{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

Morten Andersen
Morten Andersen
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 41

Påbegynde træning - helt forfra. {{forumTopicSubject}}

Efter en ulykke for 3år siden, er jeg endelig kommet oven på igen og jeg kan derfor påbegynde træning.

Jeg har aldrig trænet før, så det er første gang. Mine kammerater siger at det bedste ville være for mig at bulke for vildt. Bulke, og bare få noget styrke i armene, kroppen og blive bevidst med de forskellige øvelser.

Og så til januar / feb cutte men den tid den sorg smiley

Er der noget specielt program I vil kunne anbefale en gut som aldrig har trænet før? Husk lige på det gerne skulle inde bære at bulke også, hvis det skulle have noget at sige.

Jeg kan sagtens finde et random program på google, men tænkte jeg lige ville høre Jer af herinde først, da I tit kommer med råd og vejledning, og nu givet min lidt specielle situation.

Såå.. Et program for en gut som aldrig har trænet før, som skal igang med at bulke?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Påbegynde træning - helt forfra.
  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #1   11. sep 2012 Hvis du ALDRIG har trænet før. Har du så sat dig ind i tingene? Altså hvor stor en rolle kosten spiller? Nattesøvnen. Osv. Osv.

Du skal starte med at lære øvelserne at kende. Måske starte ud med maskinerne og så langsomt begynde at gøre alle tingene i fri og sørg for at du laver øvelserne rigtigt. Få nogle af de store/erfaren gutter fra dit center til lige at tjekke om du gør det rigtigt. Husk at varme op og varme af. I starten, behøver du ikke at gå op i hvor meget vægt du tager på. Lad for guds skyld være med at smide for mange på. Det kan godt være at du kan tage 20 kgs håndvægte i biceps. Men lad nu være. Start stille og rolig ud og så når kroppen vender sig til at blive trænet. Så kan du begynde at lave et program.

En god start er at køre full body et par gange om ugen, helst 3. Og så derefter kan du lave 2,3, 4 split eller hvad du har lyst til.

Hvad er det du vil opnå? Vil du "tabe" dig? "Tage på"? Blive pumpet? Hvordan er din kropsbygning?

• #2   11. sep 2012 Babooms Troll: Jeg har sat mig ind i tingene mht til kost og søvn. Den del er der sådan set styr på. Det er bare den anden halv del som mangler.

Jeg vil gerne opnå at blive pumpet (stor) men alligevel ikke alt for meget. Sådan ganske fint og naturligt. Jeg har normal krops bygning. Jeg er 2meter høj og ligger på en 95kg.

• #3   11. sep 2012 jeg vil mene du burde starte med at cutte, da du har en vægt på 95 kg, så er du ikke lige frem en pind smiley hvis du allerede nu har godt med fedt på kroppen ville det være dumt at blive endnu større, for der er altså alligevel et godt stykke arbejde i at få det væk igen smiley

• Poul O
    Poul O Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #4   11. sep 2012 nu spørger jeg måske dumt men hva vil det sige at "cutte" når man snakker træning

• #5   11. sep 2012 at du kommer i kalorieunderskud, så dine markeringer kommer frem og det overskydende fedt forsvinder smiley

• #6   11. sep 2012 bulke er at overæde og cutte er at underæde:) personligt kan jeg ikke få mig selv til at bulke da jeg har været fed før jeg begyndte at træne, men har heller ingen intetioner om at ligne hulken derimod kommer trollen med et rigtigt godt indlæg har ikke mere at sige i den sag

• #7   12. sep 2012 . Sander: Jeg synes selv at jeg er en lille pind arm. Jo vist er jeg høj men det matcher ikke helt med resten af kroppen. Efter min ulykke, har jeg været meget inaktiv, hvilket har givet mig en fandens stor øl mave som skal væk nu smiley

Som sagt, så siger mine kammerater at jeg skal bulke nu her. Æde løs som et monster, og bare få alt det mad indenbors som jeg kan og så træne 5-6 gange om ugen, med søndagen som hviledag. Vil I mene dette er den rigtige fremgangs måde for mig? Altså at bulke allerede nu her?

• #8   12. sep 2012 Nej først skal du igang med at opbygge en grundform , ville være dumt at bulke nu når du allerede har mave på, vare min mening og 6 dage om ugen er lige voldsomt nok su skal også kunne holde til det uden at det bliver surt, jeg træner 5 dage i ugen og synes det er rigeligt

• #9   12. sep 2012 Grund formen får du om du bulker eller ej, det er det du skal vokse ud over der skal mad til, jeg har aldrig bulket er næsten 190 og vejer 90 kg det synes jeg er fint til mig, kommer også an på hvad dine mål er, men at bulke allerede nu kommer der kun en ting ud af du bliver fed ig vil ikke se resultatet af din træning og så ryger motivationen måske

• #10   12. sep 2012 Beelzebuuuuub: Og denne grundform skal fås ved at køre en standard program? Altså generelt bare få noget styrke, blive bekendt med maskinerne, øvelserne før jeg begynder med bulk?

• #11   12. sep 2012 Stavefejl er taste fejl på grund af jeg sider på mobil håber det kan tydes aligevel

• #12   12. sep 2012 Præcis og du får den hurtigt

• #13   12. sep 2012 Hvis du følger et fornuftigt helkrops program så vil du begynde at se ripped ud allerede efter et par måneder

• #14   12. sep 2012 Ahaa okay! Noget program du kan anbefale mig Beelzebuuuuub?

• #15   12. sep 2012 Ja jeg har fri om en times tid så sender jeg dig et link til et godt grund program men det er med frivægte hvilket jeg også klart vil anbefale frem for maskiner,

• #16   12. sep 2012 du kan evt tage en omgang back to basic smiley

• #17   12. sep 2012 Det er også det jeg har link til

Kommentér på:
Påbegynde træning - helt forfra.

Annonce