{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.025 visninger | Oprettet:

Jeppe         K
Jeppe K
Tilmeldt:
18. nov 2010
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 63

Kokain problem {{forumTopicSubject}}

Hej baboom.

Jeg er røget i et ret alvorligt problem.

Lad mig blot starte her. Er 24år og er leder for at større varehus. et job jeg fik! Med start i december måned i år. Et spring fra almindelig sælger til at have et stort ansvar! Jeg vil virkelig yde mit bedste og elsker mit job!

Desværre har jeg fået en smule hang til kokain på jobbet. Det gør mig utrolig effektiv og leverer gode resultater. Ca 0,50g pr dag (7timer) dette er selvfølgelig ikke smart!

Men hvad skal jeg gøre?

Jeppe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kokain problem
  • Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 63
    #1   11. jan 2013 Har dog kun stået på halvanden uge!

  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #2   11. jan 2013 Stoppe med coken eller arbejdet.
    Større dilemma er det heller ikke.


  • #3   11. jan 2013 overvej om du vil satse på din karriere eller din sundhed:)

  • Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 63
    #4   11. jan 2013 Der er selvfølgelig kun et rigtigt valg og det er jobbet! Er det blot at tage en kold tyrker?

  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #5   11. jan 2013 Ja. Du er 24 år og burde kunne tage dig sammen.
    Der er ingen fremtid i kokain. Hvis du ikke kan arbejde uden kokainen burde du måske finde noget andet arbejde.


  • Bahtiyar
    Bahtiyar Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 73
    #6   11. jan 2013 tag en "kold tyrker"
    og få noget hjælp


  • #7   11. jan 2013 Det vil jeg mene. Inden det går over gevind. Nu har det jo heldigvis kun stået på i halvanden uge, så stop før det tager overhånd.
    Det kan være fordi du er stresset? Jeg ved godt at det ik altid er nemt at tage fri når man er chef. Men måske du skulle ta et par fridage hvor du ka få styr på det hele igen.


  • #8   11. jan 2013 Jeppe K

    skal du ikke have været i et større misbrug for at kunne kalde det en kold tyrker smiley

    men kunne forstille mig det ville være en go' ide at holde fri en dag eller to, mens du stoppede...


  • #9   11. jan 2013 Hvis du vælger karrieren, hvilket jeg måske ikke selv havde gjort. Så skal du skrue forventningerne ned til dig selv.

  • #10   11. jan 2013 og hvis du bliver ved med at tage kokain ender det sikkert ud i at du mister dit job. For det skal nok tage overhånd med tiden.
    Så længe kokainen er involveret kan du kun tabe på det.


  • #11   11. jan 2013 Hvis du ikke magter opgaven så sig op...

  • Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 63
    #12   11. jan 2013 Er jo ikke narkoman. Men er det blot at stoppe brat eller?

    Jeg vil ikke se det som et kæmpe problem med læge hjælp osv. Men sætter store krav til mig selv og er super stolt over at jeg sidder i den stilling og sidder i. Det er selvfølgelig ikke den rigtige måde at få succes igennem kokain. Har et godt bagland så problemet stammer ikke derfra. Men fik optur da jeg prøvede det og derfor gør jeg det.


  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #13   11. jan 2013 Hvis det er hver dag, så er du vel teoretisk set narkoman?

  • #14   11. jan 2013 Hej, har selv været der, følelsen er det vildeste rush, men stop.. Taler af dårlig erfaring.. - så hapser man lige en lille bandit kl 9, hov jeg kan også tage en kl 10... Det stopper aldrig. Mit råd er: vælg karrieren. Tag Coke i weekenden i stedet. smiley

  • #15   11. jan 2013 Forstår ikke hvordan du får fat i det - det er jo ulovligt!

    Og bliver du ved, bliver det med garanti opdaget, og så er det job væk.


  • stephan O
    stephan O Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Svar: 3
    #16   11. jan 2013 bare tag en kold tyrker så lad vær og rør det i noget tid du mister hurtig trangen smiley

  • #17   11. jan 2013 Tag mere coke... så bliver du nok snart direktør smiley

  • HejMedDig h
    HejMedDig h Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 144
    #18   11. jan 2013 ahhahahhahahhahhaha

  • #20   11. jan 2013 Trololol of the day smiley
    Nice!


