Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Selvbruner...
  • #1   27. maj 2007 husk af fordele cremen ordenligt dadet kan give grimme streger !

• #2   27. maj 2007 Dead man walking : Ja, tager solarium...

Nygaard : Har læst alle de gode fif om, hvad man skal gøre inden mv.

Leder hovedsageligt efter folk, der har erfaring med de forskellige mærker..

• #3   27. maj 2007 jeg er glad for den fra natusan ;o) Doves er også god

• #4   27. maj 2007 Ja, den creme fra dove er squ udemærket, den bruger min kæreste, og det ser squ nice ud, ikke kunstigt...

• #5   27. maj 2007 LouNala : Er det ikke "bare" creame med en smule solbruner i ??

Jannik : Hvis det er kommet til at se unaturligt ud, har du nok ikke smurt det ordenligt ud eller haft en ordnelig "base" at arbejde ud fra.. Hvilket mærke brugte du ?

• #6   27. maj 2007 Sam : Har faktisk nogen til at lgge.. men skal man ikke bruge mange før det kan dække hele kroppen ??

Tobias : Så hellere gå og ligne en død asparges ??

• #7   27. maj 2007 En spray selvbruner er klart at fortrække, det giver et meget pænere resultat og man skal ikke stå og gnide det ud bagefter.
    Jeg kan VARMT anbefale Tan in a Can fra Sunspa, tror jeg det hedder. Du kan bla. købe den på nettet og hos mange stylister.
    Den koster omkring 250 kroner for en flaske, og den holder længe.
    Den giver en virkelig flot farve, og bliver slet ikke gul!

• #8   27. maj 2007 Tobias : ved ikke hvor meget du er bagud siden du ikke er klar over, at sol ældre huden samt kan give hudkræft ;o)

• #9   27. maj 2007 Kenneth : Så forleden et program hvor Loreal også var testvinder - men det var en gel !

• #10   27. maj 2007 Rikke : Skal den ikke smøres ud bagefter så ?

• #11   27. maj 2007 Tobias : Jeg synes det er hæsligt, så nedlandene du taler til mig eftersom jeg ikke har gjort dig noget som helst. Så jeg vil gerne bede dig tale ordenligt eller forlade tråden - tak !

• #12   27. maj 2007 Blondinen: Nej det er nemlig det den ikke skal, den er virkelig genial. Og så giver den en pæn farve, ikke for meget. Så hvis man vil have mere sprayer man blot igen dagen efter.
    Min frisør solgte mig den, hun bruger den på sine kunder og når hun f.eks som i sidste uge var i jylland og lave hår på pigerne i det kommende Lilly katalog. Der bruger de den blandt andet.
    Den er suveræn smiley

• #13   27. maj 2007 (link fjernet)

Her er den.

• #14   27. maj 2007 Tobias : Nej, jeg er såment ikke sur - det kaldes at sige fra ! Ja, men jeg spørger ikke om hvad folk mener om selvbruner - jeg spørger efter deres erfaring ! Fint nok, at du synes det sutter max - men det er ikke det emnet er om. Så opret din egen tråd, hvis du virkelig tror at folk ikke er rimelig ligeglade med, hvorvidt du mener selvbruner sucks.. Jeg har ikke mere at sige ! Over and out !

• #15   27. maj 2007 *Blondinen* > jeg bruger personlig Dove... Den til krop og så den til ansigtet...

Jeg syntes de er rigtig gode, nemme at fordele, og så stinker man ikke af selvbruner i timevis bagefter.. ^^,

Og jah, det er bedst at smørre sig, lige efter et bad, da det ellers ser rigtig grimt ud (det klumper nærmest)... men når huden er ren inden påførsel, blir resultetet helt i top ^^,

• #16   27. maj 2007 Det er sgu ogs fimset som dreng at bruge det smiley

• #17   27. maj 2007 Tobias jeg vil nu olde med dig... jeg bruger kun selvbruner de steder hvor jeg har svært ved at blive brun i solariet...

og for det andet, hvis vi skal gå og tænke på at blive syge eller dø hele tiden, så dkal folk hvis til at lade være med at KØRE BIL...for det er der sgu allerflest der dør af!

• #18   27. maj 2007 man skal passe meget på med selvbruner..

min veninde brugte det op til en fest og hun blev orange.. så direkte rædsomt ud.. havde så ondt af hende

men man sku hvis ku fjerne det med noget citronsaft blanding

• #19   27. maj 2007 christina... der er jo ligesom også forskel på at tage sol hver dag og et par gange om ugen... min MOR ER 43, og hun har taget et par gange om ugen, hele sit liv, undtagen om sommeren, og hun går ude og arbejder... hun har næsten ikke en rynke endnu...

det har vist bare noget at gøre med at pleje sin hud efter hvad man udsætter den for....

jeg gider ikke det selvbruner, for som stinna lige gav et eksempel på skal man være meget øvet eller bare gide at bruge god tid og være tålmodig, for det ligger pænt... det gider jeg ikke

• #20   27. maj 2007 det vigtigste ved at gå i sol er at smørre sig med en rigtig fed creme både før og efter man ta'r sol

• #21   27. maj 2007 nemlig smiley

• #22   31. maj 2007 Brug handsker hvis du ikke du ikke vil have gule fingre. Eller få en anden til at gøre det på dig, he he

Kommentér på:
Selvbruner...

Annonce