hjælp ang. kosttilskud. {{forumTopicSubject}}
jeg har længe kørt på kreatin og weightgainer/proteinpulver, i dag var jeg så ude ved en kammerat, ved ærligtalt ikke hvor meget han har læst på lektien.
Men han havde alm. kreatin piller fra bodylab, men også nogle andre fra Nutramino, samt han tog noget han kaldte "hardcore weightgainer"
han mener det skulle være bedre end alm. kreatin og gainer?
han kunne ikke rigtig argumentere for hvorfor det var bedre, er det noget der kan være hold i eller er han helt ude i hamben?
selv vil jeg mene at have okay viden omkring kreatin og proteiner, derfor synes jeg det lyder usædvanligt, at det kunne være bedre end andet. self. skal man købe i en ordenlig kvalitet, men ellers?
jul 2010
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 240
jul 2010
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 240
Trådstarter nævner kreatin og hvad i alverden får dig til at tro at jeg skriver noget til dig?
maj 2012
Følger: 1 Svar: 34
Weightgainer er blot en blanding af 50/50 proteinpulver og noget kulhydrat, f.eks. dextrose eller maltodextrin. Det upper kalorieindholdet per 100 g pulver.
Jeg er dog mere fortaler for at man spiser noget mere mad istedet for. Vælg nogle kalorietætte fødevarer som nødder, peanutbutter, avocado, sødmælk osv.
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 58 Svar: 158
men vil bare høre om der ku' være forskel på "hardcore" weightgainer og alm. det lyder for mig bare som et mærke, ikke noget med anderledes effekt.
hjælp ang. kosttilskud.