{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.544 visninger | Oprettet:

Nye trænings sko - men hvilke? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal i morgen ud og have nye trænings sko. Den skal have god støtte og god sål. Men uden den nødvendigvis er lavet udelukkende til løb. Det skal være en god allround sko. Til både styrketræning og cykel/løb og lige. Forslag modtagets MEGET gerne smiley

/JK

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye trænings sko - men hvilke?
  • #2   14. mar 2014 Tag et kig på nike lunarglide+ 5.. Bruger dem selv til både løb og styrketræning og kan kun anbefale dem..

• #3   16. mar 2014 Som udgangspunkt bruger man ikke den slags sko til styrketræning

• KEN
    KEN Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 217
    #4   16. mar 2014 Han skal heller ikke KUN bruge dem til styrketræning.

• jack
    jack Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 19
    #5   16. mar 2014 Nike shox !

• #7   16. mar 2014 Mr Andre> Det er underordnet. Skal man løbe seriøst , så køber man sko til det. Skal man træne seriøst styrketræning, køber man ligeledes sko til det.

At løbe, eller styrketræne med sko der ikke er egnede til formålet kan være fatalt i forhold til skader

• jack
    jack Tilmeldt:
    apr 2009

#8   17. mar 2014 vil også anbefale 2 sko smiley har en par shox til træning, og et par til løb, de er lettere dem der er til løb. og mere løse smiley

• #9   17. mar 2014 Shox er også elendigt til træning (-:

Ihvertfald hvis man laver frivægts øvelser, ala Squat, dødløft, Frivend, og tilsvarende

• jack
    jack Tilmeldt:
    apr 2009

#10   18. mar 2014 det vil jeg ikke mene, de giver god støtte og hard en solid bund.:) så vil jeg gerne hører din negative mening?

• #11   18. mar 2014 Nike Shox er jo en mande-stilét?!
    - Du fortsætter bare med at squatte i dem...

Med "mand" mener jeg "Hård teenager som går på teknisk skole"

• #12   19. mar 2014 Nike shox er det rene lort at træne i, især når du skal squat!
    Nike Free is the shit, men når det kommer til styrketræning, så er Otomix the SHIIIIIAAT!!

• jack
    jack Tilmeldt:
    apr 2009

#13   19. mar 2014 Haha sikke nogle kommentarer haha

• #14   19. mar 2014 Jack

1: Den giver ingen støtte. Den har en blød bund, hvilket er katastrofalt i forhold til squat. Til squat skal du have en sko med fuldstændig hård bund. Squat sko har typisk "ingen" sål, eller en træ sål. Den skal sidde fuldstændig stramt til foden, og må ikke kunne vrikke

2: Sko med blød sål, er noget bras i mange øvelser hvor du har brug for et stabilt afsæt. I dødløft umuliggører det et godt tryk, og endnu værre er det i Vend, og tilsvarende øvelser.

Til Zumba, og TechnoGym maskiner er det sikkert fint.

• #15   19. mar 2014 En randrusiansk splejset hård fyr til zumba? Du forkæler min nethinde!

Kommentér på:
Nye trænings sko - men hvilke?

Annonce