Træning {{forumTopicSubject}}
Jeg har længe gået med tanken om at komme i gang med noget træning;
Jeg er 22 år gammel, 1,83 høj og vejer 73kg +-.
Jeg har altid, af natur, været slank og "spinkel". Det kunne jeg godt tænke mig at lave om på. Dermed ikke sagt at jeg vil være dobbelt så bred over skuldrene osv.
Jeg kunne godt tænke mig at blive mere "markeret"(?). Jeg er dog i den pisselortespasser-situation at jeg pt. er uden arbejde. Så jeg har ganske enkelt ikke råd til at begynde i et træningscenter.
Jeg har som de fleste mænd nogle håndvægte og en vægt-vest.
Kan man på nogen måde, med få basale ting, starte på et program der stille og roligt vil føre mig mod det mål jeg har skrevet længere oppe?
- Jeg spiller fodbold 2* om ugen + 1 kamp hver weekend. Der står ikke "Messi" på ryggen af mig, ej heller står der "pisse dårlig".
Kan dét kombineres med nogle øvelser vha. håndvægte og vest - som gør at jeg kan komme mod mit mål.
Eller, er der ingen vej udenom træningscenteret?
Tak
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 56 Svar: 345
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 1.656
Et par håndvægte kan aldrig danne basis for øvelser i et ordenligt program. Det kan godt være at du kan tage nogle isolations øvelser til armene, men det er langt fra nok til danne et ordenligt program.
så nej der er umiddelbart ingen udvej udenom træningscentret medmindre du er villig til at købe meget mere udstyr
jan 2007
Følger: 1 Emner: 45 Svar: 73
- Det var også min første tanke, at det ville være nummer ét med et træningscenter. Det er finanserne desværre bare ikke til
nov 2007
Og ja flere muskler eller større, lad nu vær med være ordkløver
Kosten er største delen af det med at blive stor, men kræver self os at man får presset sine muskel grupper
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 1.656
Beklager, men jeg er lidt af en ordkløver.
Men ikke desto mindre så er det med al sandsynlighed sådan nogle håndvægte på 15 kg topicstarter har liggende, og disse kan på ingenmåde være tunge nok til ben eller bryst, BOR, dødløft osv osv. Desuden så mangler topicstarter en bænk til at lave øvelserne på.
Selvfølgelig kan topicstarter begynde at læse om kost og træning, men han skal på ingen måde forvente de store resultater før han får ordenlige trænings muligheder.
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 577
nov 2007
Og giver dig helt ret i at læse om kost og træning ville være skridt nr 1 Dog sker der dog intet ved at starte ud med det han har nemlig hans egen kropsvægt og de små håndvægte der og evt invistere i en bold i harald skrald på de 65 cm i diameter eller hvad de er , til at ligge sig ned på og evt træne lidt bryst. Indtil pengene er der til et træningscenter
Træning