{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

SK
SK
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 69 Svar: 1.019

Træning - tabe sig {{forumTopicSubject}}

Jeg træner muskler på hyggeplan, intet seriøst idet udover jeg lige vil markeres lidt.

Men jeg har nu haft en pause på 2 uger ca, da der har været sygdom osv i vejen for at jeg kunne komme afsted.

Mit spørgsmål går så ud på hvornår man begynder og tabe muskelmasse hvis man stopper med at træne lidt? I de 2 uger jeg ikke har trænet har jeg tabt mig lidt, og kan jo være pga jeg vil tabe mig det er sket, eller pga min sygdom og jeg har spist mindre...

Man bruger jo sine muskler til daglig, så kan jo være de bliver vedligeholdt der? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning - tabe sig
  • #1   13. mar 2012 Man får ikke spagettiarme af, ikke at have trænet i 14 dage smiley
    Du har nok spist mindre end normalt pga. sygdom...

• #2   13. mar 2012 Hehe nej kan heller ikke lige se jeg er blevet mindre, udover på vægten hehe

Men undrerede mig nu bare om man tabte muskler indenfor kort tid, eller om vi snakker om måneder...

Nu har jeg bare ikke styrketrænet i 14 dage, så er godt klar over at jeg måske ikke tager fuldt ud som jeg gjorde den gang, da jeg slet ikke anstrenger mine muskler så meget i hverdagen som i centeret... smiley

• #3   13. mar 2012 Det kommer an på: Kcal indtag, aktivitet, hormoner, søvn, stress osv.

Men som udgangspunkt går det faktisk relativt hurtigt

• #4   14. mar 2012 Jeg var engang ude på en 9 døgns mission nede i Afghanistan, da jeg vente tilbage til lejeren, tog jeg LANGT fra det jeg kunne før jeg tog afsted. Men der havde jeg også sovet dårligt, fået skod mad og enlig ikke lavet det helt vilde! så der gik det ret stærkt for mig.

Kommentér på:
Træning - tabe sig

Annonce