{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

bagis m
bagis m
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 31

Styrketræning {{forumTopicSubject}}

Hej BB´s drenge
Jeg er begyndt at styrketræne og det var min 2. dag idag. Jeg har lige et par hurtige spørgsmål til de kloge hoveder.Ved godt det er skrevet 100 gange inde på forummet, men kan simpelthen ikke finde det svar jeg søger.

Jeg vejer 63 kg, hvilket ikke er særlig meget.
Jeg vil gerne veje lidt mere idet, jeg får større muskler. Men hva kan i anbefale af proteinpulver, weight Gainer og kreatin evt. andet. I forhold til smag, pris og virkning.

Mvh Bagios

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styrketræning
  • #1   24. sep 2009 protein skal du gå efter valleprotein, prisen kan afhænge af smag og størrlese, nogle siger det smager af helvedes til, men jeg har dog ikke stødt på et eneste produkt der smager dårligt.

kreatin er ganske enkelt, kreatin er kreatin, du skal bare finde det billigste, der ingen smag i du vil ikke kunne smage forskel om bøtten så koster 500 eller 150 kr.

• #2   24. sep 2009 Du er lige startet. Glem pulver.

Lær at spise ordentlig og god mad, og få styr på din træning. Du har med overvejende sandsynlighed ikke brug for pulver. Du har brug for at spise ordentligt

• bagis m
    bagis m Tilmeldt:
    mar 2007

#3   24. sep 2009 per.. : Har lige et spørgsmål til, kan jeg blande både protein, kreatin og weight gainer i samme shake?
    Og er det en godt idé at blande det med laktose fri mælk?
    mvh Bagios

• bagis m
    bagis m Tilmeldt:
    mar 2007

#4   24. sep 2009 Blackic e: Jeg kan desværre ikke tage på om jeg så æder en hel ko smiley

• #5   24. sep 2009 bagis: du kan sagtens mixe det, ingen problem, men blackic har sku nok igen ret, du har ikke brug for pulver så tidligt.

og jo, du kan tage på, jeg har også højt stofskifte, har meget svært ved at tage på, vejer 60 kg er 173 høj, jeg kæmper med det samme, men det går den rigtige vej, det er hårdt, men det går fremad

• #6   24. sep 2009 proteinpulver er lavet så nogle store aber kan score kassen.
    spis sundt, og træn rigtigt - det er det bedste.
    Og så er tålmodighed jo en dyd!

• #7   24. sep 2009 Bagis > Jeg vil garantere at du kan tage på.

Og i øvrigt er det misforstået at du tager på af protein

• bagis m
    bagis m Tilmeldt:
    mar 2007

#8   24. sep 2009 Tak for hjælpen drenge..
    God aften til jer smiley

Kommentér på:
Styrketræning

Annonce