671 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Begynde og løbe? Begynde og løbe?

Jeg er 22 og dyrker ikke rigtig noget motion andet end jeg går til og fra arbejde som er sammenlagt 2.5 km om dagen ca. Jeg ville gerne begynde og løbe da jeg gerne ville tabe mig 5 kg ca og få strammet kroppen lidt. Hvordan kommer jeg bedst igang med det, skal det være interval eller bare lange gåture til og starte med? og hvor mange gange om ugen og hvor mange km? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begynde og løbe?
  • #1   18. dec 2010 motion-online.dk der er nogle gode programmer at starte ud med smiley

• #2   18. dec 2010 Regn med 3 gange om ugen, og du må for gud skyld ikke starte på reel interval træning. (her tænker jeg hård træning som det jo for det meste er) kig evt på motion online. dk der er der mange gode råd, eller drible ned i din lokale løbeshop, hvor de kan vejlede dig. Og husk fodtøjet, køb nu ikke et par billige i bilka og løb med dem, da det kan skade mere end gavne. Her kan de også i løbeshoppen vejlede dig, hvis det er en ordentlig shop. Normalt filmer de din løbestil, og så vejleder dig til den rigtige sko.

Kommentér på:
Begynde og løbe?

Annonce