{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Jeg er stoppet med og ryge!!! {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger er jeg lige stoppet med og ryge. er min første dag som ikke ryger smiley Og ih hvor er det skønt, jeg kan lige komme til og tænke på smøgerne kort men så tænker jeg bare på alle de fordele der er ved ikke og ryge og så glemmer jeg trangen igen. Har valgt og tage en kold tyrker da jeg tror viljestyrken er det eneste der kan klare det, tror ikke på hjælpe midler. Til jer der er stoppet, Hvordan holde i fast i jeres tanke om at forblive røgfri og hvad gjorde i når trængen pressede sig på? Vil gerne høre jer ikke rygere fortælle lidt succes oplevelser:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er stoppet med og ryge!!!
  • #1   18. dec 2010 Du er stoppet i dag? Flot må jeg sige, men det er altså først efter 3-4 dage, hvor du virkelig mærker trangen smiley

• #2   18. dec 2010 flot, håber for dig du kan fortsætte som røgfri smiley jeg har planer om at kvitte smøgerne når jeg har tømt den pakke jeg har gang i nu det er sgu for dyrt at give ca 1200 om måneden for smøger på SU

• #3   18. dec 2010 +100 point til lækkerskalaen!

• #5   18. dec 2010 Jeg kender et par stykker som idag er 100% røgfrie efter at have læst en bog af Allen Carr som hedder "Endelig Ikke Ryger" Den hjælper dig med at stoppe ved hjælp af psyken.

• #6   18. dec 2010 Martin - ALLE siger at det er deres sidste pakke smiley hehe.. Den har jeg prøvet MANGE gange smiley Du må hellere lave hjemmerullede smøger, der sparer du en hel del smiley

• #7   18. dec 2010 * Jelle *

ja men de fleste af dem der siger det har penge til at købe flere, jeg er løbet tør for penge så der er jo ikke rigtig andre udveje end at stoppe smiley

• #8   18. dec 2010 Har læst den bog, prøvet hypnose og rygestop piller, virker ikke . men der har jeg nok heller ikke været 100% klar til det, men det føler jeg at jeg er nu. ved godt den første uge er den hårdeste men det skal jeg nok komme igennem, er jeg sikker på smiley Det meste af det er psykisk og så bestemte tidspunkter jeg plejer og ryge der bliver det sværeste men det skal nok gå.. Jeg har en god grund til og ville stoppe så jeg ved det skal holde smiley

Kommentér på:
Jeg er stoppet med og ryge!!!

Annonce