839 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

starte til fitness god start? starte til fitness god start?

hey skal starte til fitness idag.
men er sku lidt i tvivl om hvad for nogle maskiner jeg skal træne på.? altså vil skide godt tabe mig de der 20kg så alt det der fis med at løfte vægte det gider jeg ikke.

men havde tænkt lidt på at starte på en cykel ca10km og hvad så efter der?
er helt lost omkring det her for hadder at gå i sådan nogle centre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  starte til fitness god start?
  • #1   3. nov 2010 Du skal til at starte med søge noget information i dit center.

Og så skal du lade maskinerne være og gå på vægtene,
    Dertil en masse løb, cykling osv for at få din puls op i det område hvor du forbrænder.
    Du har et mål, og det kommer man altså ikke til ved at slappe af, det kræver hårdt arbejde og en stor indsats fra din side.

Jeg ville gerne hjælpe dig, men er lidt nemmere face to face, så en god idé er at søge info i dit center. Og så håbe du får fat i en som ved noget.

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 129
    #2   3. nov 2010 Hvis du allerede nu, kan sige du hader at gå i center er det sku dømt til at faile!
    Find en sport, løb en tur, find cyklen frem der er masser af alternativer til at tabe sig uden et center.

• #4   3. nov 2010 du skal i hvert fald ikke starte med at cykle, du skal nok nærmere starte med en kort opvarming på enten romaskinen, eller løbebåndet,. for hvis du starter med at varme op med 10 km cykling, så kan du ikke give dig 100 % i selve træningen, så hellere starte op med noget OPVARMNING som kun gør din krop og led osv. varme. og så træne , og så når du har trænet, så kan du cykle det sidste energi af dig. smiley

• #5   3. nov 2010 ville sige start med og find løbebåndet frem i dit center og gå de første 5-10 min derefter tag 8-10km på cyklen og så lidt styrketræning så skal du nok få smidt de 20 kilo og gør det til en rutine og så træn med højest 3 dage imellem så bliver det rigtig godt men du skal kom op hvor det gør ondt og du sveder de første 14 dage skal det gøre ekstre ondt så du på rette kurs

• #6   3. nov 2010 Julie P, jeg ville slet ikke lytte den instruktør du har snakket med, når han bruger udtryk som at stramme op....... Det findes ikke smiley

• LRO O
    LRO O Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Svar: 13
    #7   3. nov 2010 Du skal ikke droppe vægtene, brug lavere vægt og lav flere sæt, det sætter din forbrænding i gang og det holder lang tid efter du har trænet i modsætning til kardio som egentlig primært forbrænder når du er igang. og kombiner det med kardio af eget valgt...

• #9   3. nov 2010 altså jeg skal gå til det der spinning om mandagen og havde så tænkt mig onsdag og fredag bare at cykle/løbe mugligvis skifte en af dagene ud med det der body toning?

men alt det der med vægte det gider jeg ikke for mangler sku ikke muskler de gemmer sig bare inden under fedtet hehe smiley

• #10   3. nov 2010 og til alle jer der siger hvorfor jeg ikke bare finder noget jeg kan lide. altså jeg er ikke den vildeste sports freak og jeg ved det bliver pisse surt i starten at gå til fitness men mom ikke det bliver lidt bedre med tiden når det bliver "nemmere" at løbe og mm.

• #11   3. nov 2010 Toning findes heller ikke smiley

• #13   3. nov 2010 fårk jeg hader kvinder som skal tones, lyder det virkeligt så smart? smiley

Julie, når du bliver tonet, strammet op eller skulptureret eller hvad du end ved kalde det, foregår det ved et fedt tab så dine muskler fremstår mere markerede. Intet andet.

• #15   3. nov 2010 Ja det er klart.

• #17   3. nov 2010 Ja sålænge man husker der skal 2 ting til. De fleste piger tror jo de bliver "tonet" af at sidde i 4 forskellige maskiner kører UTROLIG lav vægt for de skal endelig ikke svede, og så kører 2x18 reps. Derefter lever de af salat og riskiks.

• #18   3. nov 2010 You're yet to know .
    kloge ord smiley

men styrke træning for man da ikke en god kondition af?

Kommentér på:
starte til fitness god start?

Annonce