698 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Steffen A
Steffen A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 29

Udholdenhed Udholdenhed

Hej.

Jeg er en fyr på 25 der er gået hen og blevet lidt doven:) Det vil jeg gøre noget ved så jeg vil gerne i gang med noget sport, som meget gerne må være hårdt og give en bedre kondition, især genre udholdenhed.

Jeg har dyrket meget sport før hen, men pga diverse skader har jeg det sidste års tid kun dyrket lidt gymnastik.

Hvad har i af foreslag til sportsgrene, genre muligt at dyrke i Aalborg og det skal ikke være alm. vægttræning. Det har jeg prøvet og det var ikke rigtig noget for mig. Jeg har gjort lidt i kickboksning, mtb og ellers mest gymnastik.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udholdenhed
  • #1   7. aug 2013 Crossfit (-:

• Kenny K
    Kenny K Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 29
    #2   7. aug 2013 MMA

• Steffen A
    Steffen A Tilmeldt:
    feb 2010

#4   7. aug 2013 tak, alle sammen også noget af det jeg har overvejet så er hvis ikke helt galt på den. Har prøvet både crossfit og rugby. Begge fede sportsgrene så må lige prøve mma og så tage den derfra.

• Kenny K
    Kenny K Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 29
    #6   7. aug 2013 eller søg ind forsvaret og bliv sendt til afghanistan det skulle vist hjælpe mod at være doven når der flyver kugler rundt om ørene på en smiley RUN BITCH RUN!!!!! smiley

http://www.youtube.com/watch?v=fjHGTeTtaac

• #7   7. aug 2013 Hm.. Altså, cykling! Du siger du har prøvet MTB, men måske på vejen? Jeg synes i hvert fald selv, det er SÅ fedt, og giver mig selv en del overskud smiley

• Steffen A
    Steffen A Tilmeldt:
    feb 2010

#8   9. aug 2013 landevejs cykling var helt sikkert også en god mulighed..

• #9   9. aug 2013 Synes det er ret relevant at vide, hvilke skader du har haft eller døjer med.

Du kan få følgeskader af AL træning, så det er vigtigt at du går udenom dem, som påvirker din skade(r), men eftersom du nævner gymnastik, så formoder jeg lidt, at det ikke er helt så slemt alligevel?

• Steffen A
    Steffen A Tilmeldt:
    feb 2010

#10   10. aug 2013 Det er min skulder der er blevet opereret. Har også holdt mig fra gymnastik i flere år, men er begyndt at træne det lidt igen og har overraskende få problemer med skulderen. Så det er ikke så stort et problem længere. Og så har det bare været små skader som har holdt mig ude i kortere eller længere perioder men ikek noget jeg har problemer med længere.

• #11   10. aug 2013 Var overbevist om emnet havde med sex at gøre, og ville have kommet med de gyldne råd .. Men smutter bare igen.

Kommentér på:
Udholdenhed

Annonce