{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Selv-pleje til dreng (Hjælp af piger)
  • #1   4. feb 2009 bare sæt håret,
    også hvis du har bumser så skal de vel fjernes også tag en hel masse sol det kan pigerne godt lide smiley


  • #2   4. feb 2009 Klip håret, ta sol..... væk med bumser

    TRÆN FOR GUDS SKYLD! smiley
    få streetwear....


    så burde den være i vinkel!
    ikk rigtig andet der :b


  • #3   4. feb 2009 Okay smiley Jeg prøver da at købe sådan en ansigts-loation smiley

    Og tage sol har jeg hørt så meget om, så det er jeg lidt i tvivl om..


  • #4   4. feb 2009 Så melder jeg mig da ind i ´trænings center imorgen smiley

    Streetwear??

    Og bad er intet problem, da jeg elsker det! ;o)


  • #5   4. feb 2009 Jeg har lidt svært ved løb da jeg har knæ skade, desværre..

  • #6   4. feb 2009 Der må da være noget mere?? smiley


  • #7   4. feb 2009 Hmm, bare brug alt det du vil til ansigt og krop, og fuck de andres meninger, det gør jeg:!

  • #8   4. feb 2009 Jamen problemet er jeg intet aner om det smiley


  • #9   4. feb 2009 Som jeg skrev før, gør det ud af dig selv som du selv mener er rigtigt.. Synte det er tegn på svaghed, at hører på de andre... Bliv voksen, og tag dine egne beslutninger, om andre så kan lide dem eller ej, bar du har det godt med dig selv...

  • #10   4. feb 2009 Okay, kunne godt hjælpe, men det er sku forsent for i dag... Håber du finder en anden hvis det haster lige i dag...

    Godnat smiley


  • #11   4. feb 2009 Jeg har det fint, men jeg vil gerne gøre mere ud af mig selv..

    jeg spørg de andre, fordi jeg er lost og skal ha´ hjælp, med hvad man kan få/bruge, aå kan da ikke se et eneste tegn på svaghed smiley


  • #12   4. feb 2009 Vær dog digselv, fordi pigerne kan li det så skal du sgu da ikk gøre det, du skal holde digselv ud hele livet, så det vigtigste er at du kan li digselv, kan du li digselv har du selvtillid, selvtillid er hvad pigerne kan li. De piger kommer du max til at skulle holde ud i 85 år, du kommer til at skulle max holde digselv ud i 100 år, men det fandme os lang tid, din stil er vigtigst, ikk hvad pigerne synes.

  • #13   4. feb 2009 Det virker bare som om at du tager alle ting til dig som de skriver med træne, sol osv. Kig ned af dig selv om se hvad du har brug for... Hvor vil du have hår, og hvor vil du ikke? Har dine fødder brug for noget fugtighedscream, eller er det dine albuer det er galt med? Stil dig foran et spejl, og så se hvor du måske kunne forbedre din krop, det kan da også være du mangler at tabe et par kilo på maven, for så er det jo f.eks. et motionscenter du skal i.. Men bye smiley

  • #14   4. feb 2009 Jeg spørg jeg ikke om rådgivning om jeg skal være mig selv og bla. bla.



  • #15   4. feb 2009 Du spørger om rådgivning til at falde ned i et dyyyybt hul, jeg prøver at redde dig smiley

  • #16   4. feb 2009 Jeg er mig selv og det må kan jeg ikke være, hvis jeg lige pludselig vil have en blød hud f.eks? Det er da det dummeste jeg har hørt længe, så vi siger tak, til dem der ikke kan holde sig til emnet.

  • #17   4. feb 2009 Sikke en diskution, det må du sgu selv om, men når du bare gør alt folk siger er hot så der sgu ikk meget af digselv tilbage. Farvel til den latterlige diskution.
    PS. det hot at gå i nedringede trøjer som viser patvorterne, gør det! smiley


  • #18   5. feb 2009 Slummerkongen - Du vil simpelthen være påklædningsdukke for en flok fremmede tøser der ikk selv forstår at ta vare på sig selv ?? Det er en dårlig joke hvis du spør mig !! Det eneste du KAN MÅ og "SKAL" bruge er matas fugtigheds body creme HVIS du vel og mærket har tør hud nogen steder, eller hvis du syns du ser :s tør ud i panden ?? hehe .. Jeg bruger det selv dagligt da materialerne på mit arb knepper min hud for saft på næse pande og lidt på arme til tider, Biotherm Homme anti-P deo, og ja mod bumser og sån noget er det vel clerasil ? :s hehe.. For guds skyld DON'T TURN GAY LIKE THE OTHERS !! Fyre der OVERVEJER sminke blir bare ALDRIG mænd! Og ender med en falsk kvinde der kun tar dig for dit ydre , evt dine penge + når hun blir meget mere over 45år så ligner hun noget der har tørret hår bag en jetjager med al den kemisol hun har taget hele livet ..

