Træning: Gør jeg det rigtigt? {{forumTopicSubject}}
Har trænet i små 5 måneder nu her og synes ikke jeg kan se det en skid på min krop. Jeg kan dog mærke jeg er blevet meget stærkere, og kan løfte meget mere end jeg kunne da jeg startede.
Men nu skal jeg lige have styr på 2 ting:
1) Når det syrer i armene, skal man så netop bare blive ved og ved og ved selvom man næsten ikke kan klare det?
2) Et par store drenge i centeret har sagt til mig, at det bedste er hvis jeg kører 10 gentagelser, så kør med så meget kg som jeg overhovedet kan <b> OG FÅ HJÆLP TIL DEM! </b> Dvs at jeg skal have hjælp til at løfte alle gentagelserne (ikke meget hjælp men bare sådan så jeg gir mig 110%)
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 521
Det er sundere for ledene at tage flere gentalgelser med lavere vægt. Når jeg er færdig kan jeg ihvertfald godt mærke om jeg har gjort det godt eller kunne have ydet noget mere.
jan 2012
Jeg har heller ikke styr på søvn og kost for tiden. Jeg ståt totalt i stampe. Samme gentalgelser, samme vægt, ingen fylde/vægtforøgelse, udover den der helst ikke skulle komme.
jan 2012
Du skal se på muskelmassen som en masse små elastikker. Når du løfter noget strammes elastikken og nogle springer. Så genopbygger kroppen musklen igen stærkere end før og den fylder mere.
maj 2011
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 569
Low reps er mere CNS opbyggende så det er styrke
Den almindelige BB rep range er 6-15 reps.
jan 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 13
Min kost er nok ikke for god, da jeg er på SU og kun har +500kr til mad om måneden. Jeg får dog gratis proteinpulver, igennem min ven som ejer en helsebutik.
Jeg er 200 høj og vejer lige knap 100kg
Har fået fortalt at så længe jeg får det protein indtag jeg skal have, så er der sådan set "styr på kosten"? Jeg tager 2g pr. 100g dvs = 200g protein i rent pulver i løbet af dagen. Udover dette kommer min kost så.
Jeg får 6-7timers søvn om natten og netop nu er jeg begyndt på fiske olie + diverse vitaminpiller.
Er jeg på rette spor?
jan 2009
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.246
jul 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 412
maj 2011
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 569
Jeg æder for 4-5 gange så meget...
Pulver erstatter ikke rigtig kost.
jan 2009
Set på den lyse side så får jeg mit pulver gratis og vitaminer gratis. Det er da altid noget.
Træning: Gør jeg det rigtigt?