{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Protein?? {{forumTopicSubject}}

Hey-.
Vil lige høre om nogen af jer kender nogen sidder hvor man kan få noget rigtig godt protein, prisen er ligemeget smiley
Bare det hjælper godt.

kom med nogen links..
Og evt nogen anmeldelser hvis i har prøvt det? Så man ved om det er godt eller skidt,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Protein??
  • #1   29. mar 2007 Jeg handler altid på getbig i dag. Jeg har prøvet sublim sport og andre, men vender altid tilbage til getbig.

Jeg er instruktør i et vægtløfter center, og sidder i bestyrelsen.

• #2   29. mar 2007 Ok nicolai, har du måske en link til hvor man kan finde sådan noget?
    Jeg har nu trænet i 5mdr ca. men vil til at prøve lidt seriøst træning og så vil jeg stige i vægt også, kan du måske hjælpe?

• #3   29. mar 2007 getbig.dk sendte mig noget der var for gammelt 2 GANGE ENDDA... Jeg ville fraråde den lorte side. nej bodylab.dk det dur sgu =)

• #4   29. mar 2007 www.getbig.dk

Jeg har vel købt de første 50kg protein hos dem og der er aldrig problemer. Er der problemer rettet det med det samme.

JF, og da du naturligvis klagede over fejltagelsen gjorte de hvad?

Modesty> Tæt på faktisk. Men Allerød

• #5   29. mar 2007 Ok. Ja der er jo mange instruktører rundt omkring.

Jeg gør mig primært i styrkeløft, og normal styrke træning.

Har lidt diæt og cardio erfaringer, men ikke voldsomt. Min interesse er primært styrke og hypertrofi relateret.

• #6   29. mar 2007 Blackic E: Ja første gang skete der ingenting.. Effter 2. mail skete der så noget, og jeg fik en ny, men den var sørme os slatten. Så fik jeg nr. 3 som var fin nok. Men gider bare ikke at de laver samme fejl to gange.. Fatter ikke hvorfor de ikke checker sådan noget.. Men har nok bare været uheldig.. Fik dog en gratis shaker.. :S

• #7   29. mar 2007 ...

• #8   29. mar 2007 Køb weightgainer hvis du vil tage på generalt. getbig er billigst hvis du køber deres eget produkt..

ellers har sublimsport.dk prisgaranti

• #9   29. mar 2007 Det lyder underligt.

Jeg kender i sagens natur mange der har handlet med ham. jeg har skrevet på MOL i over 5 år, og skrevet 12000 debat indlæg der, og jeg husker ingen problemer med dem.

Men du må da ihvertfald ha haft en dårlig oplevelse.

anyway, også lige meget. Det gør i realiteten meget lidt forskel. Jeg køber normalt bare hvor jeg får mest for pengene. Produkterne er mere eller mindre hip som hap.

• #10   29. mar 2007 WeightGainer er så stort set værdiløst. Det er bare det billigste kulhydrat blandet med protein.

Spis ordentligt mad i stedet. WG er spild af penge.

Blad dit protein pulver op med druesukker som du kan købe i store portioner også, så har du hurtigt optageligt kulhydrat når du skal bruge det. Du skal bruge det langsomt optagelige kulhydrat på andre tidspunkter.

• #11   29. mar 2007 Teoretisk set er protein holdig mad lige så fint.
    Folk har forventninger til proteinen der ikke er realistiske. Proteinen i pulver form er kun en genvej til at nå den mængde protein der skal til for at dække kroppens behov. Det er hverken dårligere eller bedre end så meget andet. Det er bare nemt tilgængeligt i pulver form, og kan indtages lige efter træning.

Kreatin er det ikke alle der får noget ud af. Men stort set. Jeg har haft meget glæde af det i de cykluser jeg bruger det, og har brugt det. Det skal naturligvis bruges rigtigt, og bruges af personer som har et vist erfarings grundlag.

• orhan k k
    orhan k k Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #12   29. mar 2007 Nå Nikolaj, hva ka du så sige om efedrin? smiley

• #13   29. mar 2007 Jeg kan ikke sige så meget.

