{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.565 visninger | Oprettet:

Smerter i lungerne {{forumTopicSubject}}

Hey. I weekenden røg jeg for anden gang i mit liv - vildt, ikk? Nej, men denne her gang var det ligesom om at der kom en brændende smerte i min ene lunge, da jeg sugede ind, så efter et par hvæs stoppede jeg. Jeg synes stadig, jeg kan mærke, at det gør ondt i den ene lunge, når jeg trækker vejret. Skal lige siges at det var en joint, jeg røg. Ville bare høre om andre har oplevet samme smerter ved rygning, og om det dermed er normalt for "nybegyndere"?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smerter i lungerne
  • #1   24. aug 2010 Jeg røg ekstremt meget bong på et tidspunkt men havde ikke specielt ondt i lungerne, dog kan jeg få det hvis jeg ryger en smøg smiley Ikke altid.

  • #2   24. aug 2010 Det er FUCKING ucharmerende når kvinder røger hash.. og det er idet hele taget noget lort og ryge..

  • #3   24. aug 2010 Nope er ikke småsyg. Mit helbred fejler ellers ikke noget i øjeblikket.

  • #4   24. aug 2010 Det var sikkert noget rigtig skidt du fik smiley

  • #5   24. aug 2010 Nikolaj: Noget rigtig skidt? Hvad mener du?

  • #6   24. aug 2010 Noget dårlig røg smiley hva var det for noget?

  • #7   24. aug 2010 Tror det var skunk. Så ikke da den blev rullet. Jeg nåede så ikke at blive skæv, men de to andre blev rimelig basket, så ved ikke hvad man kan sige om kvaliteten udfra det?

  • #8   24. aug 2010 Ja synes det er det værste lort og ja ucharmerende !! Men det er længe siden. Og havde en idiot til kæreste der var mere vild med bongen end mig smiley

  • Mark L
    Mark L Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 196
    #9   24. aug 2010 Louise: det har sgu alligevel været en dum kæreste så..

  • Louise K
    Louise K Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Svar: 5
    #11   24. aug 2010 Åh, må jeg også remse alle de situationer op hvor mænd fremtræder ucharmerende? Forskellen her er bare at når piger ryger, så er det faktisk liiiiidt sjovt og hyggeligt (og åbenbart meget ucharmerende) - tilgengæld er mænd aldrig sjove når de er ucharmerende - blot ucharmerende. smiley

    Tilnage til indlægget - det er ikke almindeligt at have ondt, og slet ikke smerter, som du lokaliserer i lungerne. Måske din krop siger mere fra overfor rygning end normalt - er det så nødvendigt at ryge?


  • #12   24. aug 2010 Louise K: nej, det er overhovedet ikke nødvendigt for mig at ryge. Faktisk hader jeg at ryge. Men sket er sket, og det jeg bare ville have svar på var, om andre havde oplevet en brændende/stikken fornemmelse i lungerne efter og under rygning af joint/cigaretter. Men du er en af de eneste her, der har givet mig et reelt svar, så tak for det smiley

  • Louise K
    Louise K Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Svar: 5
    #13   24. aug 2010 Velbekom smiley

    Du kan læse dig til en del på lægevagten.dk, hvor de bl.a. anbefaler konsultation hos egen læge (straks efter nogle symptomer gr. mistanke om blodpropper), men hvis du konsulterer egen læge, og beretter om sasmmenhængen, så vil han/hun ikke helt utænkeligt ryste på hovedet af dig - og fremover fraråde dig rygning smiley


    Vær nu endelig stadig opmærksom - det er IKKE normalt med smerter i længere tid..

    Louise


  • #14   24. aug 2010 Louise K: cool. takker for tippet. med hensyn til smerterne i længere tid, så er det jo klart jeg bliver nødt til at søge læger - hvis det fortsætter smiley .

  • #15   24. aug 2010 Claus O: hehe. den er god med dig. Tror ikke lungekræft kommer over en nat smiley

Kommentér på:
Smerter i lungerne

Annonce