    Be a man ! Get real ! smiley


  • #19   5. feb 2009 Som der siges vær tro mod dig selv først og fremmest, meninger, holdninger og måden at kunne signalere dette udadtil og i diskussioner. Dog uden at det ender i "Talk the talk, walt the walk" attituden hvor du pløjer dig frem i manegen som alfa-hannen, selv han har brug for venner smiley

    Dit fysiske udseende er sekundært, ment på den måde at du selvfølgelig skal holde dig præsentabel, men en stærk karakter tilsat en god portion selvtillid kan redde mange "katastrofer", specielt hvis du satser på at lede efter en mage her i livet - skal ikke stå som dommer og bedømme hvornår du er for ung til sådan noget - men det er vigtigt også at få en masse indtryk fra livet på egen hånd, dermed ikke sagt du ikke kan få det i et fast forhold, dog variere de forskellige indtryk en smule vil jeg mene, men det skal livet helt sikkert nok lærer dig på både gode og dårlige måder. Altid lærerrigt at blive ramt i nakken med den bold du selv har kaster smiley

    Diverse selvhjælps bøger er en god ide, de samlede værker af Mads Christensen er en udemærket ide, har dem såmænd selv også.

    Men du skal nok regne med at din selvransagelse vare en smule længere tid end at læse 10 sider i en bog og så en tur i byen med gutterne i smart tøj smiley Med andre ord, find ud af hvem DU er!

    Har det selv rigtig komfortabelt i jakkesæt med vest osv. Eller bare en skjorte og et par cowboybukser, derfor er det dog ikke nødvendigt at de venner jeg omgåes har den samme stil overhovedet, og har såmænd også tøj til de afslappet aftener mm. Tøj i sig selv burde ikke skille mennesker af, ikke det der er det vigtige.
    Du finder hurtigt ud af hvad du kan li at gå i og hvilke typer du ønsker at have omkring dig, venner, veninder, bekendte og kæreste..

    Held og lykke med den nye stil.


  • #20   5. feb 2009 Hvor får du sminke osv ind i billedet?

    Jeg hader selv og glo på alle de preetyboy´s hvis det er sådan du tænker, men det har jo intet, at gøre med jeg gerne vil gå lidt op i mig selv og gerne vil gå lidt op i hvad damerne også sys, istedet for de skal se/mærke en knækkede tør hud osv.

    Håber snart i forstår det!


  • #21   5. feb 2009 Jeg søger ikke rigtig nyt tøj?? smiley
    så ved heller ikke hvor du får det fra?
    Jeg går i det jeg selv kan li´ - Jeg spørg om pleje til kroppen og hvad man kan gøre ved sig selv og hvad pigerne også godt kan li´ da det også har en stor betydning.


  • #22   5. feb 2009 Det jeg gør

    Plukker øjnbryn.
    Træner, lever sundt.
    Tager sol.
    bruger cream til bumser, fugtigheds cream og håndcream.
    også sætter jeg mit tøj sammen så det passer, fx gule sko, gul t_shirt, og sådan. det er detaljerne smiley
    også barbere jeg mig selvfølgelig
    bruger en god deodorant og parfume smiley

    ibad hver dag ! og nyt tøj hver dag smiley




  • #23   5. feb 2009 også satte jeg hår. men svært at gøre da mit hår er 4 mm nu smiley

    gider ikke høre kommentare om i syntes jeg er bøsse o.s.v. syntes det er normalt at gøre. og man ser bedere ud når man gør det !

