1.996 visninger
|
Oprettet:
Træning {{forumTopicSubject}}
hey guys begynder at træne lidt igen efter en pause, og skal have købt mig noget kost tilskyd og kan ikke finde ud af om jeg skal købe whey 100 protein sammen med carbs eller jeg skal købe weight gainer jeg har et utrolig højt stofskifte så har svært ved at tage på til min træning. så har i nogle forslag til hvad jeg kan gøre
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.248
Søg dog i forummet der er tonsvis af de samme spørgsmål med tonsvis af de samme svar..
aug 2007
Følger: 16 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 70 Svar: 368
mar 2011
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 17
aug 2012
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 31 Svar: 455
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.039
Det er Majholt ekspert i
aug 2007
jun 2011
Men ja det kan man godt martin
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.596
aug 2007
aug 2007
mar 2007
Din kost fejler noget. (-:
aug 2007
feb 2010
Det kommer an på, hvad du vil med din kost. Der er flere typer kostplaner og jeg vil gætte på at du gerne vil tabe dig? Det er i sig selv også nemt nok, gennem kosten, men problemet ligger i, at du skal blive ved med at følge den plan, når du når dit "mål".
Og der er nogle simple fif til at reducere vægten.
Spar på de fede ting og du ved selv, hvad de fede ting er.
Spis kun 1 portion aftensmad og tallerknen skal ikke læsses op.
Spis frugt og grønt flere gange om dagen også til aftensmad.
Drik vand, istedet for mælk/saft/juice.
Og så er der jo lige motionen
Hvis du ikke vil gøre de ovenstående ting, så forbliver din vægt den samme.
mar 2007
Jeg er ikke begejstret for Cantona´s råd da de i min optik bygger på en gammel opfattelse af hvordan man kommer af med kilo.
1: Fedt er næppe din fjende, kulhydrat er din fjende. Drop brød, især det lyse, drop pasta og ris helt. Skær ned på kartofler. Spis grøntsager, mange af dem, og kød , gerne kylling
2:Man skal ikke spise mindre for at tabe sig, man skal spise det rigtige. Det er ikke nødvendigt at gå og være sulten
3: Frugt er fint, men smæk fyldt med sukker. Grøntsager er det primære, og så et par stykkre frugt om dagen, ikke mere
4: Vand og light produkter er dine drikkevarer. Ikke juice, ikke sukkerholdigt sodavand, ikke cacao. Et glas mælk eller to om dagen er fint, protein holdigt, men relativt meget energi også.
5: Du kommer aldrig til at kunne motionere dig til et varigt vægttab. Aldrig.Det er kosten der gør forskellen. Motion er sundt, og et glimrende supplement til kost ændringer.
Sukker og hvedemel er din fjende.
feb 2010
Du er mere detaljeret og det virker for mange som noget uoverskueligt, selvom det er den rigtige metode du kommer med.
Jeg valgte en mere simpel og for mange lettere, at overskue.
For det sværeste ved en kur, er at der er så mange forskellige ting, der skal holdes styr på.
Synes dog stadig at den "gamle opfattelse" er den letteste at starte ud med, indtil man har modet og overskuddet til, at finpudse den.
feb 2010
aug 2007
mar 2007
Hvis du ikke bliver detaljeret, og bare siger "undgå fedt", så får folk den traditionelle oppfattelse at det er kød, sovs, mayo, og chips de skal holde sig fra.
7 ud af 10 overvægtige danskere får største delen af deres kalorie overskud fra alle de elendige kulhydrater de indtager. At du siger til folk at de skal skære ned på fedtet , fortæller dem ikke at de er nød til at droppe lyst brød, pasta, ris, og en del af de kartofler de æder.
Jeg mener helt fundamentalt at dette er et vitalt skridt for at opnå et varigt vægttab
feb 2010
Er fuldstændig enig i, at kulhydrater og kcal overskud er i grove træk de 2 største syndere.
Men igen, det er altså en hel videnskab, at omlægge sin kost, og skulle vide 100%, hvilke ting der er "fjenden", det var sådan set, derfor jeg skrev, hvad der var en god start, at få lavet om på.
mar 2007
Skærer vi indtil benet er et vægttab et spørgsmål om at indtage færre kalorier end man bruger.
Der er ikke mere i det end det.
Så enten nedsætter man indtaget, eller også øger man forbruget. (og gerne en kombination)
De fleste mennesker bør meget hurtigt kunne forstå at sukker holdige fødevarer, og pasta, ris, lyst brød og store mængder kartofler skal ungås. Har man fat i det, så vil jeg næsten garantere at man får kickstartet sit vægttab
feb 2010
Og er endnu ikke uenig i det du skriver, kun at det for nogen, kan være for kompliceret, at sætte sig ind i tingene.
mar 2007
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 34 Svar: 280
- Hvis du har en appetit der uden problemer giver dig mulighed for at være i et stabilt kalorieoverskud, uden det beyder, at du skal spise en masse med dårlig nutriton værdi, så skod kulhydraterne og hent dem gennem kosten. Lige så med din protein. Altid dæk så stort et behov ind som muligt gennem kosten, det vil altid være svaret på disse spørgsmål. Kan du derimod ikke dække dine behov, hvad end det er kulhydrater, protein eller hvad det måtte være, kan du benytte dig af tilskud der kan dække dit behov.
jun 2011
Træning