{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.210 visninger | Oprettet:

Jonas  1
Jonas 1
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 29

Bumse kur {{forumTopicSubject}}

Hej
jeg har et problem med bumser i ansigtet... det er ikke fordi jeg lever usundt, jeg får en meget sund kost og drikker ikke meget sodavand/øl i hverdagene.. men i weekenden kan det godt gå løst for sig med fest og kebab/McD

men hvad er jeres bedste råd mod bumser
eller jeres bedste bumse kur....

-/Jonas

Andre forumemner med "Bumse kur"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bumse kur
  • #1   6. jun 2012 Spis sundt alle ugens dage, hvis dette ikke hjælper så kom til hudlæge

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #2   6. jun 2012 Ja, selvom du kun drikker, spiser usundt i weekender, så er det sikkert der problemet ligger?

Drik en masse vand og så evt. køb nogle af de renseprodukter der findes? Ellers som David siger, gå til hudlæge og få piller eller andet i mod det.

• #3   6. jun 2012 Bare gå til din egen læge, der kan man få nogle forskellige cremer mod det og hvis de ikke virker så findes der nogle yderst effektive piller

• #4   6. jun 2012 Det meste er væk når man runder 30 . og de aller færeste har stadig bumser som 50 årige...

De er møg irriterende. og man kan enten kæmpe en lang og usund (og dyr)kamp med a-vitaminsyre,tetracyklin og lign.

Eller vaske sig grundigt og leve med resultatet...

• #6   6. jun 2012 Fuck cremer. Det virker ikke for alle.

Jeg var mega ramt da jeg var lidt yngre.

Har været til læger, hudlæger osv.

Det eneste der virkede var en antibiotika kur på Roaccutan. Det er sindsyg kraftigt og tager cirka 6 mdr. Tilgengæld er det vedvarende og kan holde det nede i flere år efter.

Det er dog ikke alle hudlæger som vil give recept på det, og man skal have taget lever/nyre tal osv.

Men det virker sgu.

• Jonas  1
    Jonas 1 Tilmeldt:
    dec 2009

#7   6. jun 2012 Tak for hjælpen smiley
    vil bruge nogle af jeres forslag smiley

• #8   6. jun 2012 Så vidt jeg har forstået, kan det skyldes mange ting at man har uren hud.
    Den grund min bror fik at vide af sin hudlæge var, at din krop ikke er stoppet med at producere et hormonstof der hedder talg. Det er vist typisk det du får piller for. De stopper produktionen af talg og skubber det talg der skulle være tilbage ud af kroppen. Det er tilgengæld vist ikke så sjovt, men så er det da overstået smiley

• #9   6. jun 2012 Jonas 1
    Hvis du er hårdt ramt så bliv henvist til hudlæge, de har alligevel en ventetid på 3-6 mdr

• Jonas  1
    Jonas 1 Tilmeldt:
    dec 2009

#10   6. jun 2012 Det ikke fordi det er ekstremt....
    men kunne bare godt tænke mig at gøre noget ved dem der er.
    jeg syntes heller ikke det er lidt..
    men bruger noget fra garnie hvor man skal skrubbe det på tørt hud, også andre gange på fugtigt/vådt

og jeg syntes bare ikke rigtigt at det hjælper så meget...

• #11   6. jun 2012 Jeg er selv i behandling med Roaccutan/isotretionin/accutin og det er altså heller ikke ret sjovt. F.eks. her i morges vågnede jeg op ved at kunne mærke noget vådt under næsen og det var så den lede omgang næseblod jeg er begyndt at få fordi mine slimhinder er så tørre. Og dette sker overalt (Og det er ikke ret sjovt når sådan noget sker i byen skal jeg hilse og sige).

• Jonas  1
    Jonas 1 Tilmeldt:
    dec 2009

#12   6. jun 2012 uuufff det lyder ikke sæligt rart...

• #13   6. jun 2012 Bestemt ikke, men alle bumser forsvinder

Kommentér på:
Bumse kur

Annonce