Det er jo et meget effektivt produkt. Det er dog på doping listen og ulovligt. Det kan have ret fatale bivirkninger, det er dog et fåtal som oplever det.

Vi udelukker medlemmer hvis vi bliver bekendt med brugen af dette.

Jeg kan godt forstå man er fristet, men jeg vil dog sige at det giver langt mere føling med ens krop, at lære at styre ens kost , frem for at pille ved forbrændingen.

Så efter min mening et No go. Men det er lovligt i de fleste andre lande.

• orhan k k
    orhan k k Tilmeldt:
    mar 2007

#14   29. mar 2007 Det giver sku vildt meget energi.. idag fx, jeg tog op og styrkede trænede først i 2 timer, og 3 timer efter hvor jeg tog en ½ pille mere var jeg til fodboldtræning i 1 ½ time, så det virker smiley

• #15   29. mar 2007 Sludder.

Du kan ikke spore doping på musklernes form. Det er en skrøne. Der er massere af andre ting du kan spore doping på. Men musklernes form ændrer sig ikke.

Jammen der er ingen tvivl om at efedrin virker. Det gør Deca, og Thai anaboler også.

Derfor er der stadig en hvis risiko forbundet med det, plus det er ulovligt, og et resultat af dovenskab og mangel på respekt for ens egen krop.

De ting du har gjort i dag, vil jeg påstå jeg sagtens kan uden brug af efedrin. Det er mest af alt et spørgsmål om viljestyrke og rygrad.

Dermed ikke sagt at det ikke virker. Det er bare vanvid at bruge det uden at vide hvordan det reelt set bør bruges

• #16   29. mar 2007 Grosisten> Du bliver ikke stor af kreatin. Kreatin gør at musklerne binder en smule mere væske. Væsken forsvinder så snart du ophører med at indtage kreatin, eller effekten aftager.

Du vil opleve øget energi. 20Kg Bænkpres gain kan med garanti ikke tilskrives kreatin alene. Kreatin er primært rettet mod udholdenheds sport, og ikke max styrke.

Dvs de fleste vil opleve at man kan reppe en vægt flere gange end man kunne tidligere.

Din krop kan naturligvis altid optage protein. Men man skal selvfølgelig intage de i mængder der passer til ens egen vægt

• orhan k k
    orhan k k Tilmeldt:
    mar 2007

#17   29. mar 2007 Hvordan ska jeg så bruge det?

• #18   29. mar 2007 Hehe

Ja ens eget kønshormon er hvad der skal til. Og det er korrekt at der frigives ret store mængder ved balistiske øvelser som feks tung squat.

HST programmet som du sandsynligvis hentyder til, er dog ikke rettet på tunge øvelser som squat og dødløft, da det generelt ikke er øvelser man reppe så meget i som HST er tiltænkt.

HST er super godt til de assisterende øvelser. Så kan man køre et særskilt program til squat og dødløft.

Det plejer jeg

• #19   29. mar 2007 Ja Test er klart det bedst steoide hvis du tager konsekvens kontra effekt..

Doping er farligt men det blir først farligt hvis du ikk gider sætte dig ind i hvad du laver..
    det ska gøres med måde og fornuft.

• orhan k k
    orhan k k Tilmeldt:
    mar 2007

#20   29. mar 2007 hahahah selv i thermapower er der over 300 mg efedrin, så bare køb dem i stedet, du kan så 180 stk for 200 smiley

• #21   29. mar 2007 Grosisten>

Jeg er nød til at bede dig om at underbygge dine fejlagtige indlæg så.

Citat "Talrige undersøgelser har dokumenteret, at kreatin-supplementering forøger evnen til at opretholde den muskulære kraft- og powerudvikling under gentagne kortvarige, maksimale arbejdsperioder udført enten i form af cykelarbejde, sprintløb, hop eller styrketræning "

Kilde materiale: http://www.motion-online.dk/kost_og_kosttilskud/kosttilskud/aspekter_ved_kreatin_supplementering/

Orhan> Du skal sætte dig ind i kost og træning, og ikke nødvendigvis bruge noget.

