620 visninger
|
Oprettet:
træning. {{forumTopicSubject}}
heej
Er begyndt at træne igen efter 2 måneders pause, det kører også rigtigt godt, træner man,tirs,ons, tors og fredag.
Jeg har så sat mig et mål at jeg gerne vil tabe 15 kg inden min 20 års fødselsdag d 11 marts..
synes i det er for realistisk på 4,5 måned?
jan 2007
Følger: 80 Følgere: 78 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 438
jul 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 73
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 140 Svar: 330
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 23 Svar: 377
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 36
Husk du ikke må sulte dig selv, så tror kroppen der er hungersnød, og så tager man sgu bare på alligevel..
God fornøjelse med projektet, og tro på dig selv!
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 29
Satte for 7 uger siden mig selv det mål at jeg ville tabe 15 kg på 10 uger. Og det ser ud til at lykkedes. Indtil videre er der smidt 12,9 kg på 7 uger.
Ved at spise de rigtige ting kan du også få normale portioner mad men uden der er så mange kcal i. Gå efter grøntsager og kød med lavt fedtindhold. Som f.eks fjerkræ. Dog skal du ikke være fedtforskrækket og tro du slet ikke må få fedt. Kroppen skal bruge fedt i det daglige. Bare sørg for at det er "sundt" fedt som f.eks fra fisk.
Men ved at træne skal du samtidig tænke på at ved den rette kost bygger du flere muskler og muskler vejer mere en fedt. Så selv om du måske ikke har tabt dig så meget på vægten kan du stadig have smidt en masse fedt.
træning.