1.210 visninger
|
Oprettet:
Bumse kur {{forumTopicSubject}}
Hej
jeg har et problem med bumser i ansigtet... det er ikke fordi jeg lever usundt, jeg får en meget sund kost og drikker ikke meget sodavand/øl i hverdagene.. men i weekenden kan det godt gå løst for sig med fest og kebab/McD
men hvad er jeres bedste råd mod bumser
eller jeres bedste bumse kur....
-/Jonas
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 1.653
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
Drik en masse vand og så evt. køb nogle af de renseprodukter der findes? Ellers som David siger, gå til hudlæge og få piller eller andet i mod det.
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 40 Svar: 648
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 849
De er møg irriterende. og man kan enten kæmpe en lang og usund (og dyr)kamp med a-vitaminsyre,tetracyklin og lign.
Eller vaske sig grundigt og leve med resultatet...
jan 2007
Følger: 12 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 25 Svar: 505
Jeg var mega ramt da jeg var lidt yngre.
Har været til læger, hudlæger osv.
Det eneste der virkede var en antibiotika kur på Roaccutan. Det er sindsyg kraftigt og tager cirka 6 mdr. Tilgengæld er det vedvarende og kan holde det nede i flere år efter.
Det er dog ikke alle hudlæger som vil give recept på det, og man skal have taget lever/nyre tal osv.
Men det virker sgu.
dec 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 29
vil bruge nogle af jeres forslag
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 103 Svar: 3.103
Den grund min bror fik at vide af sin hudlæge var, at din krop ikke er stoppet med at producere et hormonstof der hedder talg. Det er vist typisk det du får piller for. De stopper produktionen af talg og skubber det talg der skulle være tilbage ud af kroppen. Det er tilgengæld vist ikke så sjovt, men så er det da overstået
aug 2007
Hvis du er hårdt ramt så bliv henvist til hudlæge, de har alligevel en ventetid på 3-6 mdr
dec 2009
men kunne bare godt tænke mig at gøre noget ved dem der er.
jeg syntes heller ikke det er lidt..
men bruger noget fra garnie hvor man skal skrubbe det på tørt hud, også andre gange på fugtigt/vådt
og jeg syntes bare ikke rigtigt at det hjælper så meget...
aug 2007
dec 2009
aug 2007
Bumse kur