{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træning.
  • #1   17. nov 2011 Det burde nok kunne lade sig gøre med den rigtige kost og når du træner 5 gange om ugen.

• Peter  N
    Peter N Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 73
    #2   17. nov 2011 hvis du giver den nok gas , så ja , spiser rigtigt samtidig ..

• #3   17. nov 2011 spiser rigtig, spiser hverken slik, chips eller hvidt brød og drikker kun vand.. og drikker heller ikke alkohol, kun hvis jeg skal til noget stort, som nytårsaften eller rund fødselsdag..

• #4   17. nov 2011 Det går jo lidt an på hvad dit udgangspunkt er? er det 15 meget overflødige kilo eller er du i forvejen ikke så langt fra normalvægtig?

• #5   17. nov 2011 Drop pasta, ris og kartofler, spis masser af grove grøntsager, SPIS KØD!, et stabilt proteinindtag vil hjælpe med dit vægttab, spis sundt fedt (nødder, avocado, fisk osv), kig generelt på stenalder/paleo-kost, og så ellers giv den gas med træningen smiley

Husk du ikke må sulte dig selv, så tror kroppen der er hungersnød, og så tager man sgu bare på alligevel..

God fornøjelse med projektet, og tro på dig selv!

• #6   17. nov 2011 15 kg på den tid burde du sagtens kunne gøre. Men som de andre siger skal du gå op i at spise det rigtige.

Satte for 7 uger siden mig selv det mål at jeg ville tabe 15 kg på 10 uger. Og det ser ud til at lykkedes. Indtil videre er der smidt 12,9 kg på 7 uger.

Ved at spise de rigtige ting kan du også få normale portioner mad men uden der er så mange kcal i. Gå efter grøntsager og kød med lavt fedtindhold. Som f.eks fjerkræ. Dog skal du ikke være fedtforskrækket og tro du slet ikke må få fedt. Kroppen skal bruge fedt i det daglige. Bare sørg for at det er "sundt" fedt som f.eks fra fisk.

Men ved at træne skal du samtidig tænke på at ved den rette kost bygger du flere muskler og muskler vejer mere en fedt. Så selv om du måske ikke har tabt dig så meget på vægten kan du stadig have smidt en masse fedt.

Kommentér på:
træning.

Annonce