781 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Råd til kost, og tabe sig, flot mave Råd til kost, og tabe sig, flot mave

Halløj bb, håber at i lige gider at læse det, og give mig et forslag.

Jeg er en 15-årig pige på 171-73 ca. vejer omkring de 63.
Jeg dyrker håndbold 3 gange om ugen(2 træninger x 1 time og et kvarter, og en kamp hver weekend næsten 2 x 20 min) derved hjælpetræner jeg i håndbold 2 gange om ugen 1,5 time pr. gang, men der laver man ikke altid det store motion.
Jeg løber gerne 3-6 gange om ugen, mest 3-4 km. og nogle gange 7 km. Så er jeg ved at bygge mit styrketræning op igen, med 200 mavebøjninger, 2x50 af de normale, og så nogle andre slags.

Men mit store problem kommer nok ved maden, som jeg altid har været meget glad for.
Men er begyndt på en ny plan(Dette er generelt for hverdagene):

Morgenmad(I hverdagene kl. 07:15 ca.): Havregryn eller fedtfattigt yoghurt med frisk frugt og müsli.

I skolen(Ca. ved 11.35, får frugt ved 09:35 nogle gange): Rugbrød med pålæg, og engang imellem grovboller.

Når jeg kommer hjem(Ca. kl. 13-15 tiden): Rugbrød(2/3 stykker) eller en grovbolle og et stykke frugt nogle gange.

Om aften: Det mad mine forældre laver. Jeg prøver på at begynde på at spise kød/kylling/fisk eller hvad man nu får og så bare grønt(salat osv.) og holde mig væk fra pastaen, risen osv. Tit når jeg har spist pasta eller ris, er jeg kommet til at spise over mig, fordi at jeg har været så vild med det.

Men tit kan jeg komme til at spise for meget, eller lige snuppe noget efter aftensmaden, hvor jeg tit har svært med at sige fra. Men generelt synes jeg ikke det er så slemt.
Så forstår ikke rigtig hvorfor jeg taber mig? Jeg har nemlig for meget fedt på sidebenene og generelt bare maven, og får jeg det ikke væk, vil jeg ikke vise mig offentligt i bikini, da jeg får alt for dårlig samvitighed.
Men problemet er ikke så meget tykkelsen med siden og bredden af mig, som jeg er træt af! Håber at i kan hjælpe mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Råd til kost, og tabe sig, flot mave
  • #1   11. mar 2011 Mangler der ikke lidt ekstra frugt?
    Ellers skrå mavebøjninger..
    - you go girl..

• #2   11. mar 2011 Sådan er kvindenelige former i puperteten..

Og det slet ikke sundt og overtræne når man er så ung

• #3   11. mar 2011 Du skal passe på du ikke bliver carried away af de idealer der er i medierne i dag.
    Folks smag varierer ekstremt og bare din levevis er et big up fra min side af. Bare du har det godt med dig selv og prøv at se ud over hvad der bliver præsenteret i modeblade m.m.

• simone .
    simone . Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 146
    #4   11. mar 2011 kvinder får hofter smiley - vi er skabt til at bære børn smiley

• #5   11. mar 2011 Synes din kost ser fornuftig ud og ville ikke ændre. Hvis du ikke taber dig er det fordi du spiser for meget stadig, så enkelt er det, men ville stadig ikke ændre noget. Din vægt virker fin til din højde, og din krop har brug for nærring med det motion du dyrker. Du er stadig i puberteten så din krop vil ændre sig uanset hvad.

• #6   11. mar 2011 Du burde nok læse lidt omkring styrketræning. Du får ikke noget ud af at lave så mange mavebøjninger - Læs de adskillelige andre indlæg herinde, der er omkring styrketræning og du får svaret på det jeg skriver.

• #7   11. mar 2011 Tak alle sammen! smiley

Kommentér på:
Råd til kost, og tabe sig, flot mave

Annonce