912 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

...
...
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 77 Svar: 359

Det skal gå hurtigt :-/ Det skal gå hurtigt :-/

Nu tænker i sikkert det er noget om steroider eller andet. det er det dog ikke. jeg er 15 år næsten 16 og er lige begyndt i fitness. Jeg er en lille bitte smule buttet. ( 175 høj. 73 Kg. )
Jeg har trænet 5 dag i stribe i ca. 1½ time á gangen.
jeg har taget både bænkpres. diverse maskiner. frie vægte osv. alt-i-alt allround på så mange muskler som mulit. (jeg har fået afvide at det er en god kerne der skal til en stærk krop )
jeg er ikke den sundest men derimod heller ikke den usundeste.

Mine spørgsmål lyder så på følgende.

hjælper det noget hvis jeg spiser en XL protein bar efter hver gang jeg har trænet.. det er nogle der koster 2 for 50 Kr.

Hvordan får jeg hurtist muligt resultater.. altså jeg vil gerne have tabt noget fedt og få noget muskler. skal jeg fortsætte som nu..?

Kan man træne for meget..?

På forhånd tak smiley
ved godt det lidt langt indlæg måske smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det skal gå hurtigt :-/
  • Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 213
    #1   2. apr 2011 Nu ved jeg ik om du har trænet de samme muskler de 5 dage i rap men hvis du har gjort det skal du i hvert fald stoppe da musklerne skal have lov til at restituere..

• #2   2. apr 2011 Supermanden H tak for svaret smiley

Thomas O
    de samme maskiner. samme bænkpres osv..

• #3   2. apr 2011 Det eneste der virker er hårdt arbejde og tålmodighed.

Ting tager tid, og det tager desværre lang tid at bygge en stærk krop op.

Så det du nu skal gøre, er at sætte dig ned, og få lidt basal trænings viden. Få sammensat et fornuftigt begynder program, få kendskab til hvad der er godt for din krop at indtage, og ligeledes hvad der ikke er godt.

Der efter skal resten nok gå. Men der er ingen lovlige eller sunde genveje, ud over flid.

I øvrigt kan jeg varmt anbefale dig at kigge forbi på motion-online.dk/fora hvor du kan finde spørgsmålene på alle dine svar.

God kamp

• #4   2. apr 2011 tusind tak Blackie E smiley

• #5   2. apr 2011 Så lidt. Du er velkommen til at skrive hvis du har nogle konkrete spørgsmål. Jeg har ikke tid til at lave komplette trænings programmer eller kostplaner, men jeg vil gerne rådgive

Kommentér på:
Det skal gå hurtigt :-/

Annonce