøvl.. en weight gainer er blot ekstra tilføjede kulhydrater og proteiner til din i forvejen varieret og sunde kost. og så træning, MASSER træning.
hvordan spiser du typisk i løbetr af en dag, og hvordan ser dit træningsprogram ud ?
og kæmp dig op i fitness, selvom det kan være svært når motivationen ikke er der, men det er oftest minimalt hvad folk får ud af lidt hjemmetræning med en håndvægt eller 2
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 216 Svar: 2.025
Styrketræning, Weight gainer vejledning søges