    Min mening smiley


  • #24   5. feb 2009 Jeg ved ikk om den første der var til mig (en go idé er , evt at skrive modtager inden du sender) smiley men skyder på den ER til mig smiley

    Jamen nu ved du jo selv hva dine problemer er ? Tør hud ? Så køber du en fugtigheds creme! Hvis det er bumser? Så spør FAGFOLK ikke bb brugere smiley ha ha ha .. Og lider du a udflåd fra skeden så brug Lactal, men det glemmer vi vist bare ;b

    Mine bedste allround bud må være fugtigheds creme, evt negleklipper, evt næsehårstrimmer ? Andet kan du faktisk ikk rigtig have brug for? Alt sån noget med Acne osv snakker du jo bare med lægen om .. barber dig hver anden dag fra morgenen a os .. Sådan ja ! smiley


  • #25   5. feb 2009 Plukker du selv dine øjenbryn??

  • #26   5. feb 2009 Haha , jeg plukker sku ikk bryn da smiley det sku liii fimset nok alligevel smiley
    Men self, kommer dagen hvor damen siger "nu jeg altså tvunget til og ta de bryn!" jamen så gør hun jo bare det .. smiley

    Og er MEGET glad for at jeg ikke er nød til at købe nyt tøj hver dag og flippe ud og bruge tid og tid og tid igen og igen på at finde sko der passer til mine sokker ? :s Det altså noget kvinder gør ? Ikke for at hænge nogen ud ^^ det bare mit syn min mening stille og rolig smiley


  • #27   5. feb 2009 hva med bare at være sig selv ? sætte håret er fint nok, men alt det creme og det gay fis der, lad dog pigerne have det for sig selv :s

  • Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #28   5. feb 2009 skrubbecreme, oliefri hudvask, conditioner til håret, 3 mm i siderne og nakken og 12 mm øverst... slim fit jeans, skjorte/t-shirt og så nogle fede paul smith sko eller schmoove...

  • Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #29   5. feb 2009 haha gay fis? Hvor fanden har du været henne de sidste mange år...

  • #30   5. feb 2009 ved jeg ikk, langt ude evt.

  • Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #31   5. feb 2009 tror jeg smiley

  • Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #32   5. feb 2009 det er det jo ikke... nu må holde op... vi snakker ik foundation osv.. vi snakker creme til at holde din hud ung,frisk og viril... undgår affaldsstoffer og parabener...

  • Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #33   5. feb 2009 haha jo tro mig.. nogle piller gør ik en forskel...


  • #34   5. feb 2009 Mathias - Du er 16 år , hva ved du egentlig om piller ? Gå nu bare i seng min dreng ..

    Benne - Du får lige medhold herfra .. Hvis man ikk kan ta på arb uden og bruge 3timer på bad + det løse så er det nemlig man er langt ude ! Jeg har mine Phat Farm sko jeg købte for 2 år siden eller noget , de går egentlig meget godt endnu smiley


  • #35   5. feb 2009 Wow , det sikkert vildt sejt der hvor du kommer fra ..

    Prop lårt i a øjn , a den da a fjøjn MOJN smiley


  • #36   5. feb 2009 Jeg plukker selv mine øjnbryn ja!

    Låsbu Svendsen
    Vil det sige du hellere vil rende med mono bryn og grimme bryn, at at blukke dem, en gang hver 14 dag fx?


  • #37   5. feb 2009 Martin K.
    Det gør jeg, fordi det er 1000 gange pænere med flotte øjnbryn, end med et kæmpe monobryn.

    Det er jo ikke noget med jeg plukker dem så de er helt vildt tynde og sådan, tager bare de hår der sidder mellem øjnbrynene og dem der sidder under.

    og det er ikke noget med at være bøsset eller noget. det er fordi jeg syntes det er meget flottere. !
    og det vil jeg væde med Pigerne er enige med mig i !


  • #38   5. feb 2009 Gør det !

    Jeg står gerne frem med min mening i et andet forum smiley


  • #39   5. feb 2009 Plukker sku da også mine øjnbryn?
    Det er der sku da intet bøsset i!
    Min kæreste kan godt finde på at be mig om at plukke hendes, bare fordi jeg er god til det? Hopper sku på Byd i mine annoncer!, om at der intet er galt i det... Flotte plukkede øjnbryn, gør sku INEGE skade!


  • #40   5. feb 2009 Hehe, Det fordi jeg tænker frem. normalt når man snakker om drenge og "pleje" tænker alle med det samme, BØS! smiley

Kommentér på:
Selv-pleje til dreng (Hjælp af piger)

Annonce