  • #21   11. jan 2013 Skyhigh: Nej vælger han karrieren, vælger han noget som kan sig til noget usundt på længere sigt, hvis han ikke ligger stilen om:)

    Jeg forstår godt du gerne vil gøre dit arbejde godt:) Det er også godt du vil levere en flot indsats, tro mig det er der mange som kunne lærer noget af;) På kort sigt vil det også kunne fungere godt, sådan som det kører nu.
    Jeg synes du skal sætte dit ve og vel først, det er ikke sundt at have så store forventninger til sig selv. Selvfølgelig skal man være tilfreds med sine resultater, mener det skal bestemt ikke fører til stress og misbrug på den lange ben. Som leder er det vigtigt at du kan bevare roen, videregive ansvaret og passe på dig selv. Det er dig som leder som sætter standarden, så gør den menneskelig også for dine kollegaers bedste:)


  • #22   11. jan 2013 Drop begge dele. Folk der kan finde på at tage stoffer, kan ikke klare de udfordringer er leder job medfører.

    Stop for din egen skyld. Inden læsset vælter .


  • #23   11. jan 2013 Prøv heroin det virker bedre smiley især inden et møde med din chef smiley

  • MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

    Emner: 4 Svar: 853
    #24   11. jan 2013 Ikke narkoman..?
    Det er lige hvad du er, hvis man misbruger et stof, om det er hver weekend eller til hverdag, så er man narkoman.


  • #25   11. jan 2013 HØRT. jeg er ryger JEG er narkoman smiley

  • #27   12. jan 2013 Mik S:
    Det er da den største gang VÅS jeg længe har hørt!?!
    "Folk der kan finde på at tage stoffer kan ikke klarer de udfordringer som et leder job medfører"

    Over 50% af de ledere du har siddende på det danske marked har enten prøvet eller tager dagligt stoffer såsom Kokain for at få hverdagen til at kører..
    Jeg kunne sagtens nævne de første 10 personer som også er kendt af de fleste og har højere stillinger.. Men vælger at lade være..

    Mester, du har været på det i 10dage, slå koldt vand i blodet og sæt dig ned i din sofa her i morgen også gør op med dig selv hvad du kan ændre i dit liv som kan hjælpe dig til ikke at være så stresset som du er nu, og tænk på ting som kan give dig det boost som Kokainen giver dig i dag.. Nogen tager en løbetur inden arbejde andre vinterbader og nogle træner inden arbejdet, alle disse ting gør at din krop selv udskiller dopamin som kokainen gør for dig nu..

    Så tag en slapper og tænk tingene igennem og stop det imens du kan.. Du skal heller ikke være bange for abstinenser for det har du slet ikke fået opbygget en tolerance som er stor nok til at give dig, måske nogle psykiske men absolut ikke fysiske..

    Held og lykke med det, det skal nok gå, du beder om hjælp i tide!!


  • ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #28   12. jan 2013 Jay • Admin • Kost & Træn • - Det var da interessant. Hvad er din kilde?

  • #29   12. jan 2013 Ja få stoppet inden du vender dig selv for meget til det, kan godt være du føler dig noget sløv det første stykke tid, men hold ved ellers bliver det hurtigt et kæmpe problem.

  • #30   12. jan 2013 @jay & anders.

    Jeg har ret. Narkomaner ( ja det er det man kalder stofmisbrugere) kan IKKE klare de strabadser som et leder job kræver. At der er mange som forsøger, ændre ikke på udfaldet. De ender i rendestenen, med store psykiske problemer.

    Det er desværre fakta, hvis i prøver at bevise.noget andet for jer selv. Så vil i sande på et tidspunkt at ham Mik-drengen havde ret.

    Det eneste man laver med stoffer er taberer.......


  • Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 63
    #31   13. jan 2013 Har ikke taget noget siden dette emne og er faktisk blevet pisse glad og glæder mig allerede til at møde ind i morgen uden kokain.

    Måske var det dette opråb der gjorde jeg ikke vil udsætte mig selv for det og heldigvis kunne jeg se mit eget problem.

    TAK FOLKENS!


  • #32   16. jan 2013 Nu skal jeg ikke kunne gøre mig klog på hvad resten af din hverdag består af, udover dit arbejde.

    Hvis ikke du allerede gør det, er en god måde til øget energi, mentalt overskud og selvsikkerhed, at begynde at gå en del op i den kost du indtager, samt aktivitet udover arbejde, som f.eks. kunne være fitness eller lignende, der ikke kræver din tilstædeværelse på et bestemt tidspunkt, så man kan være mere fleksibel.

    Tro mig når jeg siger, at hvis man bliver bidt af det, kan aktivitet og kost sagtens blive til et nyt "drug," dog med lidt anden virkning på krop og sind. smiley

    Jeppe


  • #33   17. jan 2013 Mik S:
    Det ikk fordi jeg vil være på nakken af dig, men jeg syntes du generelisere lige lovlig meget;)!!

