Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bumse kur
  • #1   16. maj 2007 det er ikke særligt meget på mig. Men vil selvfølgelig gerne have en glat hud

• #2   16. maj 2007 og jeg bruger også noget rensecreme og noget andet noget bagefter, men der sker bare ikke særligt meget

• #3   16. maj 2007 Basiron er også rigtig godt, men det udtørrer huden lidt .

• #4   16. maj 2007 Prøv aloe vera cleansing milk og aloe vera skin lotion

• #5   16. maj 2007 Huden bliver bedst sund indefra...

Spis sundt og drik min. 1½ liter vand om dagen... tag kosttilskud så som Silica...
    Man kan selvfølge godt fjerne det med diverse midler, men man vil altid udskille affaldsstoffer hvis man ikke begynder indefra.

• #6   16. maj 2007 Hey.. i matas kan du købe det man kalder en udrensnings-kur det er ret gode... og et godt råd... hver gang du er tørstig så drik KUN vand det siger utroligt meget.

• #7   16. maj 2007 Prøv skinoren, du skal bruge lægerecept

• #8   16. maj 2007 Jeg har selv brugt en masse forskellige ting og sager - lige fra dybderensning hver 14. dag hos en hudklinik og mod lægerecepterende medicin.

Det som har virket bedst for mig er Clindoxyl - det kræver recept - men det er et helt nyt middel som frem frigivet i uge 15.

Men ja, lyt til de andre. Drik MASSER af vand og spis generelt sundt. Det hjælper på mange ting - ikke kun din hud, men også humør og de psykiske samt fysiske overskud. smiley

• #9   16. maj 2007 hydreret?.
    hvad er det

• Jess N
    Jess N Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #10   16. maj 2007 Det enste i ikke siger er at det her også noget at gøre med dine homoner.. de spiller jo så også rimelig meget ind..

Kommentér på:
bumse kur

Annonce