Det giver ikke mening at begynde at bruge kreatin, protein, efedrin, eller noget andet, før man har styr på ens træning, ens mål, og hvad man har brug for

• orhan k k
    orhan k k Tilmeldt:
    mar 2007

#22   29. mar 2007 hov, hehe forkert debat smiley

• #23   29. mar 2007 HTS er fint.. men det ka dog godt gøres mindre krævende.. altså der er grænser for hvor meget du ka få ud af dine muskler på et træningspas.. der ska også restitution til for at undgå overtræning..

Jo mere nedbrudt jo mere hviletid

• #24   29. mar 2007 Altså nu har jeg kørt HST de første 5 gange, og der er ingen chance for at besvime. Hvis man besvimer er det med garanti fordi man ikke ved hvad man laver.

>Lars M. Tja Tjo. Jeg er jo tildels enig. Forstået sådan at det farligste ved doping, ikke er brugen, men misbrugen. Men de fysiske bivirkninger er nok det mindste problem. Langt større er problemet med de mentale bivirkninger, og langsigtede.

Men faktum er jo, at nu og her bivirkningerne ved moderate doser ofte er stort set ikke eksisterende, hvilket frister mange.

Listen af årsager til man bør holde sig fra det, er dog længere end det.

• #25   29. mar 2007 Kreatin forkorter restitutionstiden.. det ka nok være det der menes Blackie

• #26   29. mar 2007 Der er dog aldrig dokumenteret nogle tilfælde af at doping har haft fysiskebivirkninger på længere sigt!! det hele er stadig på tro og måske.

• #27   29. mar 2007 Lars> Jo men nu er HST også beregnet som et Fullbody program som kun køres 3 gange om ugen. Derfor er restitutionen ikke så vigtig. Har man flere dage til sin rådighed findes der bedre veje.

Det smarte ved HST er at det giver alle mulighed for at arbejde med de mekanismer der stimulerer muskelvækst, uden at have den store viden om træning, og program sammensætning, og stadig få rigtig gode resultater.

At det kan gøres bedre, er der så nok næppe tvivl om. Men under de givne forudsætninger, er det et rigtig godt program

• #28   29. mar 2007 Altså nu snakker jeg ikke om orale steoider og tænker kun på brug af test!!!

• #29   29. mar 2007 Lars> Ikke korrekt. Der er massere af videnskabelig dokumentation for fysiske og mentale bivirkninger af AS. Jeg går ud fra du mener, at de registrerede bivirkninger, ved de anbefalede doser, er langt mindre, end de blæses op til at være i medierne, og hos anti doping Danmark.

Mht Kreatin, så nedsætter det ganske rigtigt restitutions tiden også.

• #30   29. mar 2007 Helt sikkert er HTS fint.. men ikke fantastisk... Sys selv det ka være lidt trivielt.. men et godt program hvis man ikk gider være for tit i centeret.. men man misser en masse hjælpeøvelser og mindre muskler der hjælper med symetrien.

• #31   29. mar 2007 ALDRIG er der dokumenteret noget ved brug af Test!!!

• #32   29. mar 2007 ikke ved moderat brug af modne mænd som kun tager det gennem sprøjte

• #33   29. mar 2007 Mht hst er jeg ikke enig. Det afhænger 100% af hvordan man sætter det op. HST er ikke et statiske program med fast definerede øvelser.

Jeg har kørt det mange gange, og kommer hele kroppen omkring. Men trivielt, er vi enige om at det er.

Kun de sidste 3 uger der er sjove. Hvis man springer den eccentriske fase over.

Mht Test så tager du fejl.

Læs her:
    http://www.motion-online.dk/diverse/doping/evidensbaseret_viden_om_anabole_steroider/

Citat:

Ovenstående studier viser generelt at anvendelse af begrænsede farmakologiske doser af AS, selv over længere perioder kun giver mindre reversible bivirkninger. Med mindre bivirkninger forståes bl.a: forhøjet blodtryk, nedsat HDL-kolesterol, acne, nedsat sædkvalitet, forhøjede levertal og aggression. Disse bivirkninger er dog langtfra repræsenteret i alle studier, og i studier hvor de er, er det ikke hos alle forsøgspersoner. I alle studier med follow up, var samtlige bivirkninger helt reverserede efter en kortere periode (uger/måneder).