    Jeg kender flere inkl mig selv, som har klaret op til flere leder stillinger og flere af os er nu startet op selvstændig..

    Men ja mange som ender i sådan noget, har som regl ingen moral eller etik.. Det vil jeg give dig meget ret i, men du kan ikke sige alle er ens.. Heller ikke når det gælder det (drugs) ..

    TIL JEPPE K (Ejeren af opslaget):
    Det er rigtig godt at hører du tager dig sammen og kommer ud af den slags, jeg kan desværre tale af bitter erfaring når jeg siger jeg godt kan følge dig i hvad du går igennem nu i perioden efter, dog er du så heldig du ikke har været igang så længe og derfor klart nok ikke vil have det så svært..

    Men som den anden Jeppe K siger så kan man ved hjælp af lidt rutine mæssig træning og en fornuftig kostsammensætning opnå et energi niveau langt udover det normale.. Prøv for eksempel dette for at teste påstanden:

    Når du møder i morgen så 2 timer efter morgenmaden spis et æble og igen 3-4 timer efter spis en banan.. Så spiser du en god frokost med massere af fibre og noget kød, 3 timer efter det spise du endnu et stykke frugt eller en müslibar..
    Så vil jeg væde på du har holdt dit energi niveau oppe og ligeledes din forbrænding.

    Go' fornøjelse og hold linien..


  • #34   17. jan 2013 Superkid!:
    Det kan du selv finde via Google hvis du søger på "dopamin", "endorfiner" og lign..


  • #35   17. jan 2013 @jay.

    Jo jeg kan sagtens generaliserer..... Du er 25 og er langt fra i mål. At du har overstået dine første kontakter med stoffer er flot. Men statistisk så er det her du igen vil søge trøst når du møder et højt stress niveu eller en alvorlig nedtur i livet....

    En gang narkoman - altid narkoman ...........


  • #36   17. jan 2013 Mik S

    så er det godt statistikker ikke altid holder, og der findes folk der faktisk har evnen til at ændre sig...


  • #37   17. jan 2013 Hehe ja sådan er det for mange, prøver man suset kan intet fylde savner..

    Men jeg har så været så utrolig "heldig", må jeg vidst hellere kalde det nu du siger det umuligt det der er sket for mig, at finde en trøst i andet, træning kost og iværksætteri.. Det er hvad der får mine pumper til at kører..

    Og tro mig har for et år siden været nede med depression i 3 måneder hvor svagt det end lyder, men der brød verdenen sammen, jeg mistede alt på 6døgn.. Job, hund, kæreste, lejlighed, bil, muligheden for støtte og fik i samme periode erhvervet mig en gæld.. Udover det har jeg i forbindelse med mit drive for at iværksætte stress på højt plan smiley

    Så det kan altså lade sig gøre, hvis personen er stærk nok..

    Men når det så er sagt vil jeg give dig ret i at mange falder i på et eller andet tidspunkt netop pga savnet i pressede situationer..

    Men drop det med at generaliserer..


  • #38   17. jan 2013 Om 40 år giver i mig ret... Men med en hulens masse undskyldninger og bortforklaringer..

    Depression lyder ikke svagt i mine øre. vores psyke er vi ikke selv 100% herre over. Og vi ved kun hvad for en "bund" vi har været nede på er... Ikke om vi rent faktisk kan komme længere ned. længere ud. blive mere ligeglade med alt osv osv... Vi håber og tror, men ved INTET...

    Personer som ALDRIG har smagt sukker, får ALDRIG lyst til det. Det er simpel logik og videnskablig bevist... det er nøjagtig det samme med euriforcerende stoffer ( og nerve medicin for den sags skyld)

    Jeg forstår jeres holdning ( det er jo også det håb i lever med dagligt)

    Jeg håber at i kommer i mål. Hvor svært det så end må være i ny og næ smiley



  • #39   17. jan 2013 Mik S

    du må da vidst ikke være for skarp, hvis du tror på at du kan spå fremtiden...


  • #40   17. jan 2013 @Rasmus.

    der sker ting i fremtiden som ikke kræver stor viden at spotte... Vi skal dø. solen brænder ud og vores solsystem går under. der kommer endnu en lorte sommer. en masse bliver gift. nogle af den skilt, der vil dø nogle unge mænd i trafikken pga fart. og misbrugere falder tilbage i misbruget i en presset situation.....

    Intet af dette kræver skarpsindighed at forudsige smiley


  • #41   17. jan 2013 Mik S

    hvad skulle man gøre uden folk som dig...


Kommentér på:
Kokain problem

Annonce