Det skal gå hurtigt :-/ Det skal gå hurtigt :-/
Nu tænker i sikkert det er noget om steroider eller andet. det er det dog ikke. jeg er 15 år næsten 16 og er lige begyndt i fitness. Jeg er en lille bitte smule buttet. ( 175 høj. 73 Kg. )
Jeg har trænet 5 dag i stribe i ca. 1½ time á gangen.
jeg har taget både bænkpres. diverse maskiner. frie vægte osv. alt-i-alt allround på så mange muskler som mulit. (jeg har fået afvide at det er en god kerne der skal til en stærk krop )
jeg er ikke den sundest men derimod heller ikke den usundeste.
Mine spørgsmål lyder så på følgende.
hjælper det noget hvis jeg spiser en XL protein bar efter hver gang jeg har trænet.. det er nogle der koster 2 for 50 Kr.
Hvordan får jeg hurtist muligt resultater.. altså jeg vil gerne have tabt noget fedt og få noget muskler. skal jeg fortsætte som nu..?
Kan man træne for meget..?
På forhånd tak
ved godt det lidt langt indlæg måske
okt 2008
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 213
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 77 Svar: 359
Thomas O
de samme maskiner. samme bænkpres osv..
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.588
Ting tager tid, og det tager desværre lang tid at bygge en stærk krop op.
Så det du nu skal gøre, er at sætte dig ned, og få lidt basal trænings viden. Få sammensat et fornuftigt begynder program, få kendskab til hvad der er godt for din krop at indtage, og ligeledes hvad der ikke er godt.
Der efter skal resten nok gå. Men der er ingen lovlige eller sunde genveje, ud over flid.
I øvrigt kan jeg varmt anbefale dig at kigge forbi på motion-online.dk/fora hvor du kan finde spørgsmålene på alle dine svar.
God kamp
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 77 Svar: 359
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.588
Det skal gå hurtigt :-/