{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Syge børn før fødsel.... {{forumTopicSubject}}

Dette indlæg er ikke for at nedværdige nogen!

Men hvad er jeres mening om syge børn? Med syge børn mener jeg f.eks downs syndrom, spastiske lammelser eller andet uhelbredelige sygdomme.

Min mening: hvis man ved at ens barn er syg, hvordan kan man så få sig selv til at få barnet? Jeg synes det er forfærdeligt at se folk, som bare sidder og kigger/stener pga sygdommen, ellers som har mange andre fysiske problemer...

En ting er når man bliver syg efter, der har man lige som haft et liv....

vil gerne høre jeres mening, da der jo helt sikkert er mange forskellige meninger

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syge børn før fødsel....
  • #1   9. sep 2007 Ville ikke få barnet! Og det handler om jeg selv er kronisk syg og ved hvor irriterende det er..det ville jeg ikke udsætte mit barn for!

• #2   9. sep 2007 Syntes det er forkert..
    Lidt egoistisk at få et barn med medfødt handicap.

• #3   9. sep 2007 Lulle ! Man behøver da ikke droppe det. Det er da bare at prøve igen. Men ja forstår heller ikke hvorfor der er nogen der vælger at få et barn de ved bliver handicappede.

• #4   9. sep 2007 lidt glad for at jeg ikke er den eneste med min mening

Lulle: Fordi man får et sygt barn, er der ingen som siger at ddet næste barn vil blive sygt..

• #5   9. sep 2007 Ahh lulle come on. At vente et år eller få et handicappede barn. Det skulle helst ikke være et hårdt valg !!

• #6   9. sep 2007 Anders: er helt enig med dig

Lulle; selvfølgelig er man ked af det, men drømmen behøver jo ikke at være slut. vent et par år og prøv evt. igen, så er drømmen måske blevet opfyldt..

• #7   9. sep 2007 vil sige at det kommer an på handicappet,men vidste jeg at mit ufødte barn ville have en af de sygdomme der ville jeg nok vælge ik at få det,selvom det sgu nok ville knuse mig indvendigt

• #8   9. sep 2007 Selv om et barn har down syndrom kan det altså godt få et godt og værdigt liv. Bare min mening og så er der vel mange der vil sige at jeg er egoist og ikke tænker på barnet men det passer ikke.

• Tanja A
    Tanja A Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 54
    #9   9. sep 2007 Ville heller aldrig kunne få et barn med sådanne handicap...

Ville ik bringe et barn til verden som ville have risiko for et kort og ik mindst smertefuldt liv....

Ville aldrig kunne klare sådan et barn og vil ik ha et barn som jeg ik ville ku have hjemme....

Vi har altid været ret enig om at hvis vi ventede et barn der havde sådanne lidelser ville vi få det fjernet og ik mindst for vores dreng skyld.....

• #10   9. sep 2007 Unknown ': vil bare lige sige at det er altså ikke alle der har det valg at de bare kan få fjernet deres barn hvis det har nogen former for sygdom, jeg har en veninde som er helt normalt, da moren ville have sit bare nr 2, kunne hun ikke få det fjernet, og da hun ville have barn nr 3 kunne det ikke lade sig gøre..
    Det jeg vil frem til er at det kan være mega svært at slå et andet menneske ihjel selvom det bare ligger i maven og er en lille klump, moren til de tre børn er i dag selv meget betaget af alt det der er sket, nærmer sagt blevet syg af det!! Men nej det er er både svært at slå et foster ihjel men samtidig er det også svært at få det foster man ved sener bliver syg.

Kommentér på:
Syge børn før fødsel....

Annonce