6.714 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

DenlangeSlæde
DenlangeSlæde
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14

Slankepiller eller noget lingende der sparkerrøv ?! Slankepiller eller noget lingende der sparkerrøv ?!

Heey baboom.. Jeg er efterhånden træt af jeg ikke kan komme af med de sidste kilo... Jeg har kørt en 100 dages kur her de sidste par måneder, og ja det hjalp. Men jeg er dog stadig ikke tilfreds. Nogen er kender til noget som bare sparker røv ? Om den er lovligt eller ulovligt kunne jeg godt tænke mig at høre om i måske har prøvet noget eller om i kender til noget som bare virker :)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slankepiller eller noget lingende der sparkerrøv ?!
  • #1   13. aug 2012 Fuck slankeprodukter, hvad enten det er piller, pulver eller pis. In training there aren't shortcuts. Det er noget forbandet sludder at sige "man ikke lige kan tabe det sidste" selvfølgelig kan du det, hvis du bare gad.

• #2   13. aug 2012 Hvis jeg bare gad ? Det er sku ikke fordi jeg ikke gider ? Vil bare have det til at gå hurtigere..

• #3   13. aug 2012 hvad er en 100 dages kur ?

• #4   13. aug 2012 Så går vi tilbage til regel nummer 1 "In training there aren't shortcuts"

• #5   13. aug 2012 ONSLOW .
    og jo det er der så....? dog ikke lovlige metoder men det er der...

• #6   13. aug 2012 Kalorieunderskud.. så simpelt er det! Spis sundt od dyrk motion så kommer du i kalorieunderskud = Taber dig. Det er SÅ pisse simpelt altså!

• #7   13. aug 2012 Nej der er ingen genveje du, det er noget du og mange andre bilder sig ind når de tager alt muligt skidt.

• #8   13. aug 2012 DenlangeSlæde
    Drop genvejene

• #9   13. aug 2012 Bare gi den gas smiley

de ulovlige :

Clen
    T3
    T4
    DNP
    HCG kur.

Men hvor mange kg snakker vi om?

100% Hvis du bare står op om morgenen løber en tur eller tager hen og dyrker lidt cardio så lige med lidt sund kost eller ja den rigtige kost så vil du kunne tabe det meget hurtig og det ville også sidde meget pænere på dig smiley

Held og lykke med det

• #10   13. aug 2012 Jeg har været i gang med at træne i præcis 5 uger og har smidt 5 kg af vægten, blot ved at tænke og hvad jeg spiser og så dyrke motion, løb var for hårdt for mine ben til at starte med og dermed blev det cykling i stedet, (hader i grunden også at løbe på asfalt). Aldrig om jeg kunne drømme om at tage noget slankepulver istedet, det er da at skyde sig selv grusomt i begge føder. Man kan hvad man vil og hvis du vil tabe dig mere så kan du såmænd også det.

• #11   13. aug 2012 Onslow har ret - du hvis du virkelig GIDER at tabe de sidste kilo, så gør du det også. Det gør du nemt ved at træne. Træn træn TRÆN!!! Kosten er lige så vigtig, spis sundt.
    Ellers, hvis det virkelig skal gå hurtigt, så bare sult dig selv!
    God fornøjelse smiley

• #12   14. aug 2012 Babooms Debat:
    Du er en halvanden meter høj og vejer over halvanden hundrede kilo.
    Enten lyver du, eller også er de damer du snakker om retarderet.

• Julie Holm
    Julie Holm Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #14   14. aug 2012 Jeg syntes virkelig det er sørgeligt at der er så mange svar med så hård attitude. Kvinden er desperat, selvfølgelig er man det!. og de sidste kilo er altid de sværeste. Fordi når du starter med at tabe dig der går du fra din normale konteks og derfor reagere kroppen på det. Når du så har tabt dig ved kostomlægning og træning, så vender din krop sig automatisk til det, så du ikke taber dig ligeså meget. Det jo også derfor det er sundt at spise lidt usundt en gang om ugen under i kur, så kroppen ikke vender sig til det. Hvis du spiser alt for lidt så vil din krop også bare gå i forsvarstilstand og så taber du dig slet ikke. Jeg har selv tabt 10 kg på 2 mdr. ved kost omlægning og motion, men de sidste 3 kg. har jeg også pisse svært ved! .. Og ja der findes piller du kan tage, du kan tage appetitsvækkende piller, fedt forbrænende osv osv. Du kan også tage afføringspiller som mange anorektikere og sportskæmpere i specielle vægtklasser gør hvis det skal gå stærkt. Det kan bare hurtig blive til en afhængighed og din krop vil tilsidst blive så vandt til dem at du ikke længere reagere på dem og måske er afhængig af at spise dem dagligt fordi hvis du stopper kan dit system have svært ved at fungere fordi du har gjort det afhængigt af piller. Du vil højst sansynlig også tage det på igen når du stopper med piller. Og hellere at ens vægt står stille end at du taber dig og blir glad og så bliver ked af at du har taget på igen. Vær glad for det resultat du har opnået ind til nu smiley og hold ud. Husk der kost der effektiv for større forbrændelse. F.eks Grøn te er super godt, kanel, chilli, osv :). Du kan købe en udrensende grøn te, som smager fantastisk i matas smiley kinesisk urtete smiley den koster 50 kr. det er brev-te, og du skal drikke en masse væske vedsiden af.

