{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kræsen...
  • #1   18. apr 2007 Kan faktisk ikke lide fisk, kun torskerogn, makrel i tomat, og tun..

• #2   18. apr 2007 man skal vel ikke æde hva man ikke har lyst til hehe. er sku selv meget kræsen

• #3   18. apr 2007 ja og har altid været det..

Fordi jeg er forkælet og ikek har behøvet at spise det jeg ikke kunne lide og nu gør jeg det heller ikke

• #4   18. apr 2007 Jeg elsker alt mad næsten =) bortset lige fra når det er for tørt... altså f.eks. en rugbrød med et par skiver spegepølse det spiser jeg ikke ! og heller ikke min fars grønsags suppe eller tomat suppe fra netto ! generelt ikke supper faktisk =)

MEN ellers kan jeg lide alt andet...

• #5   18. apr 2007 hmm nu har jeg gået på kokkeskole og der skulle vi smage alt hvad de sagde vi skulle smage ren eddike, vineddike både rød og hvid, vi skulle smage alt. og hvis man ikk kunne lide det kom man til det? eller det avr ikk sikkert vi kunne lide det, men vi skulle jo vide hvordan tingene smagte så det var bare at æde og drikke,

• #6   18. apr 2007 Så man kan faktisk sige, at nogen tilfælde er i faktisk opdraget til at være kræsne ??

I kan alle sammen godt fortælle hvad i ikke kan lide - men sjovt nok er der ingen af jer der fortæller HVORFOR i ikke kan lide det..

F.eks. siger mange at de ikke kan lide fisk (udover det på dåse) - mon det er fordi i ikke kan lide bennene der er i fisken ?? Jeg bryder mig heller ikke om at der er ben i min fisk men det er heldigvis ikke så tit der er det, med mindre det er frisk fisk der er fanget af farmand og mor ikke kan finde ud af at servere den rigtigt..

• #7   18. apr 2007 Blondinen jeg kan ikke lide suppe fordi det smager generelt hæsligt, og det har ikke noget med udseenet at gøre fordi jeg har før kunnet lide det, men mine smagsløg har vel bare ændret sig =)

JA man kan godt blive opdraget til at være kræsen, et godt eksempel er min lille søster. Hun sagde hun ikke kunne lide lakridserne i en haribo mix så fik hun bare vingummi bamser fordi det var det hun ville have.... Nu har hun vænnet sig til lakridser, man kan jo vende sig til det meste...

• #8   18. apr 2007 Det er nemmere at sige hvad jeg godt kan lide, jeg er nemlig meget kræsen smiley

• #9   18. apr 2007 X indtil videre : Men der findes jo 1000 forskellige slags supper... Jeg kunne heller ikke lide suppe da jeg var barn fordi jeg en enkelt gang havde fået noget skrammel af en omgang suppe..

• #10   18. apr 2007 Kan bare ikke lide fisk.. længere er den ikke smiley

• #11   18. apr 2007 De kalder mig onkel joakim : Personligt synes jeg det er en barnlig holdning at have !

• #12   18. apr 2007 Kan næsten ik li noget faktisk smiley
    Smager det, men kan bare ik li det..
    Spiser mest frugt og grønsager og sådan noget..

• #13   18. apr 2007 *Blondinen*

Er det en barnlig holdning, at jeg bare ikke kan lide smagen af fisk?

• #14   18. apr 2007 Nej, men det var bare måden du fik det sagt på !

• #15   18. apr 2007 Nå okay..

• j X
    j X Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #16   18. apr 2007 kan ikke lide: fisk, kylling flæskesteg og hader pizza.. smiley er ikke kræsen der er bare en del ting jeg ikke spiser.. smiley

• #17   18. apr 2007 jeg er kæsen..spiser ikke får eller lam..kan nemlig ikke li smagen og kødet. Ellers er jeg meget kræsen med fisk og nogen andre ting.

Spiser heller ikke frugt, men det er fordi jeg ikke kan tåle det..kan feks ikke spise wok som er rigtig godt:(

• #18   18. apr 2007 Jeg kan ik li OST ,.. og tror det er lugten jeg ik kan li,.. kan kun li rund ost eller en mild ost ,.. eller moseralla (staves) eller oven på eller i maden ,.. som på pizza, lasange og i toast ,..
    men kan godt lide næsten alt mad ellers ,.. og elsker og prøve nyt (:

• #19   18. apr 2007 kan lide næsten alt.. elsker mad:D

• #20   18. apr 2007 haha jeg kender en hun er vildt kræsen ! hun kunne sgu ikke engang lide vand så hun fik saftevand eller cola ! håber da det har ændret sig lidt nu hvor hun er blevet ældre haha =)

• #21   19. apr 2007 Jeg får hovedpine af vand, så drikker det aldrig..

• #22   19. apr 2007 jeg er enormt kræsen ..

men nok også min egen skyld ..

er stædig ..

Gider slet ikke smage på fisk . kylling osv ...

spiser kun det jeg ved der smager godt :S

• #23   19. apr 2007 Hvordan ved du så om det smager godt eller ej hvis du ikke vil smage det?

• #24   19. apr 2007 Ratster Zoo : Arh, det er vidst en røver - det er nok nærmere omvendt ;o) Du skulle bare vide hvad det gør ved dine indre organer ikke at få vand (ARG)

• #25   19. apr 2007 til blondinen - Nu har jeg ikke drukket særlig meget vand i årevis og mine årganer har det fint..

Jeg får seriøst ondt i hovedet af at drikke vand, og jeg har hørt om personer der slet ikke kan tåle mad og som ikke engang må tage et mad med vand, men skal finde på noget andet

• #26   19. apr 2007 Ratster zoo : Hahah.. Jeg synes det lyder som en dårlig undskyldning.. Jeg er sikker på, at når du bliver ældre får du en grim hud og dine indre organer vil lide skade af det - men jeg skal ikke blande mig, det er jo helt op til hvert enkel hvordan de behandler deres krop !

• #27   19. apr 2007 til blondie - tja det er ikke en undskyldning, og min hud har det fint..

Jeg behøver nemlig ikke proppe masser af sminke i hovedet

• #28   20. apr 2007 Ratster zoo : Det har såment ikke så meget med make up at gøre - men ens hud bliver langt pænere ved at drikke rigelig med vand - desuden kommer dine indre organer til at virke bedre f.eks. dit tarmsystem osv.

Men som sagt, det er ikke min sag - min søster er også totalt kræsen og kan heller ikke lide vand - og er ligesom dig for stædig til at høre efter ;o) Det kommer nok med tiden.. Tak for diskussionene - og sød nevø du har !

xoox Blondinen

• #29   21. apr 2007 til blondinen - måske ikke på dig hvis du ikke drikker vand, men min far har heller ikek drukket vand i pænt mange år, og hans organer virker fint og hans hud ser også fin ud.. såå

• #30   21. apr 2007 Ratster zoo : Bare vent til han bliver ældre ;o) Men hvis du ikke tror på det, kan du jo ringe til din læge !

• #31   21. apr 2007 hader soltørrede tomater, bladselleri og rucola-salat!!!!

Edr....bladselleri, de små sattaner som ligger på lur i salaten!!!

Kommentér på:
Kræsen...

Annonce