• #34   29. mar 2007 Prøv at se den her Blackie.

http://www.youtube.com/watch?v=z0LEj8IPHGU

• #35   29. mar 2007 Der er mange myter i forhold til steroider

• #36   29. mar 2007 Se reference listen på mit link.

Der er altså ikke lægevidenskabelig tvivl om bivirkningerne ved test.

• #37   29. mar 2007 MEN, når det så er sagt, så kan du jo se ,at artiklens konklusion er at i de små mængder (rette mængder kan man fristes til at sige) er bivirkningerne få, og relativt "harmløse". De alvorlige problemer er psykologisk relaterede, frem for fysiologisk relaterede.

• #38   29. mar 2007 ja.. vil ikk sige at det er sundt.. men prøver bare at sige at det er stor forskel på hva man tager og hvordan.. når folk flipper over steroider

• #39   29. mar 2007 Jammen det er jeg ikke uenig i. Jeg er heller ikke tilhænger af skræmme kampanger. Men i stedet mere reel information.

Efter min mening er det dog altid dumt. Men endnu mere dumt er det, at 9 ud af 10 danske doping misbrugere, ikke har styr på deres træning og kost når de begynder på det pjat.

Man kan nå meget langt uden brug af andet end god mad. Så langt at det vil være tilfredsstillende for de fleste.

• #40   30. mar 2007 Helt sikkert.. Er mest ked af at se de 15-16 årige knægte der propper sig med thai piller og pis.. kender mange der har ødelagt sig selv af allerede uden resultat..

Kan nok sig ok til en moderat brug hvis personen virkelig gør det seriøst uden hoved under armen.. Men dem er der ikk mange af..

• #41   30. mar 2007 Jeg vil sige at jeg under ingen omstændigheder kan acceptere det.

Men så længe folk ved hvad de laver, og er gamle nok til at tage konsekvenserne, så må det være deres sag. På samme måde som feks rygning og så meget andet. Så længe de holder sig fra konkurrence sport

• #43   30. mar 2007
    Om ECA

Our analysis of the data shows that ephedrine alkaloid dietary supplements are associated with more reports of death, myocardial infarction, cardiac arrhythmia, hypertension, stroke and seizure than all other dietary supplements combined. SNAEMS reports that in the interval between January 1993 and February 2001 there were:

· 3308 adverse events for all dietary supplements, of which 1398 (42%) are associated with ephedrine alkaloid dietary supplements (EADS)
    · 137 reports of death, 81 (59%) associated with EADS
    · 38 reports of myocardial infarction/heart attack, 32 (84%) associated with EADS
    · 98 reports of cardiac arrhythmias, 62 (63%) associated with EADS
    · 144 reports of hypertension, 91 (63%) associated with EADS
    · 85 reports of stroke, 69 (81%) associated with EADS
    · 121 reports of seizure, 70 (58%) associated with EADS

• #44   30. mar 2007 Sys lidt det er noget hysteri..

det ska sq stille i perspektiv.. altså hvis du sidestiller doping med rygning ved jeg nok hva der er dokumenterbart mest farligt

• #45   30. mar 2007 Jeg sidestiller bestemt doping med rygning.

Begge ting er noget man bevidst udsætter sin krop for på trods af at man er bekendt med de risisi det er forbundet med.

Doping er ulovligt, det er rygning ikke.

Doping har alvorlige psykiske konsekvenser, som ofte er langt værre end de fysiske. Det har rygning ikke.

Naturligvis er rygning bestemt farligt. Men det er absolut sammenlignings værdigt.

Du burde læse den her artikel serie:

Her er del et ud af 3

http://www.bodybuilding.dk/artikler/doping/Endopingbruger1af3.php

Kommentér på:
Protein??

Annonce