• #15   14. aug 2012 Babooms Debat ( TJØRRING) -
    Hvor fucking mærkelig er du lige, at du gemmer pigers navn og e-mail i et word-dokument, hvis du skulle få lyst til en kæreste? Du er SERIØST mærkelig.

• #16   14. aug 2012 Det MÅ være en troll...

• Alice A
    Alice A Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 190
    #18   14. aug 2012 Der findes ingen let måde at tabe sig på, alle de forskellige produkter af slankemidler er fup.

Der er kun en vej fornuftig kost gerne 6 gange om dagen og gerne lidt stærke krydderier, det vil øge forbrændingen.
    I starten af en kur taber man sig mest senere går det langsommere med et vægttab på 300-400 gram om måneden

'Jo længere tid man er om at tabe sig des større chance for et vægtab der holder

• Karsten J
    Karsten J Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 34
    #19   14. aug 2012 Husk også på at din forbrænding falder stille og roligt i takt med at du taber dig, da vægten af din kropsmasse (og også fordelingen af muskel/fedt) er afgørende for hvor stort et energioutput du har. Så den mængde mad du har spist til at starte med for at tabe dig, vil altså være for meget senere i forløbet hvis du fortsat vil tabe dig

• #20   14. aug 2012 Du kan køre alle de fat-burners du vil, men hvis du ikke spiser der efter sker der rumpe hul...

Og efter som at du bare er et almindeligt menneske og ikke Bodybuilder, så hold snitterne fra hjælpe midler. Æd mindre og du vil tabe dig. Men hvis man ikke dyrker meget motion så skal man spise latterligt lidt, men det er muligt.

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #21   14. aug 2012 DenlangeSlæde: Bare køb "slankepiller" som sætter din forbrænding igang og giver dig mætheds fornemmelse. Så kommer det hele af sig selv smiley

+ Tænk over hvad du smider i kæften.. Junk = BAD
    Frugt og grønt = GOOD

smiley

• andreas c
    andreas c Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 3
    #22   11. sep 2012 Træning er det rigtige valg. Men hvis du skal have nogle piller der sparkr røv, så skal du have noget med efedrin dem jeg tog var ulovlige men de virkede. Dog med bivirkninger fex svedture, Ekstrem hjerte pumpen 24/7. Og utrolig krampe omkring hjertet. De var skaffet i Kina og selvom de hjalp var de ikke det vejr

• #23   17. sep 2012 At ikke skammer jer at overfalde kvinden på den måde når hun spørg om hjælp. Sku ik kritik man har brug for hvis der er et par ekstra kg på kroppen for så kan man da bare gå en tur op igennem byen. Nej der er ingen nemme løsninger smut veje eller Mirakel pille men et godt råd koster ikke så meget og kan gøre meget mere ind en omgang latterlig kritik. Har i set callme reklamen for hvis ik så burde i

• Alice A
    Alice A Tilmeldt:
    jan 2012

#24   17. sep 2012 Mange små måltider og ikke for meget frugt (frugtsukker feder også) Den sidste tid med vægttab går det utroligt langsomt, fordi på grund af vægttabet er din forbrænding langsomme
    så fat mod og brug den tid det tager at komme af med de sidste kilo, det lønner sig i sidste ende

• #25   17. sep 2012 Slimex virkede for mig ihvertfald smiley - 4,6 kg på knap 14 dage smiley

• #26   17. sep 2012 Piller der ik er godkendt virker bedst men er også farlige

• #27   17. sep 2012 VIl så sige dem jeg har taget, dem har jeg talt med min læge om inden jeg begyndte a tage dem smiley Og han frygtede ikke for mit helbred. De har også været lovlige i DK før i tiden smiley

• Alice A
    Alice A Tilmeldt:
    jan 2012

#28   17. sep 2012 Hvis der var slankepiller der virkeligt hjalp, så var der ikke så mange useriøse produkter som vi kaster os over uden kritik..

Da jeg tabte mig efter at have prøvet slankepiller, alley slankeplaster begyndte jeg pludselig at tabe mig stille og roligt. Levede sundt men tillod også slik i imellem.
    Tabte på den konto 14 kg, har desværre taget de 10 på igen grundet noget antidepressive midler jeg får.
    Og ja, har prøvet mange andre der ikke havde bivirkning men desværre de hjalp ikke på depressionen

• #29   17. sep 2012 Nu har jeg læst flere steder i denne tråd at i tror at det er en kvinder som er topic starter...

Hvor mange kvinder har billeder af knallerter på deres profil billeder??

• Emma G
    Emma G Tilmeldt:
    aug 2018

Følger: 1 Svar: 12
    #32   8. aug 2018 Slankepiller GreenCoffee - http://track.healthtrader.com/track.php?c=cmlkPTE5NDU0MiZhaWQ9MjQ1ODMyNTI Jeg må indrømme jeg var lidt skeptisk til at starte med, da jeg hørte om GreenCoffee. Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 12 kg.

Kommentér på:
Slankepiller eller noget lingende der sparkerrøv ?!

Annonce