Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Protein pulver?
  • #1   16. okt 2007 Skal du være hurtig stor , så tag krudt !
    Men træn dig nu til rigtige muskler !!

• #2   16. okt 2007 hehe, stor hurtigst muligt. ingen protein pulver kan gøre dig til musklemanden på nogle måneder. Protein kan du købe ved bodyman.dk de deres egen mærke, derfor en del billiger end andre steder koster 300kr for 2kg

Husk, spiser du ikke ordenligt, giver det nul i træning. Husk protein er bare tilskud, stor del af proteiner skal komme fra maden, da kroppen har letter ved at bruge proteiner fra maden end fra proteinpulver
    Du skal have ca 2gram pr kg kropsvægt

• #3   16. okt 2007 kost er 50% af din træning.. resten er træning.. du kan få din træning forøget med ca. 10-20% hvis du følger din kostplan og træningsprogram rigtigt..

• #4   16. okt 2007 og træn nu ordenligt, istedet for dem man ser hver dag, som går rundt og snakker i tlf, og laver alt andet end træning. Mange folk vil være stor og stærk, men aner ikke hvor stor arb ligger faktisk bag en stor,krop, når de så finder ud af det, så mange af dem stopper nemlig

• #5   16. okt 2007 endnu en ting, ikke alle kan være lige så stor, og lige så perfekt form. Man skal have de rigtige gener til det

• #6   17. okt 2007 For at svare på indlæggets spørgsmål.
    www.getbig.dk kan klart anbefales. Jeg bruger den der hedder Viking Whey med vanillie. Den smager både godt, blandes let og klumper ikke. Og så er den også ret billig. Jeg tror ikke der findes noget protein pulver som du bliver hurtigere større af end andet, da det ikke er pulveret du bliver stor af. Jeg er selv i tvivl om det hjælper, jeg tager det og så kan jeg hvertfald ikke skyde skylden på mangel af protein hvis jeg ikke kommer til at se ud som jeg gerne ville. Husk at pulver er kun en lille brøkdel af hvad det kræver at træne seriøst.

• #7   17. okt 2007 www.bodylab.dk

Kommentér på:
Protein pulver?

Annonce