Gode fif til at smide nogle kilo {{forumTopicSubject}}
Hej Baboom
Jeg er desværre i den situation at jeg har stået uden arbejde siden oktober måned (er uddannet mekaniker). men siden jeg er begyndt at gå hjemme, er der begyndt at sætte sig ekstra kilo på sidebenene og diverse andre steder
Så ville høre om nogen har nogle gode fif til at smide nogle kilo.
Jeg spiller hyggebold (serie 6) i min fritid, plus jeg løber ca 7-10km hver anden dag. Jeg er begyndt at spise mindre portioner til aften, da jeg har indset at jeg spiste ALT for store portioner.
Jeg har hørt at drikke et stort glas vand lige når man vågner skulle sætter forbrændingen igang, er det rigtigt? og at spise stærk mad skulle hjælpe også, passer det? flere af sådanne fifs kunne jeg godt tænke mig, hvis der er nogle der sidder med nogle guldkorn derude
Håber på i kan hjælpe
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 222 Svar: 4.371
nov 2009
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 44
ja det er selvfølgelig helt korrekt er bare ikke så god til at "tælle kalorier" men syntes jeg tænker mig om, hvad det er jeg spiser. Jeg vejer pt 113kg og er 190cm høj, så der er en del der skal smides
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 56 Svar: 672
et glas vand sætter ikke din forbrænding op. Chili gør, men det er så begrænset så det er på nippet til at være ligemeget. Letteste og bedste løsning = spis mindre. Taber du dig ikke, så spiser du stadig for meget.
jan 2007
nov 2009
Ja problemet er nok at jeg spiser for meget i forhold til det jeg forbrænder. men så fik jeg da lidt afklaring med de "fif" jeg havde hørt.
nov 2009
Jeg prøvede nogle slankepiller for nogle år siden der slet ikke virkede, så den vogn springer jeg ikke på igen
Jamen somregel to små grovflutes med et stykke ost til morgenmad. så ofte får jeg ikke noget før til aften, som nogle gange bliver lidt sent. Der står den til på retter som lasagnette, kyllyngefiletter med kartofler og sovs. det bliver gerne noget "tungt" aftensmad, som jeg selvfølgelig godt kan se, ikke er det bedste valg hvis man vil tabe sig
sep 2007
Er du sikker på du ikke får noget andet ned i løbet af dagen. Man har en tendens til at glemme den halve liter mathilde, pølsehorn, snickersbar, cola, juice osv
jan 2007
sep 2007
sep 2007
nov 2009
Ja, har godt hørt at man skal spise 6 gange om dagen. jeg tror jeg vil ha købt så jeg altid har nogle æbler, pærer osv. Jeg har bare en tendens til ikke at kunne stoppe igen, når først jeg er igang med at spise så frygter jeg vil spise for meget hver gang. Og ville virkelig ønske at jeg kunne leve af sådan noget mad som du skriver, for på tekst lyder det jo superlækkert, men når det er stillet foran mig, er det ikke lige det der vækker min appetit, må jeg nok indrømme Men super meget respekt for at du har gjordt det
Assjack
Altså en normal dag er det det der er menuen. men altså, enkelte dage kan der da godt være at der bliver hygget med et glas vin eller en pose slik, men det er max en dag om ugen.
sep 2007
Med din din motion og kost som du skriver, burde du ligge i underskud og tabe dig, så der er vist nogen ting du glemmer.
sep 2007
nov 2009
Jeg drikker meget vandt syntes jeg, minimum 2liter om dagen. Ellers drikker jeg ca 2 halvstore glad minimælk (drak letmælk før, men er gået over til minimælk). Så kan det hænde at der ryger noget light sodavand ned til aften. Øl og sprut er begrænset vil jeg sige, er ikke SÅ tit i byen osv, vil sige en enkelt gang om måneden. men så står den på øl
Kan godt se hvad du siger med det ugentlige indtag, det tror jeg lige jeg skal skrive bag øret, da jeg tit bare tager det dag for dag
men er vidst noget med at nogen i min familie døjer med stofskiftet, så måske jeg skulle få det undersøgt, hvis det kunne ha noget med det at gøre
feb 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 437
Du kan få en udrensnings kur sårn noget grøn te som man skal drikke hver anden dag i 14 dage, det hjælper med din forbrænding Her har energipulveret NO XPLODE også hjulpet en del, både på udholdningen når man laver noget aktivt (cykler selv 28 km i hverdagene), forbrændingen og gør at man ikke er så sulten da det er et kæmpe glas man skal drikke
nov 2009
feb 2008
nov 2009
feb 2008
nov 2009
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 1.656
Læs op på din endokrinologi, det er helt rigtigt at det er optimalt at spise 6-8 gange om dagen
nov 2009
aug 2007
Nu stopper det satme, hvis ham har sukkersyge aka Diabetes mellitus så ville han for det første have mange symptomer og et af dem er vægttab. Så få din viden på plads inden du lukker sådan noget mundlort ud
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
Men ellers som de andre siger, det er meget vigtigt at du spiser mange gange om dagen. 6-12 gange om dagen! Så forbrændingen hele tiden er i gang! Evt. spis noget "husk" til at tømme tarmen.
Men lyder fornuftigt med at løbe!
Evt. køb en motionscykel eller en "holder" til din egen cykel og så sig til dig selv. At f.eks. i en periode på 1 måned? At du KUN må se fjernsyn, når du cykler i mens!
Men ellers chillax og nyd livet! Spis sundt og forsat med motionen!
nov 2009
Ja, jeg må spise nogle flere små og sunde måltider i løbet af dagen kan jeg forstå det må prøves
Og godt at høre at mit løbeprogram er i orden, håber på at tage et tankstation til sommer
Det var egentlig en meget god idé med kun at se tv, mens man cykler, den vil jeg tage til mig
Sådan som arm og mavebøjninger, er det noget der giver noget?
nov 2009
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
Det er sgu altid sundt at tage arm- og mavebøjninger!
aug 2007
lad nu være med at tude bare fordi jeg ved mere end dig
aug 2007
faktisk så er det bare dig der er latterlig og smider diagnoser ud, og når du så bliver rettet så tuder du
jan 2007
mar 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 35
nov 2009
maj 2012
Følger: 1 Svar: 34
Hvis de slankepiller i snakker om er ThermePower så lyder det ret dumt...
aug 2007
Det er hyperglykæmi der normalt medfører ekstrem tørst pga. øget vandladning
maj 2012
aug 2007
maj 2012
maj 2012
Den fødeinducerede termogenese er ret kontant, afhængig af kompositionen af ens daglige indtag, og er upåvirkelig af måltidsfrekvensen. De 20-25% af den indtage energi man bruger på at nedbryde protein ændrer sig ikke om man så spiser x antal gram over 2 gange eller over 8 gange.
Såfremt man ikke kunne tabe sig, og stadig være ganske sund, på mindre end 6-8 måltider, så ville folk der praktiserer IF være på skideren. Det er de bare ikke
Gode fif til at smide nogle kilo