{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ondt i ryggen
  • #1   29. dec 2010 Ja det ville da nok være det smarteste hvis du vil have hjælp.

• #3   29. dec 2010 hvor i ryggen? I lænnen (eller hvordan det staves) ?
    Husk at løfte med benene og ikke ryggen..

• #4   29. dec 2010 Nej jeg syntes ikke du skal gå til lægen.

• #5   29. dec 2010 Synes heller ikke der er nogen grund til lægehjælp. Det skal bare arbejdes væk.

• Sebastian T
    Sebastian T Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Svar: 28
    #6   29. dec 2010 Hvis det er lænden som du har problemer med, så ville jeg søge på lænde øvesler på nettet. Lav disse lænde øvelser et par gange om dagen i et godt stykke tid. På den måde skulle din smerte meget gerne forsvinde.

• Camilla L
    Camilla L Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 31
    #7   29. dec 2010 jeg har haft ondt i ryggen i lidt over 3 måneder nu, og kan dårligt ligge ned og sove om natten (vågner hver gang jeg vender mig, hvis jeg i det hele taget sover), og jeg var til lægen den første uge, de har ikke gjort noget endnu, andet end at give mig piller og viderstille mig til hospitalet.
    - men jeg vil kraftigt anbefale dig at gå til læge, det kan være dit bæggen er forskuppet, og hvis man bliver ved med at arbejde med et forskuppet bæggen, danner man muskler som man ville have gjort når de idder korrekt, og der skal derfor professionelle øvelser til, ellers kan du risikere langvarig smerte, der er svær at bekæmpe

• #9   29. dec 2010 slap af i ryggen, evt knæk den smiley det hjælper på mig når jeg har ondt i ryggen .

• #10   29. dec 2010 Lad være med at gå til lægen. Det er spild af tid.
    Gå til en kiropraktor og lad dem evt. tage et røntgenbillede.

Du går vel heller ikke til lægen hvis du har tandpine ?

• #11   30. dec 2010 Kiropraktor behøver nødvendigvis ikke at hjælpe og de gør ikke tingene færdig på samme måde som andre.. som f.eks. fysioterapeut. Prøv tag til lægen og se om du kan få en henvisning til en fysioteraoeut. De undersøger meget mere nærmere end lægen og kan bedre give dig svar omkring tingene.
    Hvis du har en ulykke forsikring, så dækker den som regel pludselig skade op til 10 gange ved fysioterapeut! God fornøjelse!

• Sebastian T
    Sebastian T Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Svar: 28
    #13   1. jan 2011 Karin og Palle H, jeg starter ud med at sige: Hvis det er lænden som han har problemer med. Han er forhåbentlig i stand til at se hvorvidt det er lænden som han har problemer med. Grundlæggende vil jeg dog mene at ryg øvelser hjælper mere end de skulle skade.

Kommentér på:
ondt i ryggen

Annonce