{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.996 visninger | Oprettet:

David J
David J
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 17

Træning {{forumTopicSubject}}

hey guys begynder at træne lidt igen efter en pause, og skal have købt mig noget kost tilskyd og kan ikke finde ud af om jeg skal købe whey 100 protein sammen med carbs eller jeg skal købe weight gainer jeg har et utrolig højt stofskifte så har svært ved at tage på til min træning. så har i nogle forslag til hvad jeg kan gøre

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning
  • #1   7. apr 2013 Hvorfor bliver de her emner oprettet hver evig eneste dag?!
    Søg dog i forummet der er tonsvis af de samme spørgsmål med tonsvis af de samme svar..

• #2   7. apr 2013 kan man købe piller for at ændre sit stof skifte da mit er meget lavt ??

• David J
    David J Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 17
    #3   7. apr 2013 hmm ved ikke

• #4   7. apr 2013 Du kan google en kur til at ændre stof skifte, men det skulle være ret hårdt smiley

• #5   7. apr 2013 Martin J

Det er Majholt ekspert i smiley

• #6   7. apr 2013 takker .

• #7   7. apr 2013 Hahaha Cantona smiley
    Men ja det kan man godt martin

• #8   7. apr 2013 Martin, er dit lave stofskifte noget du har en læges ord for, eller er det blot din egen konklusion fordi du er vejer mere end du burde?

• #9   7. apr 2013 min læge mente at mit stof skifte ligger lidt lavere . og sagde jeg skulle røre mig noget mere. men syntes jeg er aktiv hele tiden .

• #10   7. apr 2013 Majholt . noget gode råd . udover spis sund og bevæg mig mere

• #11   7. apr 2013 Et kig på dit billeder får mig til at betvivle kraftigt at dit stofskifte fejler noget.

Din kost fejler noget. (-:

• #12   7. apr 2013 altså . syntes ikke min kost fejler noget . . kan nogen lave en kost plan til mig eventuelt??

• #13   7. apr 2013 Jeg synes heller ikke min kost fejler noget, men kan garantere dig, at det gør den.

Det kommer an på, hvad du vil med din kost. Der er flere typer kostplaner og jeg vil gætte på at du gerne vil tabe dig? Det er i sig selv også nemt nok, gennem kosten, men problemet ligger i, at du skal blive ved med at følge den plan, når du når dit "mål".

Og der er nogle simple fif til at reducere vægten.
    Spar på de fede ting og du ved selv, hvad de fede ting er.
    Spis kun 1 portion aftensmad og tallerknen skal ikke læsses op.
    Spis frugt og grønt flere gange om dagen også til aftensmad.
    Drik vand, istedet for mælk/saft/juice.
    Og så er der jo lige motionen smiley

Hvis du ikke vil gøre de ovenstående ting, så forbliver din vægt den samme.

• #14   7. apr 2013 Du kan i min optik ikke bruge en kostplan til ret meget. Kost forståelse er det du skal bruge

Jeg er ikke begejstret for Cantona´s råd da de i min optik bygger på en gammel opfattelse af hvordan man kommer af med kilo.

1: Fedt er næppe din fjende, kulhydrat er din fjende. Drop brød, især det lyse, drop pasta og ris helt. Skær ned på kartofler. Spis grøntsager, mange af dem, og kød , gerne kylling

2:Man skal ikke spise mindre for at tabe sig, man skal spise det rigtige. Det er ikke nødvendigt at gå og være sulten

3: Frugt er fint, men smæk fyldt med sukker. Grøntsager er det primære, og så et par stykkre frugt om dagen, ikke mere

4: Vand og light produkter er dine drikkevarer. Ikke juice, ikke sukkerholdigt sodavand, ikke cacao. Et glas mælk eller to om dagen er fint, protein holdigt, men relativt meget energi også.

5: Du kommer aldrig til at kunne motionere dig til et varigt vægttab. Aldrig.Det er kosten der gør forskellen. Motion er sundt, og et glimrende supplement til kost ændringer.

Sukker og hvedemel er din fjende.

