{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

hjælp ang. kosttilskud. {{forumTopicSubject}}

jeg har længe kørt på kreatin og weightgainer/proteinpulver, i dag var jeg så ude ved en kammerat, ved ærligtalt ikke hvor meget han har læst på lektien.
Men han havde alm. kreatin piller fra bodylab, men også nogle andre fra Nutramino, samt han tog noget han kaldte "hardcore weightgainer"
han mener det skulle være bedre end alm. kreatin og gainer?

han kunne ikke rigtig argumentere for hvorfor det var bedre, er det noget der kan være hold i eller er han helt ude i hamben?

selv vil jeg mene at have okay viden omkring kreatin og proteiner, derfor synes jeg det lyder usædvanligt, at det kunne være bedre end andet. self. skal man købe i en ordenlig kvalitet, men ellers?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp ang. kosttilskud.
  • #1   26. nov 2012 Kreatin giver vel det samme om det så enten er i piller eller pulver.. Med hensyn til weight gainer.. lol

• #2   26. nov 2012 Kristian R
    Trådstarter nævner kreatin og hvad i alverden får dig til at tro at jeg skriver noget til dig?

• Karsten J
    Karsten J Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 34
    #3   28. nov 2012 Proteinpulver er (som oftest) rent whey pulver, dvs. det indeholder næsten ikke andet end protein. Som regel 80 gram per 100 g pulver

Weightgainer er blot en blanding af 50/50 proteinpulver og noget kulhydrat, f.eks. dextrose eller maltodextrin. Det upper kalorieindholdet per 100 g pulver.

Jeg er dog mere fortaler for at man spiser noget mere mad istedet for. Vælg nogle kalorietætte fødevarer som nødder, peanutbutter, avocado, sødmælk osv.

• #4   29. nov 2012 kosten fejler intet, og ja er klar over hvordan det fungere, jeg har desværre et tidspunkt på dagen, hvor jeg ikke har mulighed for mad, også tager jeg det efter træning.
    men vil bare høre om der ku' være forskel på "hardcore" weightgainer og alm. det lyder for mig bare som et mærke, ikke noget med anderledes effekt.

Kommentér på:
hjælp ang. kosttilskud.

Annonce