• #15   7. apr 2013 Blackic E

Du er mere detaljeret og det virker for mange som noget uoverskueligt, selvom det er den rigtige metode du kommer med.
    Jeg valgte en mere simpel og for mange lettere, at overskue.
    For det sværeste ved en kur, er at der er så mange forskellige ting, der skal holdes styr på.

Synes dog stadig at den "gamle opfattelse" er den letteste at starte ud med, indtil man har modet og overskuddet til, at finpudse den. smiley

• #16   7. apr 2013 Kur.. Er iøvrigt også et latterligt ord, men vil hellere kalde det livsstilsændring smiley

• #17   7. apr 2013 jamen jeg takker for de fine ord og råd . tager dem til mig . fra begge parter . og prøver en livstils ændring

• #18   7. apr 2013 Jeg forstår hvad du siger, men jeg er uenig. Jeg vil selvfølgelig gerne forklare hvorfor.

Hvis du ikke bliver detaljeret, og bare siger "undgå fedt", så får folk den traditionelle oppfattelse at det er kød, sovs, mayo, og chips de skal holde sig fra.

7 ud af 10 overvægtige danskere får største delen af deres kalorie overskud fra alle de elendige kulhydrater de indtager. At du siger til folk at de skal skære ned på fedtet , fortæller dem ikke at de er nød til at droppe lyst brød, pasta, ris, og en del af de kartofler de æder.

Jeg mener helt fundamentalt at dette er et vitalt skridt for at opnå et varigt vægttab

• #19   7. apr 2013 Jeg er slet, slet ikke uenig, men netop "sovs, mayo, chips, pizza, burgere osv" ér fede ting, som bør spises med omtanke. Og det er helt sikkert en start, at skære ned på disse.

Er fuldstændig enig i, at kulhydrater og kcal overskud er i grove træk de 2 største syndere.

Men igen, det er altså en hel videnskab, at omlægge sin kost, og skulle vide 100%, hvilke ting der er "fjenden", det var sådan set, derfor jeg skrev, hvad der var en god start, at få lavet om på.

• #20   7. apr 2013 Jeg er så blandt dem der slet ikke mener det er en videnskab.

Skærer vi indtil benet er et vægttab et spørgsmål om at indtage færre kalorier end man bruger.

Der er ikke mere i det end det.

Så enten nedsætter man indtaget, eller også øger man forbruget. (og gerne en kombination)

De fleste mennesker bør meget hurtigt kunne forstå at sukker holdige fødevarer, og pasta, ris, lyst brød og store mængder kartofler skal ungås. Har man fat i det, så vil jeg næsten garantere at man får kickstartet sit vægttab

• #21   7. apr 2013 Nu har du også brugt det i din hverdag i mange år, så det er et naturligt emne for dig.

Og er endnu ikke uenig i det du skriver, kun at det for nogen, kan være for kompliceret, at sætte sig ind i tingene.

• #22   7. apr 2013 Enig. og så er det din , min og andres opgave at gøre det simpelt. TV Shop og dame blade er skyld i at det opfattes kompliceret

• #23   7. apr 2013 Det irritere mig grænseløst at folk har den der "blame the genetics" holdning. Det er aldrig en undskyldning uanset hvad omstændighederne er. Desuden vil det ikke ændre noget som helst, så der er ingen grund til at bruge sine resurser og sin tid på det. smiley

- Hvis du har en appetit der uden problemer giver dig mulighed for at være i et stabilt kalorieoverskud, uden det beyder, at du skal spise en masse med dårlig nutriton værdi, så skod kulhydraterne og hent dem gennem kosten. Lige så med din protein. Altid dæk så stort et behov ind som muligt gennem kosten, det vil altid være svaret på disse spørgsmål. Kan du derimod ikke dække dine behov, hvad end det er kulhydrater, protein eller hvad det måtte være, kan du benytte dig af tilskud der kan dække dit behov. smiley

• #24   7. apr 2013 Skal du tabe dig så hop på stenalder kosten, og dyrk noget cardio fx powerwalk hver dag, så skal jeg love dig for kiloene rasler af dig på ingen tid!

Kommentér på:
Træning

Annonce